arskan ensimmäisiä leffoja, sen ääni on dupattu siihen ja muutenkin ihan hitopn rankkaa menoa!!!!
hercules new yorkissa
2
306
Vastaukset
- mystery-86
tuosta ainakin huomaa että se on b-leffa.
Mitenköhän muuten Arska suostui tuollaiseen rooliin?.....varmaan pelkästään muskeleiden ja rahan takia.Vaikeeta katsottavaa mutta? siihen on saatu osittain vahingossa ja tarkoituksella jotain hyvää.Nykyään tuollainen leffana ja tuolla budjetilla,noilla näyttelijöillä olisi liian riskialtis.Joten mielestäni tuo tuolla asetelmalla riittää,se muuten tuli sillon yllättäen markkinoille.Arska ei muuten näytä itseltään kyseisessä leffassa.Onhan siinä kyllä siihen aikaan nähden milloin se tehtiin niin vähän liian uusia ja erottuvia juttuja mutta? kovaa menoa on ja kyllähän tuokin on oman osansa tehnyt hiukka erillaisten leffojen historiassa.- jukka63
Tuohan oli Arskan eka elokuvarooli ja pääosassa seuraavan kerran vasta 12 vuoden päästä Conanissa.
Mies oli täysin tuntematon parikymppinen itävaltalainen tuolloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984