paljon kodittomia koiria!
www.pelastetaankoirat.com
4
449
Vastaukset
- riikka
Tässä on sivu kaikille koiratarhojen auttamisesta kiinostuneille: http://koti.welho.com/enykvist/koiratarhojaulkomailla.html
Sivuilla on myös foorumi. - Rattus
Hakekaa vaan Virosta ja muualta koiria, ihan kun Suomessa ei olisi tarpeeksi kodittomia koiria!!!!!!! Ensin oman maan asiat kuntoon ennen kuin lähetään Virosta koiraa hakemaan!
Ja jotka haluavat mennä koiratarhalle auttamaan (siivoamaan), Hesy tarvitsee apua varsinkin kissaloossien puhdistuksissa, lipas kerääjinä jne.....- Onnellinen omistaja
Minulla on viron kautta hankkima koira, aivan ihana koira! Totta Suomessakin on Kodittottomia koiria mutta se ei tarkoita että juuri suomesta pitäisi koira hankkia! Samalla rattus voisi kieltää koirien kasvattajilta työt ja sanoa heille että eivät kasvata koiria ennen kuin Kodittomat koirat ovat saaneet kodit?
- Minä vaan
Ensin kotimaa! Olen jonkin aikaa jo ihmetellyt tätä touhua; roudataan jostain venäjältä ja virosta kodittomia koiria tänne suomeen. Ihan niin kuin niitä ei täällä jo ole!?! Aivan typerää touhua niin kauan kuin niitä löytyy suomesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647