Henget

Meingott

Jollain tavoin tiedostan henkivaltojen läsnäolon ympärilläni. Ne eivät puhu minulle, mutta jollain tavoin huomaan niiden vaikuttavan minuun. Asiaa on vaikea pukea sanoiksi. Jotenkin huomaan henget, mutten kuitenkaan.

Nämä henget ovat selvästi itsenäisiä. Jotenkin ne johdattavat ajatuksiani myös itsenäisyyteen ja omaan totuuden etsintään, eli muodostan totuudet aivan itse kuinka ne haluan itse ymmärtää. Samoin kuin moraaliset kysymykset, ne näyttävät ihmisiä ja kannustavat itse tekemään päätelmät oikeassa ja väärässä, kuten myös hyvässä ja pahassa. Katsomalla ihmistä pystyy parhaiten asian tietämään itse.

Ne taitavat puhua rakkaudesta, joka on ihmiselle lempeää ja tuo hyvänolon tunteen. Se rakkaus ihmiselle miellyttävää ja keskittää huomion omaan itseensä ja sisimpäänsä. Sieltä huomaa rakkauden kaipuun, sen rakkauden, jota tahtoo itselleen ja jollaista tahtoo kokea.

Sen tiedän, että nämä henget ovat koko elämäni ajan lähelläni ja yrittävät vaikuttaa minuun.

Minä en halua puhua niiden kanssa tai olla niiden kanssa tekemisissä, mutta henkivallat kun eivät ole minun hallinnassani, niin mitään ei niille mahda.

7

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brina1

      Viestisi on kovin ristiriitainen; ensin kirjoitat henkimaailman tarjoamasta rakkauden ja hyvän olon tunteesta ja heti kohta pelosta ja ihmisen itsensä mahdottomuudesta vaikuttaa henkimaailman läsnäoloon tai sen tuntuun omassa elämässään! Ehkä kuitenkin haluat oikeasti vain peloitella henkimaailmasta ja sen mahdollisesta vaikutuksesta ihmiseen?

      "Minä en halua puhua niiden kanssa tai olla niiden kanssa tekemisissä, mutta henkivallat kun eivät ole minun hallinnassani, niin mitään ei niille mahda. "

      Ei ole olemassa sellaista kuin 'henkivallat' ellei sillä tarkoiteta yksinomaan jumaluutta, joka on kaikessa mitä on. Siis meissä ihmisissäkin! Kaikki on pohjimmiltaan YHTÄ, siis HENKEÄ (ei materiaalista, ajatonta ja ikuista niin ilmentynyttä kuin ilmentymätöntä).
      On olemassa kuitenkin ns. henkimaailma jolla tarkoitetaan kuolemanjälkeistä olotilaa ja sen lukemattomia eri 'tasoja'. Näitä tasoja tai 'taivaita' myös hyvin lähellä (lähes samankaltaista) tätä meidän fyysisen olemisen tasoa/värähtelytaajuutta ja joista on suhteellisen helppoa niiden 'asukkaille' ottaa yhteyttä herkkiin, osittain selvänäköisiin henkilöihin elleivät nämä tiedä sitä, miten voivat 'varjella' itseään niiden vaikutuksesta. Aina kun ihmisessä on pelkoa, vihaa, kaunaa tms. enemmän tai vähemmän negatiivista tunnetta ja suhtautumista ylipäätään kaikkeen, niin tällöin häneen on helppo vaikuttaa alhaisen kehitystason henkien puolelta (niin henkimaailman kuin muiden kanssaihmistenkin taholta) .

      • Meingott

        En omaa pelottelua, vaan varottelua. Henkimaailma on alue, jossa ei tee mieli piehtaroida.

        Henkimaailma kyllä näyttää tarjoavan rakkauden ja hyvän olon tunnetta, mutta kavahdan sellaista. Sitä tarjoavat ovat itsenäisiä henkiä ja toimivat omalla tahdollaan miten mielivät. Se siinä juuri on vaarallista - mitä ne tarjoavat, on niiden omaa tai ne vahvistavat ihmisen omia piirteitä, kuten rakkautta. Ne keskittävät ihmisen huomion omaan itseensä ja omaan hyvinvointiinsa, ja toisiin ihmisiin ja siihen mikä heille antaa hyvänolontunteen ja rakkautta. Tämä on entistä vaarallisempaa. Kun joskus, niin ei sitä ihminen voi välttää, suostun henkien tarjoamiin asioihin, kyllä se tuntuu hyvältä ja ymmärrän hyvin ihmisen kaipuuta sydämessäni. Mutta miksi silloin kun katsahdan peiliin, peilistä häivähtää ohimennen toisenlaiset kasvot? Kasvot jotka ovat hymyilevät kieroutuneella ilmeellä? Se jos mikä on pelottavaa.

        Kun ymmärrän, että nämä henget toimivat vapaasti miten tahtovat ja keskittävät huomion ihmiseen, tiedän etten silloin ole tekemisissä enkelien kanssa.

        Mitä olen lukenut, niin enkeleiden kohtaaminen on toisenlaista kuin näiden henkien. Enkelit loistavat kirkkaasti, mutta eivät omaa valoa, koska heillä ei ole sitä itsellään. He saavat sen muualta. Heidän kohtaamisensa on välillä myös pelottavaa, koska he tuovat yliluonnollisen siihen hetkeen eikä heitä ihminen voi määrätä, pyytää tai hallita. Heidän toimintansa ja tahtonsa ovat sidottuja, ja he tekevät mitä heille tehtäväksi annetaan. Enkelit ovat alistuneita henkiä, eivät näiden toisten tavoin "vapaita touhuamaan mitä mielivät". Toisaalta enkeleiden kautta välittyy myös ylimaallinen rakkaus, mutta se ei ole enkeleiden omaa, ja se rakkaus on lempeää ja se ympäröi minut. Mutta tämä rakkaus myös sattuu ja viiltää syvältä. Se ei jousta tai anna periksi, se ei helpota, mutta se parantaa, vapauttaa ja antaa rauhan.

        Tällaisen rakkauden olen kohdannut ja kokenut, eikä siihen ole enkeleitä välittäjiksi tarvittu tai mitään muita henkiä. Se toinen rakkaus jota eräät henget tarjoavat, se ei ole samaa rakkautta, jota minä olen saanut osakseni. Sen rakkauden tahdon kiertää kaukaa.

        Kunpa pyhä Mikael lähetettäisiin karkottamaan toiset henget ja ajamaan sinne minne ne kuuluvatkin! Mutta sille tulee aikansa eikä se taida olla vielä.


    • tempart

      Taidat nyt todella tarvita Jumalan opastusta, rukoilehan niin saat vähän järjestystä elämääsi ja niihin henkivaltoihin jotka sinua yrittävät harhauttaa. Enkelit eivät ole alistettuja olentoja, ja rakkaus jota ne kokevat tulee kyllä niistä itsestään, paitsi silloin kun ne välittävät Jumalan rakkautta muille. Enkelit ovat kaikki valinneet joko Jumalan tai Saatanan, ja se on ollut heidän vapaa valintansa. Henkivalloilta jotka tällähetkellä roikkuvat keskuudessamme tuomioitaan kuulemassa voi saada misinformaatiota ihan aiheesta kuin aiheesta. Kannattaa todella olla varovainen ja totuudessa ja Kristuksen opastuksella tutkia todellisuuttaan kun sellaisista on tullut tietoiseksi. Niin ei mene metsään ja Jumala joudu noukkimaan sieltä sitten.

      • Meingott

        Enkelit ovat alistuneita, eivät alistettuja. He ovat itse valinneet osansa Jumalan palvelevina henkinä. Mutta rakkaus, jota ne välittävät muualle, ei ole peräisin heistä itsestään. Se tulee heidän ulkopuoleltaan.


    • hei1

      saatanan hihhulit :)

      • enkelikupla.

        --saatanan hihhulit :) --

        Älä sinä epäuskoinen ala, mulla on enlelipallukoita kuvattuna enkelizuumilla sellainen määrä ettet kuule uskokkaan.


      • pilli-piipari1

        huh mitä skeidaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe