Naiset, jotka eivät seurustele

pcykoloci

82

1219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö höpö

Niissä sormia napsauttamalla saatavissa miehissä ei aina ole kehumista. Yksin on parempi kuin välttävän miehen kanssa.

• PurrrrPurrrrr

Olet saanut miinuksia näiltä palstakammotuksilta joiden mielestä naisen pitäisi ottaa huonokin mies vain siksi että he haluavat omasta huonoudestaan huolimatta hyvän naisen.

Täysin samaa mieltä kanssasi. Mikäli tarjonta ei miellytä niin sitten on tyydyttävä vain olemaan yksin.

• Minkälainen
        PurrrrPurrrrr kirjoitti:

Olet saanut miinuksia näiltä palstakammotuksilta joiden mielestä naisen pitäisi ottaa huonokin mies vain siksi että he haluavat omasta huonoudestaan huolimatta hyvän naisen.

Täysin samaa mieltä kanssasi. Mikäli tarjonta ei miellytä niin sitten on tyydyttävä vain olemaan yksin.

On "huono" mies?

• Yks nainen
        Minkälainen kirjoitti:

On "huono" mies?

Minulle huonoja miehiä ovat esimerkiksi alkoholisti,t väkivaltaiset, kriminaalit, ilkeät, mielenvikaiset, itsestään liikoja luulevat, empatiaköyhät, tunnekylmät, jne.

• löpö löpö

Jos naisilla edes olisi selkärankaa tuollaiseen. Mutta selkärangattomana nainen ryhtyykin ukkomiesten kakkoseksi ja tyytyy jalkavaimon asemaan. Yksinäisiä naisia ei kertakaikkiaan ole.

• höpö höpö
        löpö löpö kirjoitti:

Jos naisilla edes olisi selkärankaa tuollaiseen. Mutta selkärangattomana nainen ryhtyykin ukkomiesten kakkoseksi ja tyytyy jalkavaimon asemaan. Yksinäisiä naisia ei kertakaikkiaan ole.

Kivasti sivuutat sen seikan, että ukkomies, joka ottaa kakkosnaisen on vielä selkärangattomampi. vakka on kantensa valinnut. Mutta palsta pösilömiehelle tyypillliseen tapaan syyllistät vain naisen- joka suhteessa on se EI varattu.

Monet ukkomiehet ovat selkärangattomia, ikäväähän tuo.

• kannattaa välttää
        höpö höpö kirjoitti:

Kivasti sivuutat sen seikan, että ukkomies, joka ottaa kakkosnaisen on vielä selkärangattomampi. vakka on kantensa valinnut. Mutta palsta pösilömiehelle tyypillliseen tapaan syyllistät vain naisen- joka suhteessa on se EI varattu.

Onhan se toinen nainen varattu. Ei se muita miehiä katsele vaan toivoo pääsevänsä ykkösnaiseksi. Sellaisen kanssa ei sinkkumiehen kannata olla missään tekemisissä.

• Selitä tämä
        Yks nainen kirjoitti:

Minulle huonoja miehiä ovat esimerkiksi alkoholisti,t väkivaltaiset, kriminaalit, ilkeät, mielenvikaiset, itsestään liikoja luulevat, empatiaköyhät, tunnekylmät, jne.

Miksi sitten annat niille vittureikää mutta kunnon mieheltä haarasi ovat suljetut? Kuinka monta alkoholistia väkivaltaista kriminaalia ilkeää mielenvikaista itsestään liikoja luulevaa empatiaköyhää tunnekylmää miestä olet päästänyt päällesi ähkimään?

• et ole kunnollinen
        Selitä tämä kirjoitti:

Miksi sitten annat niille vittureikää mutta kunnon mieheltä haarasi ovat suljetut? Kuinka monta alkoholistia väkivaltaista kriminaalia ilkeää mielenvikaista itsestään liikoja luulevaa empatiaköyhää tunnekylmää miestä olet päästänyt päällesi ähkimään?

Vittureiästä puhuvat ovat mielenvikaisia, mahdollisesti kriminaaleja, ilkeitä, itsestään liikoja luulevia empatiaköyhiä tunnekylmiä miehenpuolikkaita, jotka haluaisivat omista itsekkäistä tarpeistaan naisten haarojen sisälle ähkimään.

• En tajua?
        Yks nainen kirjoitti:

"Minulle huonoja miehiä ovat esimerkiksi alkoholisti,t väkivaltaiset, kriminaalit, ilkeät, mielenvikaiset, itsestään liikoja luulevat, empatiaköyhät, tunnekylmät, jne."

En ole mitään noista edellämainituista, mutta silti naiset eivät halua tutustua minuun.

• Seliselijeejee
        höpö höpö kirjoitti:

Ei tuossa mitään sivuutettu, koska puhe oli nyt naisista. Tuollainen nainen on itsekeskeinen ja moraaliton p*ska. Ei sitä sillä kuitata, että se varattu mies on vielä pahempi.

Sitten nuo naiset vollottavat että "kaikki hyvät miehet on varattu". Omalla toiminnallaan osoittavat, että sama pätee naisiin. He eivät ole varattuja, koska ovat moraalittomia ja itsekkäitä p*skoja, eivätkä mitään hyviä naisia.

• total loser1
        Yks nainen kirjoitti:

Hah hah, nuohan ovat juuri ne ominaisuudet miehessä, jotka saavat joka ämmän aivan märäksi "sieltä" eikä muunlaiset miehet tahdo niille kelvatakaan....

• ugalabugala1
        Yks nainen kirjoitti:

Monet naiset ovat suhteessa tai sängyssä alkoholistin, väkivaltaisen, itsestään liikoja luulevan tai tunnekylmän kanssa. Olet olet ehkä jopa vähemmistössä.

• vai niin..
        ugalabugala1 kirjoitti:

Monet naiset ovat suhteessa tai sängyssä alkoholistin, väkivaltaisen, itsestään liikoja luulevan tai tunnekylmän kanssa. Olet olet ehkä jopa vähemmistössä.

Niin, ehkä tuollaisia miehiä sitten on enemmistö. Naiset usein yrittävät viimeiseen asti löytää sitä henkistä yhteyttä ja koittavat sitkeästi pitää suhteita yllä. Mikähän miehistä tekee niin tunnekylmiä ja itsestään liikoja luulevia?

• ulkaari ykkonen
        Selitä tämä kirjoitti:

lol jos nainen heti saa alkunsa herrasmies, kella naisilla olisikään kokemusta huonojä miehiä mutta mutta.. .kun vittureikää kastuu niitä huonojä miehiä nähdessään.. herrasmiesta aina jää kekomatta kun ei vaan kiinnosta naisia

• Toka nainen
        Yks nainen kirjoitti:

Ja vielä valehtelevät, uskottomat, hyväksikäyttävät, varastelevat, entisessä kiinni olevat, itsekkäät, epäluotettavat.

• ap1na

Teemuhan tietää kaiken kassaneitien hakkamisesta.

• niinhän sitä luulis

hoh..hoijaa...mistähän tuokin kuvitelma on peräisin.Kyllä se on samallainen prosessi käytävä läpi oli kyse sitten miehestä tai naisesta...:D Mutta minulla sinkku naisella on periaate,jos ei hyvää saa ei huononkaan kannatta tyytyä...;)Vaan mistä sen tietää...ennen kuin on kokeillut...:D sikaa säkissä periaatteella:D ps.sormia napsauttamalla,voi valita ne parhaat...no,ei todellakaan,,,oikeassa elämässä:DMutta tuolla periaatteella...naiset on pahoja,ja kannattaa oikeasti vältellä...ainakin minun laisia...noitia,pahoja ihmisiä jotka ei ymmärrä mukamas miehistä yhtään mitään!!!

• lifemocker

onhan se himpun helpompaa naisilla, kun YLEENSÄ miehet tekevät tässä kulttuurissa ne aloitteet...

• Delight*
        lifemocker kirjoitti:

onhan se himpun helpompaa naisilla, kun YLEENSÄ miehet tekevät tässä kulttuurissa ne aloitteet...

Ja keihin ne miehet sen aloitteensa - näin yleistäen - kohdistavat? Omasta kokemuksestani eivät ainakaan minuun. Jos lähden ulos (baariin) ja oletan saavani seuraa vain istumalla nättinä, niin sitä on aivan turha toivoakaan.

Sinkkuudesta taas, kuten moni nainen on tässä jo sanonutkin: mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Ei ole mitään järkeä ottaa sitä ensimmäistä hakijaa vain siksi, että "pitää olla parisuhteessa". Epäsopivan kumppanin kanssa rikkoo itseään aivan varmasti, oli kyse sitten juoposta, muuten k*sipäästä tai vain siitä, ettei tunne mitään sen erikoisempaa kumppaniaan kohtaan.

• Tuo vaan rasittaa
        Delight* kirjoitti:

Ja keihin ne miehet sen aloitteensa - näin yleistäen - kohdistavat? Omasta kokemuksestani eivät ainakaan minuun. Jos lähden ulos (baariin) ja oletan saavani seuraa vain istumalla nättinä, niin sitä on aivan turha toivoakaan.

Sinkkuudesta taas, kuten moni nainen on tässä jo sanonutkin: mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Ei ole mitään järkeä ottaa sitä ensimmäistä hakijaa vain siksi, että "pitää olla parisuhteessa". Epäsopivan kumppanin kanssa rikkoo itseään aivan varmasti, oli kyse sitten juoposta, muuten k*sipäästä tai vain siitä, ettei tunne mitään sen erikoisempaa kumppaniaan kohtaan.

Ei kukaan ole sanonutkaan, että täytyisi ensimmäinen vastaantulija kelpuuttaa.

Se mikä ärsyttää on näiden naisten tapa keksiä omassa päässään jotain täysin yhdentekeviä selityksiä mikä tekee suhteesta huonon, tai sellaisen mitä nyt ei vaan kannata edes yrittää.

Vaatikoot vaikka mitä, mutta olisivat sitten hiljaa eivätkä narisisi miesten huonoudetsa, kun itse aiheuttavat oman sinkkuutensa ja leimaavat kaikki miehet huonoiksi omilla harhaisilla kuvitelmillaan.

• 5+10
        Tuo vaan rasittaa kirjoitti:

Ei kukaan ole sanonutkaan, että täytyisi ensimmäinen vastaantulija kelpuuttaa.

Se mikä ärsyttää on näiden naisten tapa keksiä omassa päässään jotain täysin yhdentekeviä selityksiä mikä tekee suhteesta huonon, tai sellaisen mitä nyt ei vaan kannata edes yrittää.

Vaatikoot vaikka mitä, mutta olisivat sitten hiljaa eivätkä narisisi miesten huonoudetsa, kun itse aiheuttavat oman sinkkuutensa ja leimaavat kaikki miehet huonoiksi omilla harhaisilla kuvitelmillaan.

Älä puhu paskaa. Ei kukaan ole leimannut KAIKKIA miehiä huonoiksi. Huonot on huonoja eikä sille mitään voi mutta kaikki eivät onneksi kuulu tuohon ryhmään.

• 16+4
        lifemocker kirjoitti:

mutta kun niin ei oo reaalimaailmassa :)
        Toiveunissa vaan.

• 16+4
        16+4 kirjoitti:

mutta kun niin ei oo reaalimaailmassa :)
        Toiveunissa vaan.

life mockerille toi ylempi kommentti.

• Nainennainen1
        Delight* kirjoitti:

Tai kuten miehet toimivat, ottavat jonkun vaan siihen ruokaa tekmään ja sänkyhommiin, rikkovat ihan varmasti sisintään kun teeskentelevät jotain tunnetta jota ei ole, samalla kun nainen ihmettelee missä vika kun suhde on niin kuolleen tuntuinen.

• 7+6

Mä en seurustele koska 95% miehistä on ilkeitä, tunnekylmiä, tunnevammaisia, pelureita jne jne.
      No ei varmaan oikeasti ole. Vaan 95% niistä miehistä keiden kanssa minä olen ollut tekemisissä. On varmasti paljon ihania miehiä. Mun ystävissä on paljon sellaisia. Harmi että en ole tutustunut seurustelumielessä sellaisiin. Ja minähän olen juuri sellainen nainen joista porukka luulee että saan kenet vaan sormia napsauttamalla. Onko se hyvä? Paljon tarjontaa, paljon paskaa seassa. Eli puolensa ja puolensa. Mulle näyttäytynyt vain huonot puolet. Plus että itsellä ilmeisesti äärimmäisen huono arviointikyky tai hyväuskoisuutta äärimmäisen typerässä mittakaavassa. Muutoin olen älykäs ja pärjään elämässä. Miksi tämän asian kanssa mokaan niin perusteellisesti? Mutta, tuntuu siltä että se taitaa kohta lakata häiritsemästä. Musta tuntuu että en pysty enää tuntemaan sillä tavalla. Että haluankin olla yksin. Olen ollut yksin niin paljon. Tai pystyn mä tuntemaan. Rakastan mun perhettä. Rakastan sisaruksieni lapsia. Ne tuo hymyn mun kasvoille aina. Niitä pikkusia kun katsoo, pitää sylissä ja leikkii niitten kanssa, mä tunnen suorastaan onnen tunnetta. Mutta mä en usko että pystyn enää rakastamaan ketään "vierasta miestä". Mun sydän on turta. Tunteet käytetty loppuun. Ei ehdy... ??

• näinhän se menee

Esimerkki siitä kuinka naiset kuluttavat sielunsa ja ruumiinsa loppuun paskojen kanssa, ja sitten kun mitään annettavaa ei enää ole pitäisi jonkun kiltin insinöörimiehen hänet ottaa. Tämä on sääntö eikä poikkeus.

• uudet miehet

Samoja tuntemuksia täällä. Olen törmännyt aivan vääriin miehiin. Uskomatonta mutta totta, niin pari seurustelukumppaniani ovat olleet persoonallisuushäriöisiä, täysin epäluotettavia, yksi pervo ja ilkeä... Olen tutustunut aiheeseen sen verran, että tiedän, että jotenkin valikoin nämä miehet, juuri he tuntuvat vetovoimaisilta jonkin aikaa. Nyt olenkin ajatellut, että alan tutustua miehiin, jotka eivät ollenkaan aluksi kiinnosta. Ehkäpä lopputulos on sitten parempi. Uskon, että on paljon kunnollisia miehiä myös vapaana, mutta en ole tähän mennessä huomioinut heitä. Parempi tulevaisuus siis odottaa..

• lifemocker

kysymys: oletko koskaan itse lähestynyt miehiä, vai tehnyt nämä havaintosi vain niiden pohjalta ketkä ovat tulleet sinua iskemään?

• on se
        lifemocker kirjoitti:

kysymys: oletko koskaan itse lähestynyt miehiä, vai tehnyt nämä havaintosi vain niiden pohjalta ketkä ovat tulleet sinua iskemään?

Kysymys 2: Saatko paljonkin lähestymisiä naisilta?

• 7+6
        uudet miehet kirjoitti:

Samoja tuntemuksia täällä. Olen törmännyt aivan vääriin miehiin. Uskomatonta mutta totta, niin pari seurustelukumppaniani ovat olleet persoonallisuushäriöisiä, täysin epäluotettavia, yksi pervo ja ilkeä... Olen tutustunut aiheeseen sen verran, että tiedän, että jotenkin valikoin nämä miehet, juuri he tuntuvat vetovoimaisilta jonkin aikaa. Nyt olenkin ajatellut, että alan tutustua miehiin, jotka eivät ollenkaan aluksi kiinnosta. Ehkäpä lopputulos on sitten parempi. Uskon, että on paljon kunnollisia miehiä myös vapaana, mutta en ole tähän mennessä huomioinut heitä. Parempi tulevaisuus siis odottaa..

No enpä tiedä kannattaako lähteä tutustumaan miehiin jotka eivät ollenkaan kiinnosta. Huonoa tuuria toi on enimmäkseen. Mua kun ei kiltit insinöörimiehet sitäpaitsi lähesty. Olen kai jollain tapaa liian pelottava. Urheilullinen, iloinen höpöttäjä joka tulee kaikkien kanssa juttuun hyvin. Luulevat kai että multa ei puutu mitään ja mulla on kaikki hyvin. Sellaisen arvion on itse asiassa moni kuulemma tehnytkin minusta aluksi kun on joskus tullut juteltua aiheesta. Kun ovat sanoneet että eivä ensi näkemältä osanneet kuvitellakaan että olisin niin herkkä ja sitä rataa...Olipa muuten rumasti sanottu:
        " Esimerkki siitä kuinka naiset kuluttavat sielunsa ja ruumiinsa loppuun paskojen kanssa, ja sitten kun mitään annettavaa ei enää ole pitäisi jonkun kiltin insinöörimiehen hänet ottaa. Tämä on sääntö eikä poikkeus. "

Mulla on ollut pari pitempää ihan hyvääkin parisuhdetta jotka eivät vaan sitten jatkuneet "loppuun asti" ja useampi ikävä ihminen on lähestynyt kun olen yrittänyt tutustua uusiin ihmisiin. Siinä on paljon hyvää näyttelytaitoa, esittämistä ja valehtelua, persoonallishäiriöisyyttä ynnä muuta mitä ei ihan heti valitettavasti tunnista kun lähtökohtaisesti on aina pyrkinyt luottamaan toiseen ihmiseen. Nyt on vaan luotto vähissä. Minua ei todellakaan tarivtse kenenkään ottaa. Minä otan jonkun jos haluan. Joku saa minut, jos on tarpeeksi mahtava tyyppi.

• 7+6
        lifemocker kirjoitti:

Harvemmin lähestyn miehiä itse sillä tavalla. Se taitaa olla jokin sääntökin naisilla, että sellaista ei saa tehdä ;) Jos joskus olenkin erehtynyt itse lähestymään, saan heti naispuoleisilta kritiikkiä, että ei tuu mikään koskaan toimimaan jos nainen lähestyy. Se kritiikki on ihan sellaista luokkaa, että ihan oikeasti tulee olo että nyt olen mokannut. Ne pari pitempää suhdetta missä olen ollut, yli neljä vuotta molemmat, alkoi kaveruuden kautta. Ensimmäinen oli kavereiden kaveri ja toisen kanssa olin tuntenut muutaman vuoden jo, kunnes tajusin että kiinnostusta voisi olla enemmänkin. Nää paskapäät keihin olen törmännyt, eivät ole tunteneet mua ennalta kovinkaan hyvin, mutta ollan tiedetty toisemme. Siksikin ihmettelen, miten ovat kehdanneet käyttäytyä kuten ovat ja miten ihmeessä olen päätynyt sellaisiin säätöihin. Ihan ventovieraiden kanssa en ole oikeastaan deittaillut enkä harrasta yhden yön juttuja. Koskaan.

• lifemocker
        on se kirjoitti:

Kysymys 2: Saatko paljonkin lähestymisiä naisilta?

haa! alakulttuurien edustajilla on tottakai vähemmän vientiä normaaleihin verrattuna.

mutta en saa. enkä ole kovin usein nähnyt naisten tekevän aloitteita keillekkään muillekkaan

• lifemocker
        7+6 kirjoitti:

Harvemmin lähestyn miehiä itse sillä tavalla. Se taitaa olla jokin sääntökin naisilla, että sellaista ei saa tehdä ;) Jos joskus olenkin erehtynyt itse lähestymään, saan heti naispuoleisilta kritiikkiä, että ei tuu mikään koskaan toimimaan jos nainen lähestyy. Se kritiikki on ihan sellaista luokkaa, että ihan oikeasti tulee olo että nyt olen mokannut. Ne pari pitempää suhdetta missä olen ollut, yli neljä vuotta molemmat, alkoi kaveruuden kautta. Ensimmäinen oli kavereiden kaveri ja toisen kanssa olin tuntenut muutaman vuoden jo, kunnes tajusin että kiinnostusta voisi olla enemmänkin. Nää paskapäät keihin olen törmännyt, eivät ole tunteneet mua ennalta kovinkaan hyvin, mutta ollan tiedetty toisemme. Siksikin ihmettelen, miten ovat kehdanneet käyttäytyä kuten ovat ja miten ihmeessä olen päätynyt sellaisiin säätöihin. Ihan ventovieraiden kanssa en ole oikeastaan deittaillut enkä harrasta yhden yön juttuja. Koskaan.

" Se taitaa olla jokin sääntökin naisilla, että sellaista ei saa tehdä"

- paskapuhetta

"saan heti naispuoleisilta kritiikkiä, että ei tuu mikään koskaan toimimaan jos nainen lähestyy. Se kritiikki on ihan sellaista luokkaa, että ihan oikeasti tulee olo että nyt olen mokannut."

- paskapuhetta

tiedätkö miksi naiset antoivat sinulle tuon palautteen? koska sinä todennäköisesti saisit tuolla niin valtavan suosion, ettei se "kilpasisarille" käy, he kun nähtävästi eivät itse moiseen kykene niin sinä saisit vietyä tuolla käyttäytymisellä KAIKKI heidän nokkiensa edestä! ;)

• Onpas katkeraa
        näinhän se menee kirjoitti:

Esimerkki siitä kuinka naiset kuluttavat sielunsa ja ruumiinsa loppuun paskojen kanssa, ja sitten kun mitään annettavaa ei enää ole pitäisi jonkun kiltin insinöörimiehen hänet ottaa. Tämä on sääntö eikä poikkeus.

Kylläpä on katkeraa puhetta. Noinko sinulle kävi? Että se kaunis ja ihana ei huolinut sinua, vaan otti toisen. Sellaista se elämä on , välillä tulee siipeen ja välillä paistaa aurinko.

Ryhdistäydy hyvä mies, Ei se ihmissielu mihinkään kulu, vaan vastoinkäymisistä jalostuu. Kehon kulumiselle taas ei voi mitään aikaa ei voi pysäyttää.

• Selvennystä

Seurustelumielessä? :O

Määrittele tuo sana kiitos!

Ei mennyt jakeluun

• taaskaan et ymmärrä
        lifemocker kirjoitti:

- paskapuhetta

"saan heti naispuoleisilta kritiikkiä, että ei tuu mikään koskaan toimimaan jos nainen lähestyy. Se kritiikki on ihan sellaista luokkaa, että ihan oikeasti tulee olo että nyt olen mokannut."

- paskapuhetta

tiedätkö miksi naiset antoivat sinulle tuon palautteen? koska sinä todennäköisesti saisit tuolla niin valtavan suosion, ettei se "kilpasisarille" käy, he kun nähtävästi eivät itse moiseen kykene niin sinä saisit vietyä tuolla käyttäytymisellä KAIKKI heidän nokkiensa edestä! ;)

- paskapuhetta
        > naiset eivät tee aloitteita etteivät saisi horon mainetta. Miehet helposti tulkitsevat aloitteen tekevän naisen helpoksi seksin vonkaajaksi ja toimivat sen mukaan.

- paskapuhetta"

> Miehet itsekin monissa ketjuissa sanovat, että naisen aloitteet antavat naisesta helpon ja halvan kuvan, eli ei kiinnosta ellei ole todellinen kaunotar.

"tiedätkö miksi naiset antoivat sinulle tuon palautteen? koska sinä todennäköisesti saisit tuolla niin valtavan suosion, ettei se "kilpasisarille" käy, he kun nähtävästi eivät itse moiseen kykene niin sinä saisit vietyä tuolla käyttäytymisellä KAIKKI heidän nokkiensa edestä! ;)"

> väärin, nainen ei halua KAIKKIA miehiä, vain sen oikean ja ihanan. Muiden naisten toimilla ei ole mitään vaikutusta tähän tilanteeseen. Jos joku haluaa olla halpa miesten perässä juoksija olkoon.

• taaskaan et ymmärrä kirjoitti:

- paskapuhetta
        > naiset eivät tee aloitteita etteivät saisi horon mainetta. Miehet helposti tulkitsevat aloitteen tekevän naisen helpoksi seksin vonkaajaksi ja toimivat sen mukaan.

- paskapuhetta"

> Miehet itsekin monissa ketjuissa sanovat, että naisen aloitteet antavat naisesta helpon ja halvan kuvan, eli ei kiinnosta ellei ole todellinen kaunotar.

"tiedätkö miksi naiset antoivat sinulle tuon palautteen? koska sinä todennäköisesti saisit tuolla niin valtavan suosion, ettei se "kilpasisarille" käy, he kun nähtävästi eivät itse moiseen kykene niin sinä saisit vietyä tuolla käyttäytymisellä KAIKKI heidän nokkiensa edestä! ;)"

> väärin, nainen ei halua KAIKKIA miehiä, vain sen oikean ja ihanan. Muiden naisten toimilla ei ole mitään vaikutusta tähän tilanteeseen. Jos joku haluaa olla halpa miesten perässä juoksija olkoon.

"Miehet helposti tulkitsevat aloitteen tekevän naisen helpoksi seksin vonkaajaksi ja toimivat sen mukaan."

Naiset tulkitsevat kaikki lähestyvät miehet seksin vonkaajiksi ja luulevat miesten ajattelevan samoin naisista.

• Ei mene jakeluun
        wlfwd kirjoitti:

"Miehet helposti tulkitsevat aloitteen tekevän naisen helpoksi seksin vonkaajaksi ja toimivat sen mukaan."

Naiset tulkitsevat kaikki lähestyvät miehet seksin vonkaajiksi ja luulevat miesten ajattelevan samoin naisista.

Ei . Mies on luonteeltaan metsästäjä, jos nainen on liian helppo saalis, metsästäjä menettää mielenkiintonsa. Ketä innostaa kalastaa jos kalat laittaa itse itsensä koukkuun?

• 7+6
        Selvennystä kirjoitti:

Seurustelumielessä? :O

Ei mennyt jakeluun

"Seurustelumielessä? :O

Ei mennyt jakeluun "

Mitäs omituista nyt tuossa sanassa oli? Oletko itse seurustelumielessä yhteyksissä kaikkien ystäviesi kanssa? Mun harrastukset on enemmän miesten suosiossa ja muutenkin olen pienestä pitäen ollut sellanen ihme apina ja huimapää. Jollain tapaa olen aina kokenut miehet helpommiksi kaveerata kuin naiset joille kaikki on aina niin vaikeaa ja monimutkaista sekä valitettavan usein vähän kaksinaamaistakin. Minulla siis on paljon mies- sukupuolta edustavia kavereita joiden kanssa en osaisi ajatella seurustelusuhdetta. Moni heistä on parisuhteessa tai jopa naimisissa ja perheellisiä. Oletko nyt valaistunut? :D

Olen kanssa kuullut tuosta "mies haluaa metsästää" aatteesta. Niinhän se taitaa olla. Näitä opastuksia olen kuullut kyllä sen verran läheisiltä ihmisiltä että en usko että pelkäävät minun vievän kaikki miehet. (harvat valitut ihanat naisystävät) Sitäpaitsi se ei edes ole mahdollinen skenaario. Makujakin on niin monia. Viehätän varmaan useaa mutta en varmasti kaikkia. Sitäpaitsi en tosiaan haluaisi kuin yhden täyspäisen ja kaikinpuolin sopivan puolison...jos enää edes jaksan panostaa asiaan. En mä kuitenkaan usko siihenkään että nainen ei voisi koskaan missään tapauksessa tehdä aloitteita pelkästään sen takia että tulisi helppo vaikutelma. Niissä metsästäjissäkin nimittäin on kaikenlaisia miehiä. Ehkä juuri erityisesti niitä ikäviä tapauksia. Kakspiippunen juttu. Haluaisinko sitten kuitenkaan sellaista miestä, joka ei haluaisi/viitsisi/jaksaisi tehdä "meidän" eteen edes sitä liikettä, että pyytäisi minua ulos? Hitto. Liian rasittavaa pohtia tällasia :D Mä taidan olla sinkku lopun elämääni..

• mies32
        Ei mene jakeluun kirjoitti:

Ei . Mies on luonteeltaan metsästäjä, jos nainen on liian helppo saalis, metsästäjä menettää mielenkiintonsa. Ketä innostaa kalastaa jos kalat laittaa itse itsensä koukkuun?

Kyllä minä mielelläni helppoa kalaa syön, tärkeintä on hyvä maku ja täysi vatsa ja torkut päälle.

• 15+15
        näinhän se menee kirjoitti:

Aivan, riittävän hyvä syy tehdä ratkaisu ja olla itsekseen, ei ainakaan riko itseään

• Joopa joo..
        mies32 kirjoitti:

Kyllä minä mielelläni helppoa kalaa syön, tärkeintä on hyvä maku ja täysi vatsa ja torkut päälle.

Sinun sukupuolestasi ollaan edelleen montaa mieltä...taidat muutenkin olla sellainen netin kanssa puuhaava "setämies". Ainoa vilkas elämä on mielikuvituksissasi.

• lifemocker
        taaskaan et ymmärrä kirjoitti:

- paskapuhetta

- paskapuhetta"

"naiset eivät tee aloitteita etteivät saisi horon mainetta. Miehet helposti tulkitsevat aloitteen tekevän naisen helpoksi seksin vonkaajaksi ja toimivat sen mukaan."

eivät tulkitse, kyllä se tutustuessa käy ilmi, minkälainen ihminen toinen oikeasti on. ilman ensikontaktia ei voi tutustua.

"Miehet itsekin monissa ketjuissa sanovat, että naisen aloitteet antavat naisesta helpon ja halvan kuvan, eli ei kiinnosta ellei ole todellinen kaunotar."

väärin. tietysti jos menet seksiä vonkaamaan niin eri juttu, mutta ei kukaan ajattele noin tavallisesta jutustelusta/toiseen tutustumisesta!

"Jos joku haluaa olla halpa miesten perässä juoksija olkoon. "

en näe mitään halpaa siinä, että juttelee rohkeasti ihmisten kanssa

• lifemocker
        Ei mene jakeluun kirjoitti:

minä en ainakaan lähtökohtaisesti oleta, että jokainen minulle jutteleva nainen on minusta kiinnostava. eikä minua myöskään kiinnosta "saalistaa" naisia, jotka todennäköisesti eivät ole minusta kiinnostuneita.

vaan silloinhan se "saalistus" alkaa, jos joku hieman osoittaa mielenkiintoa minua kohtaan.

eli päin helvettiä ovat oletuksesi.

• zilw

Parasta olisi ihana parisuhde tavallisen miehen kanssa, jossa olisi rakkautta, välittämistä, kunnioitusta ja samantyyppiset arvot. Jos sellaista miestä ei ole saatavana, niin parempi olla yksin. Jos saatavana on vain huono mies, jonka kanssa tulisi onnettomaksi, niin yksinolo on parempaa.

Huono mies voi olla esim. alkoholiongelmainen, pettäjä tai muuten sitoutumiskammoinen. Mies saattaa myös olla mielenterveyshäiriöinen ja sen vuoksi kykenemätön normaaliin parisuhteeseen esim. narsisti. Jos suhteesta puuttuu luottamus, rakkaus ja turvallisuuden tunne, niin minkä tahansa noista puuttuminen tarkoittaa minulle, että suhde ei voi toimia.

Tällä palstalla keskitytään yleensä seksiin. Huono seksikin on tietysti iso miinus. Se ei suoraan tarkoita miehen vehkeen kokoa. Pienemmälläkin "pikkuveljellä" varustettu mies saattaa kuitenkin kompensoida puuttuvia senttejä esimerkiksi hyvillä käsi- ja kielinäppäryydellään. Eniten kyse on siitä, että mies ajattelee naista ja huomioi hänen tarpeensa eikä vaan keskity omaan nauttimiseensa kerta toisensa jälkeen.

• .............

"Huono seksikin on tietysti iso miinus. Se ei suoraan tarkoita miehen vehkeen kokoa."

Mutta epäsuoraan kuitenkin? Sama kai sitten olla yksin, kun kukaan nainen ei voi saada kanssani hyvää seksiä. Ärsyttää kyllä, että naisten löysyys tai tiukkuus ei ole samalla tavalla suurennuslasin alla, koska se ei ole silmin nähtävissä. Yhtä merkittävä asia yhdyntätuntumassa kuitenkin kuin miehen koko.

• -M-

Saatavana olevat miehethän ovat naisten mielestä niitä jotka tulevat tekemään tuttavuutta. Ne jotka eivät näin tee, ovat naisen mielestä ei-saatavilla. Valinnanvara lisääntyisi yllättävän paljon jos naisetkin ottaisivat edes hieman aktiivisemman roolin tutustumisessa.

• lifemocker
        -M- kirjoitti:

Saatavana olevat miehethän ovat naisten mielestä niitä jotka tulevat tekemään tuttavuutta. Ne jotka eivät näin tee, ovat naisen mielestä ei-saatavilla. Valinnanvara lisääntyisi yllättävän paljon jos naisetkin ottaisivat edes hieman aktiivisemman roolin tutustumisessa.

eikä naiset koskaan ajattele MINKÄLAISET miehet tuolla naisia pyörivät lähestymässä. ei niillä mukavilla miehillä välttämättä ole mitään "saalistus"-viettiä, vaan pärjäävät ihan ok yksinäänkin, kun ei ole kivaa naista tullut vastaan ;)

• nine9nine
        ............. kirjoitti:

"Huono seksikin on tietysti iso miinus. Se ei suoraan tarkoita miehen vehkeen kokoa."

Mutta epäsuoraan kuitenkin? Sama kai sitten olla yksin, kun kukaan nainen ei voi saada kanssani hyvää seksiä. Ärsyttää kyllä, että naisten löysyys tai tiukkuus ei ole samalla tavalla suurennuslasin alla, koska se ei ole silmin nähtävissä. Yhtä merkittävä asia yhdyntätuntumassa kuitenkin kuin miehen koko.

Wikipedia: Siittimen pituus erektiossa on 12–17 senttimetriä noin 90 prosentilla miehistä, mutta voi vaihdella myös suuresti tämän yli ja alle.

Tuo 12-17 cm riittää vallan mainiosti, kunhan oppii käyttämään sitä.

• Belladonna
        nine9nine kirjoitti:

Wikipedia: Siittimen pituus erektiossa on 12–17 senttimetriä noin 90 prosentilla miehistä, mutta voi vaihdella myös suuresti tämän yli ja alle.

Kyllä joku 12 cm on aika vähän, sellainen mies ei oikein tunnu mieheltä. Me naiset ei tätä suoraan sanota, kun ei haluta loukata, mutta kalun pienuuteen on moni suhde päättynyt. Itsellä oli eksä, jonka kanssa seksi ei oikein tuntunut miltään just tosta syystä... ikävää mutta näin se vaan menee.

• lifemocker
        Belladonna kirjoitti:

Kyllä joku 12 cm on aika vähän, sellainen mies ei oikein tunnu mieheltä. Me naiset ei tätä suoraan sanota, kun ei haluta loukata, mutta kalun pienuuteen on moni suhde päättynyt. Itsellä oli eksä, jonka kanssa seksi ei oikein tuntunut miltään just tosta syystä... ikävää mutta näin se vaan menee.

on niitä löysiä naisiakin ;)

• .............
        nine9nine kirjoitti:

Minulla on pituus ihan normi 15. Paksuus on se tärkeämpi ja se nimenomaan ei riitä. Tässä voisi varmaan pitää mittarina sitä, että jos normikumi pysyy rapisematta päällä, niin silloin on tarpeeksi paksu. Minun pitää ostaa pienempiä.

• mokkeri .
        lifemocker kirjoitti:

on niitä löysiä naisiakin ;)

Sitä voi treenata lantiopohjanlihas jumpalla. Miehen peniksen koolle taas on vaikeampi tehdä mitään. ;P

• Pieni nainen
        mokkeri . kirjoitti:

Sitä voi treenata lantiopohjanlihas jumpalla. Miehen peniksen koolle taas on vaikeampi tehdä mitään. ;P

Liian iso penis sattuu, itselleni sopii paremmin pienempi. Olennaisinta on, että tunnesuhde on kunnossa.

• Reipas Mies

Puhutaan tässä paljon naisten tunnesykkyrämykkyrästä. Jos nainen tunnistaa pelurin etc. huonon miehen, dokaa, pettää eli baareilu on tärkeämpää kuin parisuhteen hoito yms. Niin minusta on täysin oikein ignoorata tuollaiset miehet. Heille on kysyntää toki, moni nainen hämääntyy ja vasta huuman jälkeen miehen todellinen luonne selviää. Usein karvaasti.

Se mikä tulee ottaa erikseen on se aspekti että jos normitavismies venyy ja paukkuu henkisten rajojensa kanssa että on kiinnostava, kipinöivä sekä persoonallinen on usein energiaa vievää.

Jos vastaavasti edes vihjaistaan että jos nainen on stailimpi myös miespopulan kiinnostus prosentti voisi nousta, mutta sehän on huomion huoraamista kun nainen "ei saa olla oma itsensä" eli kumpparit jalassa tuulipuvussakin tulisi pikkutakkisten laatumiesten tulla iskemään.

Vastaavasti useimmalle miehelle on selvä että uunoturhapuron näköisenä ei juurikaan flaksi käy.

Tästä näkee oivasti että naisilla on valta määritellä miehen "toimivuus" parisuhteissa. Ehkä siinä on asenteiden trimmaamisen vara?

Jokainen ihminen on erilainen, kuten myös parisuhde. Vanhalla kaavalla vetäminen tuottaa yleensä pahan mielen-jossain kohti.

• ÖööööÖöÖööÖ, HÄ?

"Jos vastaavasti edes vihjaistaan että jos nainen on stailimpi myös miespopulan kiinnostus prosentti voisi nousta, mutta sehän on huomion huoraamista kun nainen "ei saa olla oma itsensä" eli kumpparit jalassa tuulipuvussakin tulisi pikkutakkisten laatumiesten tulla iskemään. "

Voiskos tätä verbaalilyriikkaa millään avata, että tavallinen ihminenkin ymmärtää? Että mikä on huomiohuoraamista? Olla kumpparit jalassa, vai mikä?

• Ei elämää?

Minkälainen nolife sinkkumies kaivelee jotain vauvapalstan 5 vuoden takaisia keskusteluarkistoja ja minkä ihmeen takia???

• sacvabr

Aivan. Ihmissuhteiden evoluutio on niin nopeaa, että 5 vuotta sitten tapahtuneet asiat eivät ole millään vitun tavalla enää relevantteja.

• karvanaama6

Hahhah, vauvapalstan höpinät ovat vuodelta 2007! Ei ole todellista!

Mikä tätä aloittajamiestä vaivaa? Oletko työtön vai miten sinulla on aikaa selailla jotain vauvakeskusteluja?

Olisikohan aika hankkia vaikka jotain harrastuksia tai muuta sisältöä elämään?

• mies29wereegfdff

Olet aivan oikeassa joillakin naisilla on aivan älyttömän kovat
      kriteerit että millaisen miehen haluavat,ja eivät ole valmiita kriteerejään löysäämään yhtään pitävät vain ja ainoastaan lihaksikkaista miehistä.
      Tälläiset naiset ovat pinnallisia paskapäitä.
      Ratkaisu asiaan meidän miesten kannalta on se että pitää
      löytää se EI PINNALLINEN NAINEN:)
      Heitäkin onneksi on:)

• vailla kriteereitä

Tunnettu tosiasia on myös, että 95% miehistä saisi naisen sormia napsauttamalla.

• vainiin vainiin

Huono yritys kääntää keskustelua, KOSKA EI PIDÄ OLLENKAAN PAIKKAANSA.

• -M-

Ero on siinä että nainen saisi sormia napsauttamalla tasoisensa miehen. Ei välttämättä mitään komeaa lääkäriä, mutta jonkun itseään vastaavan. Tämä tietysti vaatisi sen sormiennapsautuksen, mutta siinäkin taitaa olla liikaa vaivaa?

• Juupas joopas
        vainiin vainiin kirjoitti:

Huono yritys kääntää keskustelua, KOSKA EI PIDÄ OLLENKAAN PAIKKAANSA.

Jaa, taitaa ätmit vain kuulua siihen harmilliseen 5%:iin. Tämä totuus ellei tieteellisesti ja lähde aineistot esille laittaen toisin todisteta.

• ....................
        -M- kirjoitti:

Ero on siinä että nainen saisi sormia napsauttamalla tasoisensa miehen. Ei välttämättä mitään komeaa lääkäriä, mutta jonkun itseään vastaavan. Tämä tietysti vaatisi sen sormiennapsautuksen, mutta siinäkin taitaa olla liikaa vaivaa?

Taas väärin: Ujoa miestä ei saa, ei vaikka mitä tekisi. Ihan sama jos tuolle juttelee mukavia, nenärenkaasta pitäisi perässä vetää, ei tuo muuten ymmärrä/uskalla.

Ja onhan siinä eroa haluaako nainen pelkkää seksiä, vaiko pidemmän suhteen. Perheen perustamiseen saa nainen tehdäkin jo paljon enemmän, miehet ei niin vaan lämpene vakiintumiselle, naiset taas harvoin eivät sitä halua.

• 9uwet09qut0q
        Juupas joopas kirjoitti:

Jaa, taitaa ätmit vain kuulua siihen harmilliseen 5%:iin. Tämä totuus ellei tieteellisesti ja lähde aineistot esille laittaen toisin todisteta.

Piti paikkaansa sodan jälkeen: jäljellä olevat naimaikäiset miehet saivat valita mieleisensä naiset päältä. Tuloksena paljon kaameita avioliittoja, joissa varsinkin lapset (omat vanhempamme) saivat kärsiä varsinkin isän sodassa saamista henkisistä vammoista.

• Sen enempää pohtimatta syitä tai kenenkään tarkoitusperiä voin kokemuksesta sanoa olevani erittäin hämmästynyt joidenkin "itse tietoisten" naisten käytöksestä.

Samoissa piireissä missä liikun, liikku siellä myös paljon sinkkuja. Olen pistänyt merkille, että siellä pyörii myös "naisia":D joiden parisuhde kestää aina 1/2h ja aina baaritiskillä.

Jos paikalla on sanotaan nyt vaikka 10 potentiaalista miestä, niin tämä nainen oletta ja vaatimalla vaatii, että jokainen mies kävisi yrittämässä iskeä häntä, vaikka lopputulos on selvä kaikille jo ennen kuin peliä on edes vihelletty käyntiin.

Jos 1 näistä 10:tä miehestä huomaa mikä on pelin henki, eikä mene mukaan tähän naisen leikkiin, niin tapahtuu kummia. SIISTI NAINEN luo viikossa sellaisen sosiaalisen verkon mistä pystyy seuraamaan tämän uppiniskaisen miehen wc:ssä käynnitkin sekunnin tarkkuudella.

On aivan sama oletko Nepalissa kiipeilemässä tai Levillä ryyppäämässä niin tämä nainen on siellä jo ennen sinua ja tekee kaikkensa ja vain siks,i että tämä viimeinenkin mohikaani yrittäisi iskeä ja jolle voisi sanoa "ei ole kipinää".

3 vuotta naisen elämässä ei ole mitään, kunhan se vain palvelee hänen tarkitusperiään ja pääsee sanomaan "ei ole kipinää".

• Kumma juttu .

Ihmeellinen on elinpiiri sinulla, jos viikon kestää baarin tiskillä norkoilut. Epäilen vahvasti kovin siistejä naisia moisessa pöyrityksessä ja baarielämässä viihtyvän. Kolmen vuoden baarielämän jälkeen on varmasti kadonneet ne viimeisetkin rippeet.

• siksi kun

Kyllä sitä seurustelisi tai olisi ollut mies, jos vain olisi vapaita hyviä miehiä saatavilla. Ei ole.

• 11+6

''Ärsyttää kyllä, että naisten löysyys tai tiukkuus ei ole samalla tavalla suurennuslasin alla, koska se ei ole silmin nähtävissä. Yhtä merkittävä asia yhdyntätuntumassa kuitenkin kuin miehen koko.''

Samaa olen itsekin ihmetellyt. Nainenhan voi tehdä enemmän omalle tiukkuudellensa/löysyydellensä lantiopohjan harjoituksilla kuin mitä mies voi koollensa. Mutta ilmeisesti huonossa seksissäkin syy on aina miehen eikä ikinä naisen, vaikka nainen ei olisi edes aktiivinen. Naisilla on varmasti hyvä omatunto tästä...

Itselläni on noin14-15 cm pituus ja 4,5 cm paksuus, eli kannattaakohan mun ikinä edes yrittää päästä parisuhteeseen, kun se kaatuisi viimeistään makuuhuoneessa...

• dgj

No ei sinne pilluun juuri tuon enempää tarvitse työntääkkään. Jos katsot pornoa niin huomaat, että naiset harvoin painaa niitä viimeisiä senttejä sisäänsä. Esimerkiksi ratsastaessa monet vain mulkunpäällä vähän muiluttelee.

• Tämmöstä minulta
        dgj kirjoitti:

No ei sinne pilluun juuri tuon enempää tarvitse työntääkkään. Jos katsot pornoa niin huomaat, että naiset harvoin painaa niitä viimeisiä senttejä sisäänsä. Esimerkiksi ratsastaessa monet vain mulkunpäällä vähän muiluttelee.

Vastaukseni koko ketjuun: Olen mies. Pidän itseäni ihan asiallisena ja mukavana miehenä. Minä en oikeastaan etsi naisia koskaan itselleni, minulla on

tasapainoinen loistava elämä yksinäni. Baariin jos menen, niin nautin kylmästä huurtuisesta ja juttelen mahdollisille tutuille, mutta en oikeastaan etsi seuralaista.

Kylläpä se sydämmeni nainen vastaan tulee kun on sen aika, ei jaksa moisella päätään vaivata.

Vastaus tähän: Itselläni ei ole mitenkään iso vehje housuissa, eikä ole niinkään ollut tarjontaa saatavilla että olisi kokemusta siitä, mitä minkälaista naiset sisäänsä haluaa...

mutta seuraan myös paljon tiede maailman tapahtumia ja kerran luin tutkimuksen jossa todettiin että mies tietämättään mittoillee naisen puskureita, pakaroita ja housujen tiukkuutta.

Vastaavasti naiset tietämättään vilkaisevat kumppaniaan etsiessään housuihin. Mitä isompi pullotus sen parempi.

Tämä on siis yleistä, mutta poikkeuksiakin voi olla joukossa!

• ........
        Tämmöstä minulta kirjoitti:

Vastaukseni koko ketjuun: Olen mies. Pidän itseäni ihan asiallisena ja mukavana miehenä. Minä en oikeastaan etsi naisia koskaan itselleni, minulla on

tasapainoinen loistava elämä yksinäni. Baariin jos menen, niin nautin kylmästä huurtuisesta ja juttelen mahdollisille tutuille, mutta en oikeastaan etsi seuralaista.

Kylläpä se sydämmeni nainen vastaan tulee kun on sen aika, ei jaksa moisella päätään vaivata.

Vastaus tähän: Itselläni ei ole mitenkään iso vehje housuissa, eikä ole niinkään ollut tarjontaa saatavilla että olisi kokemusta siitä, mitä minkälaista naiset sisäänsä haluaa...

mutta seuraan myös paljon tiede maailman tapahtumia ja kerran luin tutkimuksen jossa todettiin että mies tietämättään mittoillee naisen puskureita, pakaroita ja housujen tiukkuutta.

Vastaavasti naiset tietämättään vilkaisevat kumppaniaan etsiessään housuihin. Mitä isompi pullotus sen parempi.

Tämä on siis yleistä, mutta poikkeuksiakin voi olla joukossa!

Olen komea mies, joten saan naisilta paljon katseita. Kun he ovat todenneet minut kasvoiltani komeaksi, usein silmät sitten menevätkin haarojeni kohdalle. Se on sinänsä kiihottavaa, mutta toisaalta taas harmittavaa, sillä mitään isoa pullotusta ei minultakaan löydy.

• hahahh
        ........ kirjoitti:

Olen komea mies, joten saan naisilta paljon katseita. Kun he ovat todenneet minut kasvoiltani komeaksi, usein silmät sitten menevätkin haarojeni kohdalle. Se on sinänsä kiihottavaa, mutta toisaalta taas harmittavaa, sillä mitään isoa pullotusta ei minultakaan löydy.

Luuseri sinä olet ja pahimmasta päästä. Saatanan aivoton pelle!

• n33-
        ........ kirjoitti:

Pushupbokserit niin toimii.

• ........
        n33- kirjoitti:

En halua feikata. Alaks olee btw? Olen 31-vuotias.

• omanelämänsäsankari
        n33- kirjoitti:

Itse hankin just munaani silikonit Virosta. Nyt on 8 senttiä paksuutta. Kyllä lähtee!

• Voi noita miehiä
        omanelämänsäsankari kirjoitti:

Itse hankin just munaani silikonit Virosta. Nyt on 8 senttiä paksuutta. Kyllä lähtee!

Rakastavat puhua peniksistään.

• kalapuikkoviiksetön

"Tämä keskustelu antaa vähemmän kivan kuvan näistä naisista"

Ja tämä keskustelunaloitus antaa vähemmän kivan kuvan aloittajasta.

Kenellä työssäkäyvällä, harrastuksia ja ihmissuhteita omaavalla ihmisellä on aikaa penkoa jotain vauvapalstoja vuodesta 2007? Tuo on 5 (viisi) vuotta vanha keskustelu eli ikivanha ja aloittaja on oikein nähnyt vaivaa sen löytämisessä ja sitten vielä vaahtoaa ja paasaa siitä täällä kuin pahinkin saarnaaja.

Mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa?

• pcykoloci

Mikä wittu sinua vaivaa? En ole etsinyt keskustelua vauvapalstoja menkomalla, vaan päädyin sinne googlen hakusanalla.

• sinkkutyttö forever?

Minä olen kolmekymppinen, enkä ole koskaan seurustellut. Minua ei vain kiinnosta. Onko seurustelu todella niin tärkeää elämässä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3703
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2404
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1955
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1709
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1669
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1588
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      97
      1499
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1399
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      92
      1332
    Aihe