Rantasauna on lämmin!

Kyllä maalla on mukavaa!

MOI!
Mitäs kuuluu helsinkiin?

Itselläni menee täällä maalla oikein mukavasti, on lämmintä, ja koivujen varjossa sopivan viileää.

Hain naapurista parin kilometrin päästä maitoa, niillä kun on maatila ja lehmiä.

Itse käyn töissä kaupungissa (Jyväskylä), mutten voisi kuvitellakaan asuvani siellä, saati Helsingin melussa. Eihän siellä ole vihreää muuta kuin koiranpaskomissa, ja ihmisten kuseksimissa puistoissa. ei kiitos.

Kotitalollemme ei kuulu liikenteen ääni lainkaan.
Vain lintujen laulu. Rauhallista on.

Lähdemme tästä vaimoni kanssa juuri rantasaunaan saunomaan, ja taidanpa käydä uimassakin. Illalla syödään uistelemaani lohta (järvitaimen, 4,5kg), jonka savustan. Lisäkkeeksi oman maan perunoita ja tilliä.

8

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoo

Taitaa olla sinulla aika tylsää siellä korvessa kun tarttee kirjotta koiran kuseksimista puistoista. Eiköhän kaikki ole joskus kusassu nurtsille. Oletko koskaan pannut kaisaniemen puistossa, jos et niin kokeile. No nääthän sinä vaimosi alastomana saunassa ehkä se riittää sinulle.

• kyllä maalla on mukavaa!

Joo, on niistä kaisaniemen puiston panemisista ollut lehdissäkin juttua. Eikös ne olleetkin alaikäisiä ne tytöt?
        Kiitos vaan tarjouksesta mutta oma vaimo riittää mulle :D

• joopajoo
        kyllä maalla on mukavaa! kirjoitti:

Joo, on niistä kaisaniemen puiston panemisista ollut lehdissäkin juttua. Eikös ne olleetkin alaikäisiä ne tytöt?
        Kiitos vaan tarjouksesta mutta oma vaimo riittää mulle :D

NO et sitte mennytkään saunaan vai menikö vaimo ensin, luultavasti. Taidat olla näitä toispuoleisia.

• kyllä maalla on mukavaa!
        joopajoo kirjoitti:

NO et sitte mennytkään saunaan vai menikö vaimo ensin, luultavasti. Taidat olla näitä toispuoleisia.

NO et sitte kommetoinutkaan Kaisanimenpuiston raiskaustekstiäni. Menikö joojoo-mieheltä luu kurkkuun, luultavasti.
        Puheenaihetta vaihtamallako te stadilaiset meinaatte kiusallisista asioistanne selvitä? Ehkä keskenänne, mutta ette meidän ihmisten kanssa.

• stadilainen

Ihan hyvää kuuluu kiitos kysymästä. Tulin juuri Hietsusta, ja poppoota riitti. Toisaalta kivaa kun saa katsella erilaisia ihmisiä, välillä pulahtaa uimaan, ja ympärillä on elämää!

Molemmissa paikoissa on varmasti omat hyvät ja huonot puolensa. Itse olen stadissa viihtynyt, ehkä sitten eläkepäiviä maalle viettämään?

• Stadilainen

selittämään? Jättäkää juntit nyt meidät rauhaan. Kiitos ja näkemiin

• Stadilainen

PS: päästäkää minut pois Kalliosta, viekää vaikka maalle kalliolle kukkulalle

• virtane

tule nyt joskus sieltä pienistä ympyröistäsi
      oikein katsomaan tätä kaupunkia.Eikö se savukalankin syöminen ala jo muutaman kymmenen vuoden kuluttua tökkimään:Mitähän sitä tänään söisi kiinalaista,intialaista turkkilaista,venäläistä, jne jne on niin vaikea valikoida kun on tuota tarjontaa niin perkeleesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1772
    2. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      808
    3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      766
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      730
    5. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      619
    7. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      443
    Aihe