Mikä villitys on tuo ruokaohjelmien esittäminen joka kanavalla. Kerran sattui niin, että kun vaihtelin kanavaa sopivaa katsottavaa etsiessäni oli kanavilla 1 - 12 neljällä menossa ruokaohjelma. Jatkuvasti tällaisen löytää ainakin yhdeltä kanavalta. Ja hyvää ruokaa niissä tuhlataan määrättömästi.
Olis jo aika
loppua
2
95
Vastaukset
- pohjois-koreat
Suomessa yli 3 miljoonaa ihmistä elää köyhyydessä ja ruokaohjelmat tyydyttävät nälkäisen katsojan ruokahalut. Kukaan rahassa rypevä vatsa täynnä oleva ei ole ruokaohjelmista kiinnostunut. Suomi on häpeäksi ihmiskunnalle. Suomessa on kaikki hyvin kunhan pääministeri saa vatsansa täyteen. Suomi on euroopan Pohjois-Korea.
- Anteeksi, mutta
Täh?
Oli varmaan ironiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297