Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Karkkilaan loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Karkkilassa yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Karkkilassa?
4
524
Vastaukset
- kirput ja torit
Miten sä oot tulossa loppuvuodesta koko etelä-suomen alueelle kirpputoreille ja vielä perhees kanssa? Mitä sä oikein myyt? Onks tää provo niinku joku tossa Kirkkonummi osiolla kirjotti.
- Karkkilan kirppis
Olipa ylimielinen vastaus.
Silloin kuuluu kysyä, jos ei tiedä. Kirpputoreja perustetaan taajaan, ei niiden osoitteista heti voi kaikki tietää.
- hmm...
Kröhöm... Voihan siellä kirpputorilla ehkä käydä myös ostoksilla...? Ap:lle terveisiä, että en valitettavasti osaa neuvoa osoitteita tai paikkoja, mutta pari kertaa Karkkilan läpi ajaneena muistelen, että pääkadun varressa ainakin on yksi kirppis.
- Tämä "taruanneli"
kulkeekin helikopterilla oman ilmoituksensa mukaan. Ehtii hyvin niin Pelkosenniemelle kun Loviisaankin Karkkilasta puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499