Älykkö liikkeellä?

Demari

Seurasin viisitoista minuuttia palstan kehitystä. Seuraavia hengetuototteita ilmaantui:


Demariministerit.
Kirjoittanut: On tyhmiä, 4.8.2004 klo 18.54   

Filatohvi jo tiedetään.

Rajamäki hölmöili Räikkösen suojaamisessa poliisivartion selvittämisessä.

Koskinen voheltaa oikeusjutuissa.

On demareissa pässejä riittämiin.



Demaripsykopaatit asialla.
Kirjoittanut: On taas, 4.8.2004 klo 19.06   

Ei auta mikään kieroilu ja valehteleminen kun demarien kannatus vain laskee.

Kunnallisvaalit hermostuttavat demarileiriä ja panevat parastaa kertoakseen mitä mielettömempiä valheita. Mutta äänestäjiä ei demarit nykyaikana enää juksaa. Ei kannata vääristelijöitä äänestää.
Demarit tuhoaa kaiken.

Demarit tuhoaa kaiken.
Kirjoittanut: Totuus on, 4.8.2004 klo 19.13   

Demarit on kansan tuho ja kirous.

21

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä näkee.

      Älä äänestä demaria.

      • Joopa joo

        Demaripellet parempia.
        Kirjoittanut: Kyllä on, 4.8.2004 klo 19.08   

        Filatohvi, Koskinen ja Rajamäki ovat täysiä pellejä.

        Ovat typeryyttään lehtien otsikoissa, ja on asiat totta.

        Demarit tuhoaa kaiken.


      • Demari
        Joopa joo kirjoitti:

        Demaripellet parempia.
        Kirjoittanut: Kyllä on, 4.8.2004 klo 19.08   

        Filatohvi, Koskinen ja Rajamäki ovat täysiä pellejä.

        Ovat typeryyttään lehtien otsikoissa, ja on asiat totta.

        Demarit tuhoaa kaiken.

        Demarit tuhoaa kaiken.
        Kirjoittanut: Totuus esiin., 4.8.2004 klo 19.15   

        Koko euroopassa on demarit hävinneet kaikissa vaaleissa.


    • Samalta paikkakunnalta

      Kyseinen henkilö on lievästi kehitysvammainen kaveri. Hän hauskuttaa muita "keskusta on paras"-tyyppisillä kommenteillaan. Vaaraton, mutta hauska. Hänellä on päähänpinttymänä, että politiikka on jonkinlaista kilpailua. Keskusta on hänen suosikkinsa. Hänelle opetetaan varta vasten keskustaa kehuvia vaalisloganeita, joita hän hokee ympärinsä. Luonnollisesti demareita halveksivat sloganit ovat myöskin repertuaarissa. Kun hän ei ole netissä,hän kiertää kolmipyöräisellä pyörällään naapurustossa ja kaupoissa tehden keskustapolitiikkaa. Muitakin kuvitelmia hänellä on, esimerkiksi: hän kuvittelee omistavansa veneen jne. Tällainen tapaus. "Keskusta on paras".

      • Ei pidä paikkaansa

        Mutta haluan kansan tietävän totuuden.


      • Todella.
        Ei pidä paikkaansa kirjoitti:

        Mutta haluan kansan tietävän totuuden.

        Demarit on yhteiskunnan syöpä.


      • Samalta paikka kunnalta
        Ei pidä paikkaansa kirjoitti:

        Mutta haluan kansan tietävän totuuden.

        Kuten sanoin. Tällä lievästi kehitysvammaisella kaverilla on tällainen pakkomielle. Vaaraton, mutta hauska tyyppi. Olen samalta paikkakunnalta ja tunnen tapauksen. Kaveri hakeutuu keskusteluihin paikkakuntalaisten kanssa ja inttää niin kauan kunnes vastapuoli ymmärtää todeta että "Keskusta on paras". Hän on livenä paljon hauskempi kuin netissä.


      • Todella.
        Samalta paikka kunnalta kirjoitti:

        Kuten sanoin. Tällä lievästi kehitysvammaisella kaverilla on tällainen pakkomielle. Vaaraton, mutta hauska tyyppi. Olen samalta paikkakunnalta ja tunnen tapauksen. Kaveri hakeutuu keskusteluihin paikkakuntalaisten kanssa ja inttää niin kauan kunnes vastapuoli ymmärtää todeta että "Keskusta on paras". Hän on livenä paljon hauskempi kuin netissä.

        Kun ei osaa muuta tehdä. Demarit on oikein valheiden ja kierouden arkkitehtejä.

        Älä äänestä demaria.


      • Demari
        Samalta paikka kunnalta kirjoitti:

        Kuten sanoin. Tällä lievästi kehitysvammaisella kaverilla on tällainen pakkomielle. Vaaraton, mutta hauska tyyppi. Olen samalta paikkakunnalta ja tunnen tapauksen. Kaveri hakeutuu keskusteluihin paikkakuntalaisten kanssa ja inttää niin kauan kunnes vastapuoli ymmärtää todeta että "Keskusta on paras". Hän on livenä paljon hauskempi kuin netissä.

        ...jotain tuollaista ounastelinkin. On varmaan hauska näky livenä. Varhaisnuoruudestani muistan naapurikunnassa kepuisäntäporukan, joka aina vaalipäivänä kolmistaan kiersi talosta taloon kossupullo aseenaan houkuttelemssa viinaanmeneviä äänestäjiä uurnille. Eksyivätpä isäni lankomiehen kanssa (tulikiven katkera, juoppo kommunisti), Koiviston ensimmäistä valintaa ennen meillekin isääni käännyttämään pois demariuden paheesta. Isäni kirjaimellisesti kantoi heidät pihalle. No tuollaiset ajat ovat jo takana. Ovathan?


      • No menikö.
        Todella. kirjoitti:

        Kun ei osaa muuta tehdä. Demarit on oikein valheiden ja kierouden arkkitehtejä.

        Älä äänestä demaria.

        Istuu äimänkäkenä miettimässä lisää valheita.


      • Tosi on.
        Demari kirjoitti:

        ...jotain tuollaista ounastelinkin. On varmaan hauska näky livenä. Varhaisnuoruudestani muistan naapurikunnassa kepuisäntäporukan, joka aina vaalipäivänä kolmistaan kiersi talosta taloon kossupullo aseenaan houkuttelemssa viinaanmeneviä äänestäjiä uurnille. Eksyivätpä isäni lankomiehen kanssa (tulikiven katkera, juoppo kommunisti), Koiviston ensimmäistä valintaa ennen meillekin isääni käännyttämään pois demariuden paheesta. Isäni kirjaimellisesti kantoi heidät pihalle. No tuollaiset ajat ovat jo takana. Ovathan?

        Väkisin äänestämään.

        Kyllä demarit osaa kierouden ja valehtelemisen.


      • dementikko
        Tosi on. kirjoitti:

        Väkisin äänestämään.

        Kyllä demarit osaa kierouden ja valehtelemisen.

        missä demarit ovat sinulle valehdelleet??


      • Kirkkaasti
        dementikko kirjoitti:

        missä demarit ovat sinulle valehdelleet??

        Kun sanovat hyvää päivää on puolet jo valetta.


      • Wiljami
        No menikö. kirjoitti:

        Istuu äimänkäkenä miettimässä lisää valheita.

        Olipa valistava teksti tuossa ylempänä. Enpä taida viitsiä jatkaa sinun huudattamistasi. Onhan se raukkamaista kiusata kehitysvammaista. Muistapa ajella kolmipyöräisellä varovasti. (Vaikka ne ystäväsi sinulle vähän naureskelevatkin).

        Wiljami


      • hietanen
        Kirkkaasti kirjoitti:

        Kun sanovat hyvää päivää on puolet jo valetta.

        ko mää oli iha pojaklopi ja aikka ol sellast, ett ei syrjäseuruill ollu muut ko huono tiet.
        Eik ihmisill, vaikk ei meit köyhhi vissi ihmisin es pirety, nii kumminkki.
        Nii sillo vaalie all tul kepuisännä ain hienoil auttoil hakkee äänestyspaikoill.
        Ei tarttenu huonois kengiss munkka isovelje ja isä lähttä tarppomaa ja antamaa ääntäsä oikkiall puolueell.
        Eik ihmetell numeroit, ko numerot anto ain se maalaisliittolain, jok sit autto ohjasti.
        Mää en oo vaivasest kansakoulust päästyäin muut lukennu ko Turu Sanomii, mutt sev verra mää ain tajua, ettem mää tee niit virheit, mikkä mu isä ja isoveli teki!


      • rpu
        Kirkkaasti kirjoitti:

        Kun sanovat hyvää päivää on puolet jo valetta.

        jospa perustelisit väitteesi jotta voisin uskoa


      • Taas putkahti.
        hietanen kirjoitti:

        ko mää oli iha pojaklopi ja aikka ol sellast, ett ei syrjäseuruill ollu muut ko huono tiet.
        Eik ihmisill, vaikk ei meit köyhhi vissi ihmisin es pirety, nii kumminkki.
        Nii sillo vaalie all tul kepuisännä ain hienoil auttoil hakkee äänestyspaikoill.
        Ei tarttenu huonois kengiss munkka isovelje ja isä lähttä tarppomaa ja antamaa ääntäsä oikkiall puolueell.
        Eik ihmetell numeroit, ko numerot anto ain se maalaisliittolain, jok sit autto ohjasti.
        Mää en oo vaivasest kansakoulust päästyäin muut lukennu ko Turu Sanomii, mutt sev verra mää ain tajua, ettem mää tee niit virheit, mikkä mu isä ja isoveli teki!

        Ei osaa demari kirjoittaa kuin valheita.


      • Koivisto
        Taas putkahti. kirjoitti:

        Ei osaa demari kirjoittaa kuin valheita.

        sun kanssas inttää alkka.
        Sää oo varmast sellane valehtelu asiantuntija oikke, ett kyll sää ain valee tunnistat.
        mut muist sääki ain ees se tottus, ett kepu pettäs ain! Ja kaikkial! Kaikkin aikoin! Jokase ihmisse!
        Muist se kans!


    • rpu

      miksiköhän?

      • Demari

        Mutta jostain syystä sopii pätkä Saarikosekn runosta:


        ja sitten lehmät, kuusi mustankirjavaa lehmää
        viheriällä niityllä
        tiivistekoinen luusto
        lihakkaita, rasvoittuneita ruumiinosia
        oivallinen, hyvinvoipa karja, kuusi lypsävää lehmää
        lokit nokkivat mullasta
        matoja ja muita luikertelevia
        lehmällä on neljä mahaa
        ruoka menee ensin pötsiin
        pötsistä kuninkaankypärään
        kuninkaan kypärästä se nousee takaisin suuhun
        nyt panee lehmä jalat alleen koukkuun
        rupeaa märehtimään, se on lehmälle miettimistä ja se miettii
        kauan aikaa ennen kuin ruoka
        valuu satakertaan
        ja satakerrasta juoksutusmahaan
        sieltä se sitten taas lähtee eteenpäin
        ja nyt ei lehmällä enää ole tämän ruoan kanssa muita
        älyllisiä ponnistuksia
        kuin että päästä siitä eroon


      • Demari

        mutta jostain syystä sopii pätkä Saarikosekn runosta:


        ja sitten lehmät, kuusi mustankirjavaa lehmää
        viheriällä niityllä
        tiivistekoinen luusto
        lihakkaita, rasvoittuneita ruumiinosia
        oivallinen, hyvinvoipa karja, kuusi lypsävää lehmää
        lokit nokkivat mullasta
        matoja ja muita luikertelevia
        lehmällä on neljä mahaa
        ruoka menee ensin pötsiin
        pötsistä kuninkaankypärään
        kuninkaan kypärästä se nousee takaisin suuhun
        nyt panee lehmä jalat alleen koukkuun
        rupeaa märehtimään, se on lehmälle miettimistä ja se miettii
        kauan aikaa ennen kuin ruoka
        valuu satakertaan
        ja satakerrasta juoksutusmahaan
        sieltä se sitten taas lähtee eteenpäin
        ja nyt ei lehmällä enää ole tämän ruoan kanssa muita
        älyllisiä ponnistuksia
        kuin että päästä siitä eroon


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe