Stop merkki

Joku vain

Kuinka tyhmiä on ihmiset,kun on stop merkki ja siihen täytyy pysähtyä kokonaan, niin 75 % autoilijoista ei pysähdy, ja se ei tarkoita jos se sun edellä ajava pysähtyy ettei sun sitte tartte, ja kyllä sais useammankin ihmisen laittaa uudelleen sinne autokouluun. Ja toinen asia se että jos siinä jalkakäytävällä odottaa jalankulkija niin päästä se menemään sen suojatien yli äläkä odota sitä että kyllä se takana tuleva sitten pysähtyy. Niin raivostuttavaa katsella tätä toimintaa.

8

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄläPuhuJosEtTiedä

Etpäs tiedä liikennesääntöjä kylläkään kovin hyvin, että mene sinä sinne autokouluun vain. Juuri hetki sitten kysyin poliisilta tuosta kyseistä pysähtymisasiasta, johon poliisivastasi, ettei stopmerkillä tarvitse pysähdyä kuin kerran jos näkyvyys on riittävä.

Esimerkiksi Kasperin stopristeyksessä on kyllä riittävä näkyvyys vaikka olisi yksi auto välissä. Eli ei tarvi pysähtyä enää uudestaan viivan kohdalla.

Bai tö wei. Haluatko selventää, että miten siinä prisman rampin stopristeyksessä pitää toimia kun kerta tiedät niin hyvin? Siinähän on pakko pysähtyä vasta siihen ihan kulmalle, jotta näkyvyys on riittävä. Lain mukaan kun pysähdytään viivalle TAI sitten vasta kun on riittävä näkyvyys.

• joku vain

Sanoinko että tiedän niin hyvin? Olen vain itse nähnyt ja kuullut toisilta niin niitten perusteella sanoin, ja se että siihen pitää pysähtyä kokonaan! ainakin kaverini ja monet ovat saaneet sakot kun ei pysähtynyt kokonaan siihen ja edes oli auto. Jos sieltä tulee auto tuhatta ja sataa niin et sinä niin herkästi havaitse sitä autoa sieltä kuin että pysähdyt ja katsot molempiin suuntiin ja sitten menet. Ja kyllä tossa ainakin on moni saanut sakkoja stop risteyksessä,kun ei pysähdy, ei se että on hyvä näkyvyys niin tartte olla pysähtymättä.(huom, noudata liikenne sääntöjä)Ja kyllä se vain niin on että vaikka kuinka kiire olis niin niitä sääntöjä noudatetaan! Mitenköhän niitä sakkoja sitten poliisit kirjoittelee kun ovat tarkkailemassa esim. tota tapiolantien ja kasperinviidan risteystä, ja just siitä kun ei pysähdytty.

• ÄläPuhuJosEtTiedä
        joku vain kirjoitti:

Sanoinko että tiedän niin hyvin? Olen vain itse nähnyt ja kuullut toisilta niin niitten perusteella sanoin, ja se että siihen pitää pysähtyä kokonaan! ainakin kaverini ja monet ovat saaneet sakot kun ei pysähtynyt kokonaan siihen ja edes oli auto. Jos sieltä tulee auto tuhatta ja sataa niin et sinä niin herkästi havaitse sitä autoa sieltä kuin että pysähdyt ja katsot molempiin suuntiin ja sitten menet. Ja kyllä tossa ainakin on moni saanut sakkoja stop risteyksessä,kun ei pysähdy, ei se että on hyvä näkyvyys niin tartte olla pysähtymättä.(huom, noudata liikenne sääntöjä)Ja kyllä se vain niin on että vaikka kuinka kiire olis niin niitä sääntöjä noudatetaan! Mitenköhän niitä sakkoja sitten poliisit kirjoittelee kun ovat tarkkailemassa esim. tota tapiolantien ja kasperinviidan risteystä, ja just siitä kun ei pysähdytty.

Sanoinko jossain välissä, ettei tarvitse pysähtyä lainkaan, jos on riittävä näkyvyys? Tottakai stopmerkillä pysähdytään aina kokonaan, olit sitten viivalla tai auton perässä. Jos edessä ajava auto ei pysähdy, niin sitten sinä pysähdyt (maalaisjärjen käyttö sallittua). Lueppas viestini uudestaan ja yritä päteä sitten.

"Eli ei tarvi pysähtyä enää _UUDESTAAN_ viivan kohdalla."

Ironista kun haukut täälä ihmisiä tyhmiksi ja patistelet heitä autokouluun, kun itse et tiedä sääntöjä ja et vaikuta muutenkaan olevan kovinkaan fiksu.

• olet väärässä

OLET TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ.

PYSÄHTYMISMERKKI ON EHDOTON JA SITÄ ON NOUDATETTAVA AINA !!

• ÄläPuhuJosEtTiedä
        olet väärässä kirjoitti:

OLET TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ.

PYSÄHTYMISMERKKI ON EHDOTON JA SITÄ ON NOUDATETTAVA AINA !!

Kuinka vajaaälyisiä ihmisiä täälä kirjoittelee? Sanoinko jossain, että stopmerkillä ei tarvitsisi pysähtyä lainkaan? Valoja päälle jo.

• Talonmiäs

Prisman viivahan oli aiemmin suojatien jälkeen eli paremmassa paikassa mutta viimekesäisen asvaltoinnin jälkeen se siirrettiin suojatien eteen..huonompi homma paitsi suojatien käyttäjille.

• j8j8879j67f5509h980

Niin oli. Ihmettelen kyllä, että miksi se piti siirtää suojatien eteen. Siinä on kuitenkin autoilla niin vähän vauhtia, kun heti suojatien jälkeen pitää pysähtyä, että kyllä autoiljat ehtivät havaita jalankulkijat. Itse asun ihan lähistöllä enkä ole ikinä kuullut, että siinä olisi joku jäänyt auton alle. Toki niinkin on voinut silti käydä.

Eipä ne aina ensimmäisenä olevat autoilijat siihen stop merkille tultaessa pysähdy Se vasta onkin todella vaarallista ja vastuutonta ajoa. Onneksi tohon onkin rakenteilla liikenneympyrä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe