Hevos kokemukset!

Heppa hullu

Hei! Olisi kiva jos joku voisi kommata tänne omista hevos kokemuksista. Itse olen ratsastabut ja hoitanut n. 4 vuotta hevosia ja poneja. Iältäni olen 10 v. Kiva jos vastaatte!

10

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Issikan omistaja

      Olen harrastanut ratsastusta ja hoitanut hevosia yhdeksän vuotta. Tuosta ajasta oma islanninhevonen on ollut reilut neljä vuotta. Iältäni olen täysi-ikäinen.

    • ,fyfmjyk

      olen 12 ja minulla on lv-ex-ravuri hoitohevosena on ollut noin 4 vuotta ja sitä ennen harrastin ratsastusta 3 eli olen harrastanu ratsimista noin 7 vuotta.nyt olisi oman ponin osto mietteissä

    • Vörtur

      No eninmäkseen olen ratsastanut herkillä ja säikyillä issikoilla.Yllättävää kyllä olen tippunut vain yhden kerran.Mahtaakohan johtua siitä että ennen harrastustani harrastelin jumppaa aktiivisesti 9 vuotta?

    • Höperö :)

      Itse olen 10v,ja olen ratsastanut neljä vuotta. Mulla on 2 hoitohevosta pukkiponi ori 3,4vuotias ylläpidossani. Kokemusta on kantapään kautta, perus hommista putoamiseen. Ite olen estepainotteinen ja oma poni tulossa :)

      • Höperön vastustaja!

        Hah miksihän tuo kuulostaa jotenkin oudolta? Jotenkin en jaksa uskoa että
        a) 10-vuotiaalla olisi 2 "virallista" hoitohevosta (no eri asia joku naapurin poni jota käydään taputtelemassa kerran viikossa aidan takaa)
        b) 10-vuotiaalla olisi "pukkiponi" 3,4 vuotias eli aikas nuori
        c) ja etenkään että se olisi ori

        Kuulostaa ihan just 8v pikkutytön haaveilulta;) Voithan toki olla oikeastikkin ratsastanut noin kauan mutta 2 hoitohevosta ja vielä nuori "pukkiponi" ori... en usko.


    • Ponsufani<3

      Olen 11v ja ratsastanut ja hoitanut 3 vuotta. Nyt käyn tunneilla ja mulla on hoitohevonen, issikka. Välillä saadaan kaverini kanssa kokonaan itsellemme vastuulle 6hevosen lauman ruokkiminen ja iltatalli.

      • höperön vastustajalle

        miksei vois olla hoidin ja ratsastin isoa oria kans kun olin kymppi ja nyt 13 ja iso pukki kone hoitsuna itsekkin lennellyt selästä mutta pysynytkin niissä toisena hoitsuna hyökkivä aggressiivinen poni joka käy opettajien kimppuun mutta pärjään niiden kanssa ihan hyvin naapurissa minishettis ja suokki. ja vuoden päästä 2 issikkaa ostamme ja olen ratsastanut 5 vuotta hevoskokemusta pienestä asti ja pienempänä kin olen ratsastellut setikoilla:)


      • ööö... :D:D:DDDD
        höperön vastustajalle kirjoitti:

        miksei vois olla hoidin ja ratsastin isoa oria kans kun olin kymppi ja nyt 13 ja iso pukki kone hoitsuna itsekkin lennellyt selästä mutta pysynytkin niissä toisena hoitsuna hyökkivä aggressiivinen poni joka käy opettajien kimppuun mutta pärjään niiden kanssa ihan hyvin naapurissa minishettis ja suokki. ja vuoden päästä 2 issikkaa ostamme ja olen ratsastanut 5 vuotta hevoskokemusta pienestä asti ja pienempänä kin olen ratsastellut setikoilla:)

        OHO!!!! Miten oot 10v:stä kasvanu vuodessa 13v:ksi! :o Mäki haluan! Oisin sit niinku 18vee;) vasta sulla oli ylläpidossa 3vee pukkiponiori, ja nyt hoitsuna. Ja toinen poni syö opettajia ja pikkukakara pärjää sille..? XDXDXD. Jokainen uskoo mihin tahtoopi, minä en tähän. :-D


      • öö.. :D:D:DDD
        ööö... :D:D:DDDD kirjoitti:

        OHO!!!! Miten oot 10v:stä kasvanu vuodessa 13v:ksi! :o Mäki haluan! Oisin sit niinku 18vee;) vasta sulla oli ylläpidossa 3vee pukkiponiori, ja nyt hoitsuna. Ja toinen poni syö opettajia ja pikkukakara pärjää sille..? XDXDXD. Jokainen uskoo mihin tahtoopi, minä en tähän. :-D

        Ja onko se pukkiponi niinku pukin ja ponin risteytys? En oo semmoisiin vielä törmännytkään. Miltä sellainen näyttää? :-D Säälin niitä islanninhevosraukkoja, jotka teille joutuvat. Ainiin! Ei kukaan myy niitä teille! Onnea, issikkarakkaat


    • Miia.

      Olen harrastanut nimenomaan islanninhevosia kymmenen vuotta, kokonaisuudessaan hevosia 15 vuotta. Omistan tät nykyä kuusi issikkaa, jotka oleilevat maatilallani, pihattotallissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2425
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2030
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      257
      2016
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe