KELA

suomiuhri

KELA rikkoo oikeuksiani sen minkä kerkee,olen ollut onnettomuudessa ja saanut siitä vaikka minkälaisia oireita ja vammoja,no kelahan on aina vedonnut kliinisiin ja nyt kun niitä on nyt se vetoo siihen mihin mä oon kieltäytynyt!
esim mainittakoon käpylän vammansaaneelle ja hänen puolisolleen järjestettävä sopeutumisvalmennus kurssi et tietää vamman ja tietää mitä oikeuksia vammaisella on!
kysymys kuuluu olisko siitä kenellekkään hyötyä kun kerran tiedetään vamman haitat mutta ei ole oikeuksia mihinkään!
sekä asiaksyhteisötyöryhmä joka koostuu työkkärinkelan ja sopan virkailijoista jossa päätetään maksaako työkkäri vai soppa mut kela ei,meneehän ne kelan etuudet parempiin kuin venäläisille,somaleille ja virkailioiden mersuihin!
Kelalle ei taas kläynyt se et olisin mennyt aivovammaklinikalle kaikkiin mahdollisiin tutkimuksiin ja siältäen kaiken,testit,kuvaukset ym vaikka itse olisin ollut halukas menemään sinne että olisin saaanut mustaa valkoisella virkailijoille,minut olisi haluttu ottaa sisälle tyksiin mut eihän se kelalle sopinut,koska onhan se kela loukannut koko ajan oikeuksiani epäillen jopa oireitani oikeiksi,siinä sitä saakin olla aika taitava et voi hämätä erivuosina thetyjä tutkimuksia ja eri tekijöitä samalla tavalla,tää jos mikä loukkaa syvästi,kaikkihan johtuu siitä et olen miespuolinen ja kelalla he naispuolisia!
en nää tähän todellakaan mitään muuta syytä kuin ihan tää menee jo henkilökohatiseksi sillä en ole kuullut yhdenkään aivovammaisen olevan ilman kelan etuuksia jotka on sairaspäiväraha,kuntoutustuki/työkyvyttömyyseläke ja muut vammaistuet!
jos joku muuta väittää näyttäköön toteen!

3

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka julkistaisi henkilön tarkan suomen väestön lukumäärän. Valtio eli virassa olevat tuomarit..?

• suomen uhri

luulempa että tässä näytetään sitä kelalla toimivaa akkavaltaa kun on muutaman kerran palanut pinna näissä asioissa!
      ei tää muusta johdu,he luulevat olevansa lain ja jumalan ym yläpuolella,toivon koko sydämmestäni tämän kostautuvan heille tai heidän läheisilleen ja mädätkööt helvetissä!

• SUOMEN UHRI

KELA SAA KUSETTAA MUTTA KELAA EI SAA KUSETTAA MUUTEN HEILAHTAA HÄKKI!
      Kela saa vapaasti päättää kenelle tukia maksetaan ja kenelle ei,toteutuuko laina sallima tasa-arvo ym tällä tavalla,nimi tai koulutus tai ammatti jos ei miellytä kelalla istuvaa hamehelmaa ei tipu rahaakaan vaikka sinulla pitäisi olla etuuksiin täysi oikeus!
      IHMEELLINEN SUOMI JA SITÄ OMAA VALTAANSA TEKEVÄ AKKAVALTA TULEE NÄKYVIIN JUURI KELASSA JA SOSIAALI VIROISSA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3454
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2688
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      397
      2675
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1807
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1435
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1340
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1046
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      77
      1015
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      73
      876
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      839
    Aihe