Mikähän lienee Risto Aution muodonmuutoksen takana, kovasti on muuttunut parissa vuodessa. No, oli mikä oli, mutta hyvin sopii rooliinsa eikä ole mitenkään pöllömpi näyttelijä.
Hannes Luotola
9
580
Vastaukset
- JKPPPPPP
NIINKÖ
- Pahin sairaus?
Veikkaan Kepulaisuutta?
- Taidat olla
Oletko heille noin kateellinen??
- Partas-Onni.
Jos Luotolan Hanski olisi halunnut eilisessä jaksossa kaljoitella mielin määrin ja muiden puuttumatta asiaan, miksei hän mennyt johonkin toiseen baariin kuin siihen, jossa tiesi Maurizion olevan holhoavana baarimikkona.
- Kadulle uskollinen
Jos siinä Kotikadulla ei ole toista baaria, niin mihinkäs muualle menet.
- Partas-Onni
Kadulle uskollinen kirjoitti:
Niin saattaa olla. Eihän Salatuissa elämisssäkään ole muita ravintoloita kuin Moose ja Amanda.
- hassua juttu
Kadulle uskollinen kirjoitti:
Nerokas pointti. Oishan se voinut mennä vierailulle salkkareihin ottamaan Amandaan punkkua.
- Partas-Onni
hassua juttu kirjoitti:
Nerokas pointti. Oishan se voinut mennä vierailulle salkkareihin ottamaan Amandaan punkkua.
Niin, ja eikös siinä Salkkareiden hirvibaarissa olisi saanut olutta. Tuskin siellä A-oikeuksia onkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812697Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912382Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1641316Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �611057Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28951- 70908
- 115876
- 72874
- 76870
- 65837