Punaisia pilkkuja ilmestynyt kasvoilleni??

Auttakaaa

En tiedä mihin osioon tämä varsinaisesti kuuluisi.Elikä tuota oon nyt käyttänyt parin viikon verran kosmetologilta ostamiani kosteusvoidetta ja balsamia jotka totesin minun iholleni sopiviksi tuotteiksi käytettyäni kahden viikon näytteitä kyseisitä voiteista. Eilen illalla kasvojeni iho vielä hehkui ja ei ollut kyllä mitään vikaa..nyt tänäaamuna koin syvän järkytyksen ja jouduin lievään paniikkiin katsoessani peiliin..Poski/leukaluu alueelle oli ilmestynyt JÄRKYTTÄVÄ määrä punaisia pilkkuja..kaukaa katsoen ihoni näyttää sivusta katsottuna mielestäni aknelta jota se ei siis ole. En ole kärsinyt aknesta ikinä..ihonalaisia näppyjä on ollut mutta nekin ovat jo karsiutuneet pois nykyisten voiteideni käytön myötä. Ihoni on tasainen mutta punaiset pilkut vain loistavat iholla eivätkä kyseiset pilkut vaikuta mitenkään finneiltä. ne vain ovat :( Voitte kuvitella tämän tunteen kun ensin kasvonne ovat aivan kunnossa, yön aikana hehkeisiin kasvoihisi on ilmestynyt triljoonan verran punaisia pisteitä! Mistä on kyse?? :/ Olin jo aikeissa soittaa kosmetologilleni tai jopa ihotautilääkärille mutta ajattelin poiketa ensin tämän palstan kautta.

8

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttakaaa

Vajouduin vielä ottamaan kuvan jos joku paremmin tunnistaisi mistä on kyse :/ http://i45.tinypic.com/paccz.jpg

...vai voisikohan olla mahdollista että tässä olisi kyse siitä että iho puhdistuisi nyt vasta läpikotaisin ja pukkaisi iholleni tuollaiset pilkut? jotka mahdollisesti muodostuisivat pian finneiksi jne.? Elän toivossa että tämä järkytys menisi pian ohi :(

• soffias

En kyllä osaa sanoa.. Aika outoa että tolleen yhdessä yössä ilmestyy :/ Toivotaan että joku muu tietäisi ja osaisi auttaa :>

• hfgsuygjuyg

Ihosi on allerginen kyseiselle voiteelle? EHkä vaikutus näkyykin vasta vähän ajan käytön jälkeen. Vai voisiko olla että voide joku muu aiheutti tuon? Se voi olla ihan mikä vaan. Mieti mitä tuotteita olet käyttänyt, oletko syönyt jotain erikoista?

• Auttakaaa

Noh edellisenä iltana olin käynyt vain saunassa ja söin kyllä kalaa mutta sillä nyt ei hädin tuskin ole mitään osuutta asiaan. mutta olisikohan tuo sauna jotenkin vaikuttanut? mutta silti että yhden yön aikana tuollainen naama :/ en tietääkseni ole allerginen millekään. enkä usko että olisin allerginen myöskään tuolle voiteelle jota käytän. oon kaikenlaiset marketti tökötitkin käynyt vuosien aikana läpi eikä niistäkään mitään tuollaista ole syntynyt.. mut nyt kuitenkin näyttää siltä että noista punaisista pilkuista kuin olisikin muodostumassa jonkinlaisia finnejä jotka suoraan sanottuna tulee pian olemaan kuoleman kipeitä kun nytkin vähän raapiessa tai yrittäessäni puristaa sattuu ihan pirusti. Vielä oikein rykelmänä ilmestynyt tuohon niin aiai :( mutta ihmeen hitaasti nuo kasvavat ihon pintaan, yleensä päivän sisään finnit ovat jo yleensä puhkeamaisillaan. Toivottavasti eivät jää ihonalaisiksi vaan muodostuvat kunnolla ihonpintaan.. Ja toivon mukaan siis arvaukseni olisi oikeassa :D Mulla on kahden viikon päästä aika taas kosmetologille niin viimeistään siellä varmaan selviää enemmän.

• hgfgsgkjs

Niin,outo juttu kyllä. Saunalla kyllä varmasti oli jotain tekemistä asian kanssa. Itselläni ainakin tullut joskus saunapäivän jälkeisenä päivänä näppyjä. Jotenki ihosi reagoi tuohon kuumuuteen. Näpyt on kyllä siinä mielessä ärsyttäviä kun ei aina tiedä tarkkaan että mikä sen aiheuttaa. :/ Toivottavasti kosmetologisi osaa kertoa paremmin.

• Auttakaaa

Niin saattaa hyvinkin johtua siittä saunasta..aukaisi ihohuokoset ja sai varmasti tuon pahan aikaan :/ en oikeen muuta syytä näe. Mutta piru vieköön.. en kyllä enään ikinä mene saunaan >:D En kyllä tiedä pitäisikö tämä ajatella hyvänä vai huonona asiana..jos kerran ihoni toivon mukaan puhdistuisi viimeisintäkin tukkeutumaa myöten. mutta pahoin pelkään että nämä näpyt ovat muodostumassa juurikin ihonalaisiksi :(( kestää kauan että iho puhdistuisi taas kunnolla niistä. ja ennen niitä oli vain muutamat poski päissä..nyt kerralla tuollainen kokonainen pataljoona ilmestyi. mutta joo toivotaan että kosmetologi tietää sitten enemmän (:

• näppynaama

Mulle kävi aivan samanlailla! Olen pari viikkoa käyttänyt yhtä kosteusvoidetta joka on toiminut hyvin. sitten toissa iltana pesin meikit, menin nukkumaan ja heräsin juuri tuon näköisenä! Miljoona näppyä ilmestynyt kuin tyhjästä. Edellisenä iltana oli vielä sileä iho... En voi käsittää!! Mitä kosmetologisi sanoi?

• Katso mistä ostat

Jos te siltä myyjältä kysytte niin vakiovastaushan on" sisäinen puhdistuminen alkanut" kun ei muusta tiedä ja helppo siirtää luojan syysksi ,
      ihotautulääkäri taas kutsuisi sitä atooppiseksi ihottuma jostain tuoteosasta
      saatuna allergiaoireena,mikä todennäköisesti pahenee vielä altistuksen jatkuttua.Siis sauna ehkä on voimistanut imeytymistä mutta ei missään nimessä
      aiheuttanut sitä.
      Tuollaista jälkeä tullaan näkemään paljon kun "kosmetologit" myy vajavaisesti testattuja tuotteitaan,kun eläinkokeet eu.ssa lopetettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4849
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3185
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      208
      2662
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1575
    Aihe