Mistä voimia sinnitellä eteenpäin?

voimaton

Mä oon niiin kyllästyny tähän... Mä en jaksa enää ahmia, silti teen sen joka päivä aina uudestaan ja uudestaan... Mä en jaksa enää sitä oksennus "pakkoo", mut silti sorrun siihen liian usein. Mä en jaksa enää olla sairas. En jaksa kantaa bulimikon leimaa. Mä en jaksa pohtia aina miten huono ja epäonnistunu ihminen mä oon, ku joudun joka kerta kertoo polilla vaan kuinka epäonnistuja oon. MÄ EN JAKSA! miksei kaikki vois olla niinku ennen? Oon ollut oksentamatta kuukausia ja ahmiminenki väheni huomattavasti, turvotus hävis enkä näyttäny naamasta pallokalalta, mut nyt se tuntuu niin himputin vaikeelta, täysin mahdottomalta. Mistä te saatte voimaa jatkaa eteenpäin? Mä en jaksa enää taistella. En kestä enää yhtäkään päivää tätä helvettiä : '''(

2

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei

wau! oletpas mahtavasti onnistunut! mikä sinulla tarkalleen ottaen on niin hirveää?

• enjaksaenää

Täällä toinen joka ei jaksa. Mulla on ton kaiken lisäks pakko liikkua vaikka en jaksaisi. Ensin oksennan ja sitten lenkille/jumppaamaan. Tämä on niin typerää mutta miksi helv... se jatkuu ja jatkuu vaan vaikka sen itse tajuaa aivan älyvapaaksi touhuksi? Sairaanhoitaja sanoi hyvin kun kerroin suoraan kaikki todella typerät ja idioottimaiset ajatukseni ja tekemiseni; ne eivät ole sinun ajatuksiasi, se on se sairaus joka puhuu. Niin no totta tuokin mutta itseään tästä syyttää joka päivä ja voimat loppuu. Olen ajatellut että lähden osastohoitoon niin saan tämän toiv. loppumaan. Pelottaa ihan sikana mennä sinne mutta ei tämä elämä voi näinkään jatkua... Paljon voimia sinulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6059
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4095
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4021
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3823
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2978
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2577
    7. 41
      2445
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2262
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1859
    Aihe