JOS...

M15cm

..Jumala on olemassa, tarkoittaa se sitä että keskuudessamme kulkee varmasti yksilöitä, tosiuskovia, jotka elävät, kokevat ja näkevät "Isän" tahdon mukaan.

Puhun nyt Raamatun Jumalasta joka kiehtoo myös itseäni mutta jota en kuitenkaan henkilökohtaisesti tunne enkä ymmärrä.

Palstaa jonkin verran seuranneena olen alkanut odottamaan keskusteluun mukaan tyyppiä joka omaisi "Jumalan Hengen" ja saisi palstalaiset miettimään että mistä elämässä on oikeasti kysymys.

Tämä on siis eräänlainen haaste teille tosiuskoville , kertokaa ja vakuuttakaa meidät vielä pimeydessä olevat (kaikki palstalaiset ja allekirjoittanut) Jumalan todellisuudesta.

Esitän em. kysymyksen vakavasti ja hyvin tosissani?

5

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöttöskä

"Jumala pitää löytää itse ja ensimmäinen edellytys on Raamatun lukeminen ehdoitta ja totuuden näkeminen." (Eräs koulukunta)

"Meidän ei ole lupa arvuutella Jumalan vaikuttimia." (JC:n koulukunta)

"Evokki senkun trollaa." (Kolmas koulukunta)

• mnvb

Aloita siitä, että et odotakaan näkeväsi suuria ihmeitä. Tämä luonnollinen tilanne on se, mikä on Jumalan luomakuntaa.
      Ja ihmisen toimintaan vaikuttavat tekijät liittyvät Jumalan Sanan vaikutuspiiriin ihmisen mielissä.
      Jumalan Sana pyrkii siihen, että oppisimme aidoiksi ihmisiksi. Vain aitoina me olemme veljiä ja sisaria keskenämme, emmekä kiistakumppaneita.
      Jeesus kehoitti oppimaan Hänestä. "Olkaa minun seuraajiani". Hän eli itsenäisen vapaana luonnollisena ihmisenä ilman, että omaksui niitä ominaisuuksia joita me opimme muilta ihmisiltä . Jeesus eli oman elämänsä. Meidän tulee seurata tätä esimerkkiä ja oppia elämään omaamme.

• M15cm

"Aloita siitä, että et odotakaan näkeväsi suuria ihmeitä. Tämä luonnollinen tilanne on se, mikä on Jumalan luomakuntaa."

En minä suuria ihmeitä odota vaan kommentteja uskovilta ihmisiltä heidän kokemastaan Jumalasta.

Oudon hiljaisena on keskustelu tähän mennessä pysynyt???

Johtuneeko siitä että "haaste" on osoitettu ihmisille joita tällä palstalla on kovin vähän?

• mnvb
        M15cm kirjoitti:

"Aloita siitä, että et odotakaan näkeväsi suuria ihmeitä. Tämä luonnollinen tilanne on se, mikä on Jumalan luomakuntaa."

En minä suuria ihmeitä odota vaan kommentteja uskovilta ihmisiltä heidän kokemastaan Jumalasta.

Oudon hiljaisena on keskustelu tähän mennessä pysynyt???

Johtuneeko siitä että "haaste" on osoitettu ihmisille joita tällä palstalla on kovin vähän?

Sikamaster tunnusti oman kokemuksensa joka muutti hänen näkemystään.

Mutta vaikka vastaavan onkin kokenut, sen kuvaileminen on mielestäni hukkaan heitetty yritys kun siitä ei ole mitään näytettävää todistetta.
        Sellainen kuitenkin käy henkilökohtaisesta todistuksesta itselle.

• poikjuhg

Sepä Se ja JC ovat kovin hiljaa, mutta hehän eivät olekaan oikeita kristittyjä - ainakaan toistensa mielestä, mikäli olen heidän "ilmoituksiaan" ymmärtänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      104
      6415
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      352
      5814
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      70
      3537
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3465
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2789
    6. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      4
      2163
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1810
    8. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      18
      1777
    9. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1624
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      190
      1254
    Aihe