..Jumala on olemassa, tarkoittaa se sitä että keskuudessamme kulkee varmasti yksilöitä, tosiuskovia, jotka elävät, kokevat ja näkevät "Isän" tahdon mukaan.
Puhun nyt Raamatun Jumalasta joka kiehtoo myös itseäni mutta jota en kuitenkaan henkilökohtaisesti tunne enkä ymmärrä.
Palstaa jonkin verran seuranneena olen alkanut odottamaan keskusteluun mukaan tyyppiä joka omaisi "Jumalan Hengen" ja saisi palstalaiset miettimään että mistä elämässä on oikeasti kysymys.
Tämä on siis eräänlainen haaste teille tosiuskoville , kertokaa ja vakuuttakaa meidät vielä pimeydessä olevat (kaikki palstalaiset ja allekirjoittanut) Jumalan todellisuudesta.
Esitän em. kysymyksen vakavasti ja hyvin tosissani?
JOS...
5
63
Vastaukset
- Pöttöskä
"Jumala pitää löytää itse ja ensimmäinen edellytys on Raamatun lukeminen ehdoitta ja totuuden näkeminen." (Eräs koulukunta)
"Meidän ei ole lupa arvuutella Jumalan vaikuttimia." (JC:n koulukunta)
"Evokki senkun trollaa." (Kolmas koulukunta) - mnvb
Aloita siitä, että et odotakaan näkeväsi suuria ihmeitä. Tämä luonnollinen tilanne on se, mikä on Jumalan luomakuntaa.
Ja ihmisen toimintaan vaikuttavat tekijät liittyvät Jumalan Sanan vaikutuspiiriin ihmisen mielissä.
Jumalan Sana pyrkii siihen, että oppisimme aidoiksi ihmisiksi. Vain aitoina me olemme veljiä ja sisaria keskenämme, emmekä kiistakumppaneita.
Jeesus kehoitti oppimaan Hänestä. "Olkaa minun seuraajiani". Hän eli itsenäisen vapaana luonnollisena ihmisenä ilman, että omaksui niitä ominaisuuksia joita me opimme muilta ihmisiltä . Jeesus eli oman elämänsä. Meidän tulee seurata tätä esimerkkiä ja oppia elämään omaamme.- M15cm
"Aloita siitä, että et odotakaan näkeväsi suuria ihmeitä. Tämä luonnollinen tilanne on se, mikä on Jumalan luomakuntaa."
En minä suuria ihmeitä odota vaan kommentteja uskovilta ihmisiltä heidän kokemastaan Jumalasta.
Oudon hiljaisena on keskustelu tähän mennessä pysynyt???
Johtuneeko siitä että "haaste" on osoitettu ihmisille joita tällä palstalla on kovin vähän? - mnvb
M15cm kirjoitti:
"Aloita siitä, että et odotakaan näkeväsi suuria ihmeitä. Tämä luonnollinen tilanne on se, mikä on Jumalan luomakuntaa."
En minä suuria ihmeitä odota vaan kommentteja uskovilta ihmisiltä heidän kokemastaan Jumalasta.
Oudon hiljaisena on keskustelu tähän mennessä pysynyt???
Johtuneeko siitä että "haaste" on osoitettu ihmisille joita tällä palstalla on kovin vähän?Sikamaster tunnusti oman kokemuksensa joka muutti hänen näkemystään.
Mutta vaikka vastaavan onkin kokenut, sen kuvaileminen on mielestäni hukkaan heitetty yritys kun siitä ei ole mitään näytettävää todistetta.
Sellainen kuitenkin käy henkilökohtaisesta todistuksesta itselle.
Sepä Se ja JC ovat kovin hiljaa, mutta hehän eivät olekaan oikeita kristittyjä - ainakaan toistensa mielestä, mikäli olen heidän "ilmoituksiaan" ymmärtänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1689779Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513179Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432947- 612699
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012105- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä581517Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261