Tuntuu siltä että oikeasti pieni penis

JOTAAKIN

Juuh eli olen 18v ja mietin että onkohan tossa mulkussa oikeasti jotakin vikaa kun se on niin pirun pieni. Mulla alkaa ens kesänä intti ja ei ole mitään muuta pelkoja sen suhteen kuin tuo että kuinka paljon joudun siellä kuulemaan pienestä värkistäni kun siellähän on kuitenkin yhteiset pesutilat ja näin. Myös tälläkin hetkellä en viitsi ikinä mennä kavereideni kanssa saunaan kun kaikilla on isommat kuin mulla. Mikään värkkien tutkailija en ole mutta on noita sillontällöin nähty ja sen olen huomannut että meikäläisellä on oikeasti pieni verrattuna muihin. Mittani ovat levossa 4cm ja paksuudeltaan vähän peukaloa paksumpi eli onkohan tuossa jo jotaan "lääketieteellistä" vikaa. Ja varsinkin välillä kun se saa vähän kylmää niin ei siitä näy muutakuin terskaa ja pituutta silloin ehkä se 2-3cm... Seisokissa se on joku 14cm mutta silloinkin sen verta ohut ettei esim kortsu tahdo kunnolla pysyä paikallaan. Eniten tässä nyt harmittaa kun se alentaa itsetuntoa niin paljon ja rajoittaa joitakin tekemisiä esim en ikinä osallistu mihinkään saunailtoihin sun muihin kun en vaan kehtaa mennä esittelemään sitä 4cm katkarapua... Eli mitä mieltä te olette että onko tuo oikeasti jo pieni vai onko mulla vaan niin paska itsetunto.

35

2422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä näitä spämmejä oikein tulee?
      Melkein unohtu tämä välistä.

    • Meikä vaan

      Sanotaan nyt alkuun, että sun stondismitta on kyl ihan keskiarvoa vähintään, että sen suhteen ei hätää.
      Tuo lepomitta on vähän sellainen, että kaikilla se vaihtelee. Kylmässä katoaa ja lämpimässä hieman kasvaa tai normalisoituu. Eihän noilla luvuilla nyt ihan kärkeen pääse, mutta muista nyt kuitenkin se kun muita vilkuilet, niin katse vääristää. Yläpuolelta omaa katsellessa näyttää aina pienemmältä kuin muiden varustusta sivusta/edestä katsottuna.
      Vinkkinä vois tietty antaa, että jos haluut kalus näyttävän isommalta...niin esim. suihkussa voi aina pestesssä vähän hieraista, niin siellä verenkierto elpyy ja alkaa kokoa muuttua. ;-)

      • karbazio

        Nimim. Meikä vaan puhuu asiaa. Itselläni uimahallissa kutistuu adrenaliinin vaikutuksesta, koska en ole homo. Jollakin kaappihomolla tai pervolla saattaa alkaa keuliin kun joku katsoo tai kun joku karvainen hintti on viereisesä suihkussa onanoimassa. Muistan intissä pari jannua joilla oli puoliheijjarissa saunassa nahkaluppana. No sen tosen vehkeen näin tanassa, kun nukkui, mutta eipä ollut omani vertainen.

        Tuokin tosi, että itse katselee lintuperspektiivistä ja näyttää pienemmälle itselle. Samaten pienellä miehellä näyttää nykerökin isolle. Isoilla miehillä taas näyttää kehon opjektit pienelle. Mun sylissä kuulema näyttää vauja pienelle, mun olkapäällä näyttää radiopuhelin snadille, mutta olen 200cm pitkä ja 130 kiloa painava mies jolla 13cm suurinpiirtein lepotilassa. Näyttää ihan hlvetin pienelle kun koko kroppaan suhteuttaa, mutta kun pelkän munan kuvaa tai peiliin tällää, niin johan on iso molo.


    • anomuumi69

      Pituus kuulostaa ihan hyvälle. Sehän on jopa puoli senttiä yli keskiverto suomipenikselle ilmoitetun arvon! Vielä jos saisit ympärysmitan nauhamitalla otettua ja tänne ilmoitettua, niin tiedettäisiin paremmin tuo kokosi sitten...

      Ja kaikki miehet tietävät, että lepomitta saattaa vaihdella paljon. Ei armeijaikäiset enää niin hölmöjä ole, että tekisivät liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä vain lepomitan perusteella. Eli sinne vaan saunaan/suihkuun heidän kanssaan. Siellä intissä on sitä paitsi suurempiakin murheita ku jonkun tupakaverin peniksen koko :)

      • maailma on kova paik

        Kyllä ihminen hakee valtaa. Se hakee sen vaikka mulkunmitasta kun itsetunto oikein laahaa.


    • Not sure if just asus or H-X:n jakomielitauti.

    • walleniusk

      Tietenkin miehet mahtailevat kaikella. Mittailevat toistensa lihaksia, äyä, voimaa, kestävyyttä, omaisuutta, tyttöystävää, asemaa sekä kaikkea muuta mahdollista.

      Sellaista kilpajuoksua se on.

      Jos häviää peniksen pituudessa, ei ole vielä hävinnyt kuin yhden taistelun, ei koko sotaa.

      Homous on jo niin yleistä, että ei tarvitse monen miehen olla saunassa kun varmasti joukossa on jo joku homo, joka mittailee hieman toisella tavalla.

      • Kyllä ihmisillä on taipumusta vertailla itseään muihin. Ja on joitain, jotka huomattuaan toisessa itseään parempia tai kadehdittavia piirteitä, työntävät pään perseeseeen ja hokevat, että ei voi olla, ei voi olla.
        Joku kusettaa nappulaansa 17-senttiseksi ja väittää silmä killissä, ettei kellään ole sen kokoista. Hah.


        Ei homouden määrä tai homot ole mihinkään lisääntynyt. Nyt vaan ei enää homotkaan jaksa kaapissaan kyyhöttää ja foobisille mulukuille saattavat heiluttaa muutakin kuin käsilaukkua.

        Se joka luulee,että homot ovat sellaisia kuin heterokäsikirjoittajat heitä sarjoihin tai elokuviin laittavat, saattaisivat yllättyä monesta tutustaankin, että ei perskeles olisi tuostakaaan uskonut. Ei edes pinkkiä paitaa:)

        Täällä joku dorka esittelee usein tappouhkauksia homoja kohtaan. Se on kohtalaisen varma merkki kyseisen kusipään omasta epävarmuudesta seksuaalisuutensa suhteen.


      • nahka-sakke69
        h-x kirjoitti:

        Kyllä ihmisillä on taipumusta vertailla itseään muihin. Ja on joitain, jotka huomattuaan toisessa itseään parempia tai kadehdittavia piirteitä, työntävät pään perseeseeen ja hokevat, että ei voi olla, ei voi olla.
        Joku kusettaa nappulaansa 17-senttiseksi ja väittää silmä killissä, ettei kellään ole sen kokoista. Hah.


        Ei homouden määrä tai homot ole mihinkään lisääntynyt. Nyt vaan ei enää homotkaan jaksa kaapissaan kyyhöttää ja foobisille mulukuille saattavat heiluttaa muutakin kuin käsilaukkua.

        Se joka luulee,että homot ovat sellaisia kuin heterokäsikirjoittajat heitä sarjoihin tai elokuviin laittavat, saattaisivat yllättyä monesta tutustaankin, että ei perskeles olisi tuostakaaan uskonut. Ei edes pinkkiä paitaa:)

        Täällä joku dorka esittelee usein tappouhkauksia homoja kohtaan. Se on kohtalaisen varma merkki kyseisen kusipään omasta epävarmuudesta seksuaalisuutensa suhteen.

        Tää henkilö, johon useasti viittaat...eiköhän hän ole sellainen pienimunainen kaappihomo ;)


      • nahka-sakke69 kirjoitti:

        Tää henkilö, johon useasti viittaat...eiköhän hän ole sellainen pienimunainen kaappihomo ;)

        Jep. Suuntautumisen lisäksi hän on myös epärehellinen mitoistaan...

        Mutta tosi tosi tarkka toisten mitoista, etenkin jos ne lipsahtavat päälle 12 sentin. Silloin alkavat persemittaepäilyt ja jos joku normikullinen on erehtynyt myös paksuutensa mainitsemaan, niin eipä kestä kuin sekuntti, niin kysymys, oliko peukku välissä, paukahtaa areenalle:)

        Tärkeää on kuitenkin saada hänet pysymään palstalla. Palstan viihdearvo putoaa oleellisesti, jos hänen hauskoja juttujaan ei näkyisi.


      • bajamässyt
        h-x kirjoitti:

        Jep. Suuntautumisen lisäksi hän on myös epärehellinen mitoistaan...

        Mutta tosi tosi tarkka toisten mitoista, etenkin jos ne lipsahtavat päälle 12 sentin. Silloin alkavat persemittaepäilyt ja jos joku normikullinen on erehtynyt myös paksuutensa mainitsemaan, niin eipä kestä kuin sekuntti, niin kysymys, oliko peukku välissä, paukahtaa areenalle:)

        Tärkeää on kuitenkin saada hänet pysymään palstalla. Palstan viihdearvo putoaa oleellisesti, jos hänen hauskoja juttujaan ei näkyisi.

        Oon jonkun verran seurannut palstaa ja väittäisin, että kyseinen nelikirjaimisen nimen omaava henkilö on jonkinlainen trolli tai hauskuuttaja täällä. En usko, että ketään oikeasti voi olla niin hölmö kuin mitä kys. henkilö antaa täällä kuvan. Mitenköhän sellainen henkilö oikeassa elämässä edes pärjäisi. Mutta hassu se on, ja erittäin hyvin vetää roolinsa! :D


      • bajamässyt kirjoitti:

        Oon jonkun verran seurannut palstaa ja väittäisin, että kyseinen nelikirjaimisen nimen omaava henkilö on jonkinlainen trolli tai hauskuuttaja täällä. En usko, että ketään oikeasti voi olla niin hölmö kuin mitä kys. henkilö antaa täällä kuvan. Mitenköhän sellainen henkilö oikeassa elämässä edes pärjäisi. Mutta hassu se on, ja erittäin hyvin vetää roolinsa! :D

        Jollain on hyvä nikki... hahahahahahahh

        Ja vetää roolinsa hyvin ja tosissaan:D


      • Itsetunto
        h-x kirjoitti:

        Kyllä ihmisillä on taipumusta vertailla itseään muihin. Ja on joitain, jotka huomattuaan toisessa itseään parempia tai kadehdittavia piirteitä, työntävät pään perseeseeen ja hokevat, että ei voi olla, ei voi olla.
        Joku kusettaa nappulaansa 17-senttiseksi ja väittää silmä killissä, ettei kellään ole sen kokoista. Hah.


        Ei homouden määrä tai homot ole mihinkään lisääntynyt. Nyt vaan ei enää homotkaan jaksa kaapissaan kyyhöttää ja foobisille mulukuille saattavat heiluttaa muutakin kuin käsilaukkua.

        Se joka luulee,että homot ovat sellaisia kuin heterokäsikirjoittajat heitä sarjoihin tai elokuviin laittavat, saattaisivat yllättyä monesta tutustaankin, että ei perskeles olisi tuostakaaan uskonut. Ei edes pinkkiä paitaa:)

        Täällä joku dorka esittelee usein tappouhkauksia homoja kohtaan. Se on kohtalaisen varma merkki kyseisen kusipään omasta epävarmuudesta seksuaalisuutensa suhteen.

        Otit taas asiksen mollaukseen. Unohda kaunat hei pitkäviha!


      • 45grtg
        Itsetunto kirjoitti:

        Otit taas asiksen mollaukseen. Unohda kaunat hei pitkäviha!

        Asuksen mollaus loppuu heti kun asus ite lopettaa schaissen jauhamisen täällä.


      • Sillä on iso!!
        45grtg kirjoitti:

        Asuksen mollaus loppuu heti kun asus ite lopettaa schaissen jauhamisen täällä.

        Menkää asukselle aukoon, jos uskallatte!!


      • Ei ole hauskuuttaja
        bajamässyt kirjoitti:

        Oon jonkun verran seurannut palstaa ja väittäisin, että kyseinen nelikirjaimisen nimen omaava henkilö on jonkinlainen trolli tai hauskuuttaja täällä. En usko, että ketään oikeasti voi olla niin hölmö kuin mitä kys. henkilö antaa täällä kuvan. Mitenköhän sellainen henkilö oikeassa elämässä edes pärjäisi. Mutta hassu se on, ja erittäin hyvin vetää roolinsa! :D

        Jos Asus on trolli, niin silloin on täysin varma, että sillä miehellä on vakavia mt-ongelmia.

        Jos Asus on totta ja puhuu tosissaan, on täysin varmaa, että pieni kikkeli on aiheuttanut miehelle ne mt-ongelmat.

        Missään tapauksessa, Asus ei ole hauskuuttaja. Olen huomannut palstaa seuratessa että ei hänellä ole huumorintajua, sekin kertoo vuosia kestäneestä mt-ongelmasta. Se miksi suurimmasta osasta hän on hauskuuttaja, johtuu siitä että hän on hurahtanut tähän 1352 satuun.

        Esimerkki:

        Onko teistä joku Abdullah, joka väittää kivenkovaa, että itsemurhapommittamalla häntä odottaa taivaassa 72 neitsyttä.

        Te sanotte että "ei odota, höpöjä puhut"

        Niin Abdullah alkaa huutamaan, että odottaahan, 72 isorintaista, tiukkapilluista, neitsytnaista odottaa, SE ON KIRJOISSA JA KANSISSA.

        Onko hän hauskuuttaja vai ei?


    • ramboos69

      Intissä mitataan jätkien penikset. Se tapahtuu kaikkien nähden. Samalla otetaan lepo- sekä seisokkimitta. Jos seisokin kanssa on vaikeuksia, niin naissotilaat runkkaavat seisokin mutta eivät saa rangaistuksen uhalla tehdä sitä niin että jätkä laukeaa.

      Se keino pitää pienipeniksesiset kurissa. Heille tehoava rangaistuskeino on uudelleenmittaus että oliko se todella niin pieni ja muut katsovat toimitusta sekä seisokin tekemistä.

      Isomunaisille taasen julkinen mittaus ei ole mikään rangaistus, joten sitä ei voi käyttää kurinpitotoiminpiteenä vaan se saavat siitä vain lisää sotilaallista itsetuntoa sekä suosiota naissotilaiden keskuudessa.

      • 436tretr

        Höh, täällä käy vielä intin käymättömiä tyyppejä! Nyt menit paljastamaan ton salaisuuden, josta ei puhuta, mutta kaikki intin käyneet tietävät. Seuraavaksi varmaan paljastat senkin, että alokkailta tutkitaan eturauhanen peräsuolen kautta. Hups...my bad :)


    • luuntnatti

      Se eturauhasen tutkiminen ei ole rangaistus. Siksi sitä ei paljasteta eikä siitä kerrota, koska se ei koske kaikkia eikä se liity pienimunaisuuteen mitenkään.

      Sillä voi lahjoa tietyntyylisiä esimiehiä ja saada iltaloman tai jotain muita etuja, kun antaa heidän tehdä tutkimuksen. Sitä ei ole seuraamassa muita kuin sisäpiiri ja siinä tuotetaan sotilaalle orgasmi hyväilemällä munaa samalla kun kokeillaan eturauhasta. Naissotilaat pidetään siitä visusti sivussa eikä siinä ole muutenkaan sellainen armeijan tyylinen häväistys- ja alistusmenttaliteetti, vaan siitä seurataan mielenkiinnolla ja ja jopa villiintyneenä.

      Siksi sitä ei kerrota koska kaikki intin käyneet eivät tiedä siitä mitää eivätkä päässeet sitä osalliseksi. Mutta peniksenmittaukseen joutuvat kaikki ja se sotilaallista toimintaa jossa aseet arvioidaan.

      • Intin käynyt

        Oon ihan varma, että yksi tuvassani ollut homo (hän oli ihan avoimesti homo siellä) oli tuossa eturauhasen tutkimuksessa. Hän ei tuosta tutkimuksesta kertonut mitään, vaan oli vaan mairea virne naamallaan siitä kysyttäessä.

        Naapurituvassa oli tyyppi, jonka kaveri oli spollina. Tämä oli ollut vartiossa upseerikerhon lähistöllä ja oli kuulemma nähnyt, että sinne poika oli viety. Upseerikerholla noi kapparit saunovat ja ottavat viinaa sekä tornihuhujen mukaan tekivät vähän muutakin. Eivät keskenään, vaan tarkasti valikoitujen varusmiesten kanssa.

        No, huhut on huhuja, mutta olin kyllä huomaavinani tuon tupakaverini käytöksen olevan hieman normaalista poikkeavaa seuraavana päivänä. Lähinnä vaikutti meinaan siltä, että perse saattaisi olla hieman pipi :O :D Silloin muistan ajatelleeni, että jos mua pyydettäis sinne upseerikerholle siivoamaan tai mitä tahansa, niin olisin siltä seisomalta lopettanut koko intin ja hakenut vaikka sivariin :D


    • ei ei ei

      joo intin eturauhas tarkastuksessa lääkärillä kesti hieman liian kauan joten käskin ottaa sormet pois mun persiistäni,äijjä vastas mitkä sormet ;P ja väljä vittu on pikku munaisten panettelua.

      • ffdddyt

        "väljä vittu on pikku munaisten panettelua. "

        Toki, onhan asia noinkin, mutta ei se siltikään poista sitä tosiasiaa että väljiä vittuja on olemassa.


    • letkulersthup

      Persepanoissa ei paksuus ole arvossaan. Siinä ohut ja pitkä on hyvä.

      Ohut ja pitkä luiskahtaa sinne kivasti sekä osuu juuri oikeaan paikaan kun pyllistää ja antaa sellaiselle auliisti perää.

      Niissä hommissa se ei ole muutenkaan samanlaista kuin naisen kanssa että täytyy päteä ja olla sellainen sekä tälläinen. Se paljon vapaampaa ja rennomppaa. Varsinkin jos pienimunaiset keskenään...

      • anaali noob

        Jaahas, eli tarkoitat pelkästään miesten välisiä peppupanoja vai?

        En ole mikään anaalispesialisti, enkä osaa oikein sanoa koon merkityksestä anaaliseksissä. Merkityshän toki vaihtelee henkilöittäin. Mutta jos munaa haluaa peppuunsa ottaa, niin mielestäni ainakin on _järkevää_ ottaa ohuempaa peliä sinne. Näitä hommia tosin harvemmin järjellä mietitään, joten...Tuolla "järkevämmällä" tarkoitan sitä, että kannattaako sitä perärööriään venyttää kovin isoihin mittoihin. Muutama tai vaikka muutama kymmenen kertaa ei varmaan vielä pysyvää väljenemistä tee, mutta jos puhutaan vuosikausia jatkuneesta goatsettamisesta, niin voi olla, että takapään tiiviste ei välttämättä pidä enää ripulipaskoja (anteeksi karkea ilmaisu!) kokonaan sisällä??


      • intin käynyt
        anaali noob kirjoitti:

        Jaahas, eli tarkoitat pelkästään miesten välisiä peppupanoja vai?

        En ole mikään anaalispesialisti, enkä osaa oikein sanoa koon merkityksestä anaaliseksissä. Merkityshän toki vaihtelee henkilöittäin. Mutta jos munaa haluaa peppuunsa ottaa, niin mielestäni ainakin on _järkevää_ ottaa ohuempaa peliä sinne. Näitä hommia tosin harvemmin järjellä mietitään, joten...Tuolla "järkevämmällä" tarkoitan sitä, että kannattaako sitä perärööriään venyttää kovin isoihin mittoihin. Muutama tai vaikka muutama kymmenen kertaa ei varmaan vielä pysyvää väljenemistä tee, mutta jos puhutaan vuosikausia jatkuneesta goatsettamisesta, niin voi olla, että takapään tiiviste ei välttämättä pidä enää ripulipaskoja (anteeksi karkea ilmaisu!) kokonaan sisällä??

        Intti on homopaikka. Siellähän mitataan kuumekkin persereijästä.


      • h-xn armeijakaveri
        intin käynyt kirjoitti:

        Intti on homopaikka. Siellähän mitataan kuumekkin persereijästä.

        Mulla otettiin röntgenkuvat persereiästä. Onneks eivät olleet ehtineet suoleen asti:D
        Nyt ei enää reikää kutita. Reunoja vaan pikkasen...


    • vittu

      Tunnen samoin.

      Vituttaa aivan saatanasti kun oma muna on levossa jotain ihan 3-4cm luokkaa. Erektiossa värkki on myös vain 13cm. Se paine mikä on mennä esimerkiksi uimahalliin ja etenkin vuoden päästä inttiin on aivan mahdoton, koska värkki ihan oikeasti näyttää pieneltä. Kaikilla tutuilla (enkä nyt sen enempää tuijottele) on meisselit lepotilassa vähintään 2x ja ainakin puolet paksumpia.

      Vitun vittu. Paras on kun isällä on ihan valehtelematta 10cm jööti lepotilassa (mitä joskus junnuna saunassa tuli huomattua) niin miten on itse voinut saada tällaiset geenit. Saatana.

      • saunahobitti

        Mua kyllä harmittaa kun teitä nuoria miehiä käy täällä palstalla ahdistumassa tuosta kokoasiasta. Nykyään tuosta kullin koosta jauhetaan vähän liiankin paljon, joten ei ihme, että se vaikuttaa nuoren mieleen ja mahdollisesti itsetuntoonkin. Mutta uskokaa nyt vanhemman miehen sanaa: Mulle henk. koht. on aivan yks hailee minkä kokoinen muilla miehillä on. Automaattisestihan se kaverin kalu tulee saunassa yms tsekattua, mutta ei se vaikuta yhtään mihinkään oli se kaverin kalu millainen hyvänsä.

        Silloin ku ite olin intti-iässä, en kyllä muistaakseni mitään peniksen kokoani miettinyt ollenkaan! Eikä mulla todellakaan mikään iso ole. Tuntuu, että pienemmästä päästä se on lepotilassa. Mutta olkoot saatana! Se on mun kalu ja sen koko ei muille miehille kuulu eikä siitä kukaan saunakaveri kyllä mitään ole sanonutkaan.


      • saunahobitti kirjoitti:

        Mua kyllä harmittaa kun teitä nuoria miehiä käy täällä palstalla ahdistumassa tuosta kokoasiasta. Nykyään tuosta kullin koosta jauhetaan vähän liiankin paljon, joten ei ihme, että se vaikuttaa nuoren mieleen ja mahdollisesti itsetuntoonkin. Mutta uskokaa nyt vanhemman miehen sanaa: Mulle henk. koht. on aivan yks hailee minkä kokoinen muilla miehillä on. Automaattisestihan se kaverin kalu tulee saunassa yms tsekattua, mutta ei se vaikuta yhtään mihinkään oli se kaverin kalu millainen hyvänsä.

        Silloin ku ite olin intti-iässä, en kyllä muistaakseni mitään peniksen kokoani miettinyt ollenkaan! Eikä mulla todellakaan mikään iso ole. Tuntuu, että pienemmästä päästä se on lepotilassa. Mutta olkoot saatana! Se on mun kalu ja sen koko ei muille miehille kuulu eikä siitä kukaan saunakaveri kyllä mitään ole sanonutkaan.

        Hyvä vastaus saunahobitilta...
        Jos se ahdistusta yhtään hellittää, niin tälle nuorukaiselle voin kertoa, että hyvin harva se sinun vehkeitä intissä tuijottelee ja jos tuijottelee, niin anna tuijottaa. Nolaa se tuijottelija itsensä vaan.

        Ja niinkin on sanottu, että miehet pitävät penistään pienempänä, tai pienemmän näköisenä, kuin mitä se oikeasti on. Johtuu katselukulmasta.

        Ja se miksi pojat luulevat kaikilla muilla olevan isomman, niin johtuu osaksi siitä, että kyllä ne isommat vaan tuppaavat paremmin erottumaan ja sit ei huomata, että onhan noita normaaleja ja pieniä kuitenkin enemmän.


      • saunahobitti
        h-x kirjoitti:

        Hyvä vastaus saunahobitilta...
        Jos se ahdistusta yhtään hellittää, niin tälle nuorukaiselle voin kertoa, että hyvin harva se sinun vehkeitä intissä tuijottelee ja jos tuijottelee, niin anna tuijottaa. Nolaa se tuijottelija itsensä vaan.

        Ja niinkin on sanottu, että miehet pitävät penistään pienempänä, tai pienemmän näköisenä, kuin mitä se oikeasti on. Johtuu katselukulmasta.

        Ja se miksi pojat luulevat kaikilla muilla olevan isomman, niin johtuu osaksi siitä, että kyllä ne isommat vaan tuppaavat paremmin erottumaan ja sit ei huomata, että onhan noita normaaleja ja pieniä kuitenkin enemmän.

        Ja vielä parempi vastaus h-x:ltä! :)


      • Vittusaaatana
        saunahobitti kirjoitti:

        Mua kyllä harmittaa kun teitä nuoria miehiä käy täällä palstalla ahdistumassa tuosta kokoasiasta. Nykyään tuosta kullin koosta jauhetaan vähän liiankin paljon, joten ei ihme, että se vaikuttaa nuoren mieleen ja mahdollisesti itsetuntoonkin. Mutta uskokaa nyt vanhemman miehen sanaa: Mulle henk. koht. on aivan yks hailee minkä kokoinen muilla miehillä on. Automaattisestihan se kaverin kalu tulee saunassa yms tsekattua, mutta ei se vaikuta yhtään mihinkään oli se kaverin kalu millainen hyvänsä.

        Silloin ku ite olin intti-iässä, en kyllä muistaakseni mitään peniksen kokoani miettinyt ollenkaan! Eikä mulla todellakaan mikään iso ole. Tuntuu, että pienemmästä päästä se on lepotilassa. Mutta olkoot saatana! Se on mun kalu ja sen koko ei muille miehille kuulu eikä siitä kukaan saunakaveri kyllä mitään ole sanonutkaan.

        Tuo yks homohan tätä pyörittää.


      • Vittusaaatana kirjoitti:

        Tuo yks homohan tätä pyörittää.

        Kuka pyörittää ja mitä?

        Onko jäänyt nakki vetskarin väliin vai mistä nyt puristaa?


    • uukunanmuna

      ei sillä niin väliä minkäkokonen kullakin on.niillä mennään kun on pakko.mahdollisuudet kun on vähissä.että silleen.

      • erikoko

        Tätä se justiinsa onkin. Sillä on mentävä mitä on saanut. Toisella on pienempi ja toisella isompi. Kukin tyytyköön omaansa.


    • Anonyymi

      Sie oot ihas paska mies kun pies munas, miehets pitääss olla isooss muna as jonka pannasta naisen perssweseen. Minulla on iso mulukkuv aina Saunassa katson minkaslaisdt Munat kabaereiilad onv, pienimunaiset miehet nauran uluos saunasta, sauna on että miehen Munat mita tasan. Aina kusellas olen mittaan miehets Munat, jos on pienet Munat en halua kusta sellövmiestenw vkanssa. Sinulla on penis Munat ei oler mihinkää en halus kuselle sun kans. Mine panen naissiat perssweseen ja kusen päälle

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe