Kysymys miehille: Kuin kauan jaksatte nuolla meitä

Nainen22~

Kuinka kauan teidän kehtaa antaa nuolla alapäitämme, ennen kuin alatte ajattelemaan "Tule jo!" tai "Olenko jotenkin huono tässä?"

Itse olisin mielelläni jäänyt siihen pidemmäksikin aikaa nauttimaan, mutta keskeytin siinä pelossa, että mies alkaa ajatella noin.

Pidättekö siitä, että teitä pyydetään jatkamaan vielä jonkun aikaa?

130

16545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vaan

      Haluan naisen nauttivan suuseksistä, jos hän välillä sanoo että tuntuu ihanalla, jatka vain, aina parempi. Orkkuun asti odotan kyllä toisinpäinkin annettavan suuhoitoo.

      Yhtenä yönä piti antaa naiselleni 4 kertaa orkku nuolemalla, kun hän sai niin nopeasti joka kerta. Välillä tietysti vaihettiin toisinpäin ja naitiinkin..

      Pyysin kertomaan heti alussa miten tuntuu parhaalta, eri naiset kun tykkää niin erilaisesta suuseksistä, eka orkkunsa jälkeen jo tiesin miten hän halusi tehtävän ja voin hieman varioidakin.

      Siihen ei vain kyllästy, kun on makuun päässyt. Jotenkin niin kiehtovaa saada toinen huokailemaan ja lopulta orgasmiin.. Olipa kullikin touhutipoista jo ihan limassa hänen saatuaan ja oli ihana työntyä hänen vielä orkusta supistelevaan rakoon, suudelmia kaulalleen ja ei sitä kovin montaa kertaa ehtinyt työnnellä kun jo itselläkin lasittui katse..

    • lifemocker

      älä ajattele VAAN NAUTI

    • Innokasonni 74v

      Tuntuu hyvältä kun pyydetään jatkamaan, ja minä poika vittunuolen vaikka tunteja silloin. Mulla on muuan naimissa oleva rouva, joka saa monet orkut ja niin että hänen pillunsa on liian hellä nussimiseen sen jälkeen kun on oltu suuseksissä pitkän aikaa. Hän silloin imee ja runkkaa minut. Parasta seksiä on kun molemmat saavat. Rouva toistelee silloin tällöin että sinä osaat. Hänen miehensä ei suostu suuseksiin lainkaan. OLen jo vanha ukko, yli 70v, ja rouva alle neljänkympin, ja minä kestän laukeamatta pitkänkin aikaa, ja siitä naiset yleensä pitävät, jopa pari thaitarta, joita käyn auttamassa. Jätkät niitä panevat, mutta eivät osaa pitää hyvänä kokonaisvaltaisesti. Thaitytöt ovat 23v ja 34v. Saan panna niitä ilmaieksi kun ensin tyydytän heitä suulla.

    • että näin

      En välttämättä pidä siitä, jos nainen pyytää jatkamaan, mutta ikävältä tuntuu, jos nainen pyytää keskeyttämään.

      • Grannylady

        Ihan vain tiedoksi sinulle: se, että nainen pyytää keskeyttämään ei välttämättä tarkoita että tyylissäsi olisi jotain vikaa tms; esim. itse joudun joskus jopa minuutin, puolentoista jälkeen pyytämään rakkaintani lopettamaan yksinkertaisesti siitä syystä, että klitoris ja pienet häpyhuulet alkavat aristaa liikaa.


      • hammer 0
        Grannylady kirjoitti:

        Ihan vain tiedoksi sinulle: se, että nainen pyytää keskeyttämään ei välttämättä tarkoita että tyylissäsi olisi jotain vikaa tms; esim. itse joudun joskus jopa minuutin, puolentoista jälkeen pyytämään rakkaintani lopettamaan yksinkertaisesti siitä syystä, että klitoris ja pienet häpyhuulet alkavat aristaa liikaa.

        Joo, oma akka ei anna nuolla hetkeäkään laukeamisen jälkeen, meno on ilmeisesti liian intensiivistä.


    • Samat. Ei tosin ole kukaan pyytänyt lopettamaan.. Niska tulee kipeeks, jos yhtään huono asento. Tyyny, pari auttaa siihen.

      Aikaa en ole koskaan mitannut. Veikkaisin, että noin minuutista lähes tuntiin on mennyt. Ja pillun nuoleminen on kivaa. On ihana nähdä ja kuulla ja tuntea, kun toisella tuntuu hyvälle. Toki vastavuoroisuus on tärkeää.

      Mut eihän näissä hei ole sääntöjä. Se tehdään, mikä hyvälle tuntuu - olkoon sitten vaikka pervoa jonkun mielestä.

      • Vittujennuolijamies

        Risto: toisen intohimoisen vitunnuoluharrastajan kysymys: Nuoletko päältä, eli onko nainen alla jalat levällään, vaiko niin että nainen istuu kasvojesi päällä etupäin tai niin että olette kuusysissä ja nainen imee samalla mulkkuva? Tässä jälkimmäisessä asennossa en tahdo saada ilmaa tarpeeksi kun nainen on niin kokonaisvaltaisesti lähellä, voin kyllä kannattaa hänen persettään ettei hän ihan tukahduta. Etenkin pitkäaikaisessa nuolussa vaihdattelen asentoja, ja naiset mielellään suostuvatkin siihen yleensä. Nussitteko nuolun jälken? Minä tai nainen ei aina jaksa tai sitten naisen pillukka on liian turta, taikka minulta on saattanut lentää rasvat.


    • Kielimiessonni

      Jatkan kunnes anellaan lopettamaan. Mukavaahan se.

    • 1–3 orkkua

      Minusta eka orkkuun asti on minimi. Hyvällä palutteella jaksan mieluusti pari lisää.

    • äitikertoo

      Naisena tykkään, kun mua nuollaan, mutta en ole koskaan saanut orkkua pelkästään siitä, se on vain esileikkiä. Miesten tekniikoissa on paljon eroja, joidenkin kanssa melkein tulee. Itse jostain syystä kiihotun enemmän nuollessani miestä, mutta tarvitsen aina jotain muutakin.
      Näistä kannattaisi keskustella kysyisen miehen kanssa. En ymmärrä, miksi nykyajan nuoriso kysyy netissä vierailta ihmisiltä asioita, mitkä pitäisi puhua oman puolison kanssa.
      Miten voi naida jonkun kanssa, jos ei uskalla edes puhua seksistä? Mistä kumpikin tykkää, miten, mitä ei....

      • Nainen22~

        Uskallamme hyvinkin puhua seksistä.
        Kysymys olikin gallupinomainen, eli tarkoitus saada tietää miten se on muiden kohdalla. Pienen haitattoman vertailun vuoksi.


      • nuolijaa56

        Oon 20v mies ja oonnuollu pimpsaa 30 min selkä tuli vtn kipeeks ja nainen pyys viel jatkaa :D


    • T27

      Tästäkin voidaan olla montaa mieltä. Jotkut kestää palautetta, jotkut taas ottaa neuvot loukkauksena. Itse kokeilen kaikenlaista uuden kumppanin kanssa ja koitan seurailla reaktioita. Suosittelisin antamaan palautetta suuseksin aikana oikealla tavalla - ei "tee niin tai näin" vaan kun mies tekee jotain mikä saa selkäsi kaarelle, voihkaise vaikkapa "just noin". Auttaa kummasti jaksamaan :)

    • panija123

      Minä nuolen niin, että nainen on alla ja mulkku taas naisen pään kohdalla, mutta ei suussa, ainakaan koko aikaa. Hyvälköön sitä sitten, jos kiinnostaa, tuossahan on naisen nautinto pääasia. Kyllä mä omani ehdin ottaa myöhemminkin. Mikäpä sen kiihottavampaa kuin panna orgasmista supistelevaa pillua.

    • jaska60

      Et ole huono itse tykkään nuolla loppuun asti vaikka se kestäisi

      • nuolija m40+

        minulla on ongelma lähinnä se kun tuppaa se nuoleminen keskittymään liikaakin siihen kakkosreikään,että onko tästä mitään haittaa naisille,en oikein voi mitään himoilleni että pyllyvako on se mun fetissi


    • Fix.

      Jos pillusi on puhdas tauditon niin voisin nuolla ja imeskellä sua "Nainen22~" vaikka kuina kauan, minusta on ihanaa kun huomaan että nainen nauttii ja alkaa klitoris kovettua, niin sitä kun imuttaa kunnolla ja välillä painelee kieltä vakoon nuollen häpyhuulia pitkin vedoin, niin et tartte näytellä orkun tuloa vaan se tulee väkisin jo tunnin sisään kun nulleskelen, imeskelen välillä sormettaen anustasi liukkarin kanssa.

    • Suuseksiä rakastavaM

      Aina tullut nuoltua vähintään ensimmäiseen orgasmiin asti ja on hyvin kelvannut aina naisille. Osa pyytänyt ekan jälkeen lopettamaan kun ei jalat/kroppa kestä jatkamista ja muutama halunnut heti lisää nuolemista ja uusia orgasmeja.

      Itse antamani pisin yhtämittainen suuseksi on kestänyt 4,5h, tosin annoin 2 naiselle silloin vuoronperään/yhtäaikaa suuseksiä ja sormetusta. Toinen pystyi tarvittaessa lepäilemään ja saamaan kropan tärisemisen ja hytkymisen hallintaan, kun itse sitten jatkoi suuseksin antamista toiselle.

      Ja yhden naisen kanssa pisin antamani suuseksi taitaa olla n.2,5h Joten omalla kohdallani nainen on melkein poikkeuksetta "keskeyttänyt" suuseksin.

      Mutta myös jotain vastauksia sinulle Nainen22~ Miehestä kuten myös naisesta näkee että nauttiiko hän suuseksin antamisesta ja jos hänkin nauttii niin ei tarvitse keskeyttää suuseksin saamista ellet itse halua.

      Enkä onneksi ole joutunut ajattelemaan koskaan että "Tule jo" vaikka yhden kanssa joutui ekalla kerralla nuolemaan ja sormettamaan reilun tunnin että hän sai orgasmin. Hän oli tosin kertonut että yleensä hän ei saa orgasmia ja on muutenkin vaikeammin tyydytettävä nainen.

      Ja itse tykkään kyllä jos nainen sanoo että "tuntuu hyvältä, älä lopeta" tai jotain vastaavaa. Ja ei haittaa yhtään jos nainen kertoisi millaista suuseksiä hän haluaa/mistä nauttii erityisesti. Tosin etsivä löytää herkät ja parhaat nautinnon aiheuttajat kyllä varmasti ;) Mutta kertomalla pääsee nainenkin nopeammin kunnon nautintoon ja orgasmeihin.

      • kjhg1

        Ei kannata ajatella noin, itse tulen valtavaan kiihkoon kun nuolen pillua ja vikisee ja kiemurtelee siinä..


    • en koskaan ajattele että tule jo. mielestäni se on kahden kauppa. toisethan eivät tykkää nuolla ollenkaan. myöskään kaikki naiset eivät tahdo itseään nuoltavan. itse nuolen niin kauan enne kuin ryhdymme muihin hommiin... ;)

    • Suuta, muuta ei tarv

      Vastaus on selkeä, jos mietit asiaa toisin päin: kauanko itse jaksat ottaa mieheltä suihin? Kielipelit jatkuvat ainakin omalla kohdallani todella pitkään, jos nainen muistaa välillä myös minua. Miestä hyväillessä kannattaa kuitenkin pitää homma hanskassa, koska lastin heittämisen jälkeen homma voi jäädä siihen. Naiset voivat saada useitakin orgasmeja lopettamatta, joten teidän ei kannata "säästellä" niissä. Se saattaa myös kiihottaa miestä ihan toisella tavalla kuin pelkän monotonisen voihkimisen kuuntelu...

    • ALF 60

      Niin kauan kun saat orgasmin.Hallitsen nuolemisen.
      Olen Pohjois-Karjalasta.Vastaatko?

      • Serafiina

        Kyll passaa, en ole saanut suuseksiä rippileirillä välirauhan aikaan, mukavaa se oli.


    • kielaria

      Ainakin töissä pitää käydä välillä.

    • Jokaisella on oma näkemys asiaan, mutta pääsääntöisesti homma tulee vietyä loppuun saakka kestää se sitten kuin kauan hyvänsä.
      Monesti myös on mukava kiusata nuolemalla klitorista ihan orkun partaalle ja sit siirtyä alemmas ja antaa tilanteen rauhottua ja jatkaa taas.
      Oikean kaltainen kielen käyttö ja sormeilu myös tuottavat naiselle ejakulointia, mikä on ainakin se mihin itse pyrin. Naiselle sellainen laukeaminen, että se kans jää mieleen.
      Sen jälkeen onkin nainen niin herkkänä, että panna ei voi ilman huutavaa voihkintaa. Se jos joku on kiihottavaa!

      • toiv.ei tavata

        Että mä voin inhota just tollasta
        archiearpeggion tapaista suuseksiä!!!

        Jos mies lopettaa nuolemisen just kun on saamassa orkun, tekisi mäjäyttää kuonoon. Kaikista inhottavista, mitä voi naiselle tehdä.


    • kohtamiesvaihtoon!

      mieheni:ottaa,mutta ei ymmärrä antaa...huoh
      olen kyllä sanonut siitä,mutta hänellä on jokin kammo exästään,eikä ole koskaan kokeillut kanssani....

    • Ihanaa

      Tuo archiearpeggion tapa taas kuulostaa omasta mielestäni täydelliseltä. Orgasmi on paljon voimakkaampi, jos nuolemisen keskeyttää ennen laukeamista ja sitten jatkaa taas ja mitä kauemmin tuollaista tekee, sitä järisyttävämmältä tuntuu. Oi ja voi.

    • Nuoliainen

      Kerro mitä haluat. Meillä ainakin mennään lähtökohtaisesti orgasmiin asti, kesti mitä kesti. Tästä huolimatta on kiva saada tiettää, että "missä mennään". Joskus tulee sellainen olo, että mikäs nyt on kun ei orgasmia kuulu. On kiva tietää että nautiskeleeko toinen ja pitkittää omasta halusta vai eikö se uusi juttu mitä juuri koitin tuntunutkaan hyvältä.

      Alkuun tämä oli vähän ongelma, mutta kun asiasta on puhuttu niin ei enään.

      Parikertaa olen saanut niskat todella pahasti jumiin antaessani suuseksiä. Tämä oli suihkussa, jolloin olin polvillani maassa ja hän nojasi seisoviltaan seinään. Itse pidän eniten siitä että tyttöystävä istuu hajareisin päänpäälle. Itse saa olla rennosti sängyllä ja hänen lantionliikkeistään voi päätellä että missä mennään. Eli painaako itseään minua vasten vain vetäytyykö kauemmas pitkittäen nautintoa. Ei ole kuitenkaan hänen lempiasento kun ei kuulema voi rentoutua samoin kuin sängyllä maatessa. Tilanteen mukaan vaihdellaan.

    • meltzi4life

      kyl jossai vaihees se kieliki väsyy... tykkään antaa naiselle kieltä, siinäpä vasta esileikki

    • Kannattaa kertoa tuo ko. miehelle. Eiköhän tuo tarjoudu nuolemaan, niin kauan, kuin haluat :p

    • kovana78

      Vaikka maailman tappiin asti... Välillä täytyy antaa kielen huilata, mutta sillä aikaa sormet pelissä ;)

    • hulluhaaveilija

      Aina niin kauan kun annetaan, vaikka tunteja! Mä todella tykkään nuolla!

      • laukeaa

        Saisinpa sinunlaisesi kaverin.En niinkään tykkää naida, kuin siitä että minua nuollaan ja orkkuja satelee.. ja jos on oikein vanha mies jolla ei enää seiso, vielä kiihottavampaa, kun hän nuolee. Olen 22 v.


      • Anonyymi
        laukeaa kirjoitti:

        Saisinpa sinunlaisesi kaverin.En niinkään tykkää naida, kuin siitä että minua nuollaan ja orkkuja satelee.. ja jos on oikein vanha mies jolla ei enää seiso, vielä kiihottavampaa, kun hän nuolee. Olen 22 v.

        Sinunlaisia anteliaita tyttösiä sais olla joku miljoona enempi. Normit ovat ihan hyviä olemassa mutta joskus ne vois olla jossakin tallessa lukon takana, parikymppiset tytöt normittavat vanhat ällöttäviksi. Olen jo 73v. ja fantasioin jostakin parikympisestä tytöstä joka antaa mun nauttia pimpistä eikä mun potenssi niin tärkeä ole. Mun ikäsellä on haluja ja himoja, mutta olen hukannu mun potenssin johonkin tai sitten en muista missä se mahtaisi olla tai sitten mä oon kanittanu sen ja unohtanu sinne. Ei oo ollut käyttöä kohta neljäänkymmeneen vuoteen.


    • kuin yhden

      päivän vois nuolla kun josksus sais semmosen nuoltavan joka ketää enempi

    • joku!

      Aina nuolen niin kauan ku nainen saa orgasmin!!! Pitempäänkin voisin nuolla, mut tulee kuulemma klitoris helläksi... Naisen orgasmin jälkeen pilluhan on mehukkaimmillaan!!!

    • tykkään

      Henkilökohtaisesti jatkaisin vaikka loputtomiin sillä en tiedä mitään sen parempaa kuin naisen piirakan nuoleminen.

      • kielimiesSSss..

        ainakin niin kauan kun naisella tulee pissihätä,sen jälkeenkin voin nuolla vaikka hiukan pissistä pimppiäkin eli jatkaa siitä mihin jäin,aika kauan kyllä jaksan mutta välillä haluan pyllyäkin nuolla


      • laukeaa

        vauuuhhh


    • ei tossa ole ajalla merkitystä. tehdään hyvää niinkauan kun nainen saavutta huipun. touhuillessaan voi vaihtaa välillä nuoltavaa aluetta, imeä huulia, imeä klitorista, käyttää vähän sormia.välillä voi käyttää hiemän voimaa, puristaa vaikka pakaraa tai reittä,ihan niin että hyvältä tuntuu. naisen ei tarvitse hätäillä, nauti tilanteesta niin kauan kun saat kunnon orkut. nuolen usein niin kaun että pyydetään sisään.
      jos pyydetään lisää niin saaman pitää. joskus kesken panon, siirryn kielittelyyn ja odotan että orkku tulee, sitten vaihdetaan asentoa ja mennään ns. loppuun asti.

    • enry75h

      ei ole aikaa seurattu, mut 1-2h, usein silloin muutama orkasmi ja häpy arkana
      vähän lepoa ja taas jaksetaan, niin kauan että tussu ei kostu enää..

    • pojka16

      minä jaksaisin vaikka kuinka kauan jos vaan nainen antaa

    • karvattomalle

      10 minuuttia ja kieli sinertävän turta. eli 20 min. on maksimi.

    • Jonahh

      nuolin tässä joku päivä sit naistani 45 putkeen ihan täysillä ennen ko laukes, ehkä siksi kesti ko oli jo toinen kerta samana päivänä. Rakkaani vähän nolostui, että olenko liian työläs tapaus.. sulla varmaan jo kieli kramppaa.. kohteliaasti sanoin kullalleni että jaksaisin vaikka koko yön pussailla sinun ihanaa pimppiä :) Vaikka se joskus käy työstä niin se naisen laukeaminen korvaa kaiken ja palkitsee.

      • Jonahh

        Siis 45 minuuttia :)


    • namnam1

      kyl tossa vmks kun naistani nuolin niin kyllä siellä se 25min meni =D

    • simo sarjatuli

      kaikki puhuu aina vain nuolemisesta,itse kyllä kuvailisin naiselle antamaani oraaliseksiä lähinnä imeskelemiseksi,sillä kyllähän se klitta täytyy suussa tuntua.ja ei kait sitä voi keskenkään lopettaa,kun nainen tahtoo loppun saakka.

    • -82 nasaretilainen

      Nii nuo ajatuksethan voi olla molemmin puolisia... Hyvässä suuseksissä ei katsota aikaa ja tietenkin kaikki ylimääräinen arjen asioiden miettiminen on pois itse laatuajasta. Yksi vaihtoehto on että etenet omaan tahtiisi ja nautit siitä niin kauan kuin sitä saa.
      Myös mies voi kokea et osaankohan mä ja entä jos en täytäkään naisen toiveita. Siihen toivoisin et sä rauhottelisit miestä toteamalla jossakin kohti "hyvältä tuntuu", sen merkiksi et sun puolesta kaikki on ok!

      Jos koet et hän vois jotakin tehdä toisin ni autat häntä ja annat selkeän neuvon. Jos tykkäät et hänen pitäisi imeä, toivo imemistä. Jos tykkäät et imee liikaa ja sattuu, ni toivo enemmän kieltä ja nuolemista.

      Nuoltaessa ei tarvitse saada orgasmia, riittää et se tuntuu todella hyvältä ja nautit tosi paljon ja koet sen todella mukavana, johon ei kyllästyisi koskaan.

      Opettele voihkimaan, asiaa sen enempää ajattelematta. Uskoisin et se on oikea tapa kannustaa miestä ja kertoa omista tuntemuksistasi. Suuseksissä voi ihan ajattelematta voihkaista hieman kun haluat kertoa et mies tekee ihan oikein ja se tuntuu susta hyvälle.

      Voihkimaan voi opetella. Sitä voi tehdä tietoisesti. Ihan hiljaa vaikeroiden tai vähän uikuttaen, edes pieni ääni merkiksi et kaikki hyvin tai muminaa.

      Mitä paremmalta tuntuu sitä enemmän voit käyttää ääntä, kertoaksesi et nyt tuntuu niin saakelin hyvältä.

      Voihkia voi myös niin että annat kaiken nautintosi purkautua suustasi ulos. Ääntelysi voi myös vapauttaa sua itseäsi entisestään, koska äänesi paljastaa miltä susta tuntuu ja sulla ei oo mahdollista peitellä tunteitasi, koska mies kokee ne koko ajan. Olet kuin avoin kirja ja sulla ei oo mitään menetettävää, koska seksissä ainoa asia jota voisit salata mieheltä on nautintosi taso ja määrä. Jos luovut sen salaamisesta, seksissä ei ole enää mitään menetettävää. olet alaston ja avoin.

      Kannattaa uhrata vaikkapa useampikin hetki ääntelyn opetteluun? Kertoaksesi miltä susta seksin aikana tuntuu. Sellaista äänetelyä joka muodostuu sun normaalissa uloshengityksessä? Annat äänen "virrata" susta ulos. Ainoa ero yninöiden ja voihkimisen välillä on se että onko suu auki vai kiinni. Ne äänet on muutoin samat.
      Et tee mitään niiden äänien eteen, ne vaan tulee susta ulos ponnistamatta hengittäessäsi? Omasta mielestäsi lähinnä öliset. Mies kuulee sen voihkeena tai yninänä.

      Kenties jonakin päivänä susta lähtee ääniä jotka vastaavat voimakkuudeltaan normaalia puhetta. Koska hengität niin kiihkeästi ja raskaasti.

      Mut se pieni ääni on tärkeintä, se pitää miehen työntouhussa ja vakuuttaa et hän tekee juuri oikeita asioita. Hän saa sulta palautetta, kannustavaa palautetta.

      Jos tykkäät nousevasta seksistä, ni äänilläsi ohjaat ja kannustat miestä "kohottamaan" sua ja tehostat ääniäsi, annat tulla enemmän läpi kuin mitä kuuluis.

      Tai jos tykkäät pidätellä miestä samalla tasolla ja et halua "korkeammalle" ni hautaat ääniäsi vaikka tyynyyn ja hillitset äänilläsi miestä ja rauhoittelet.

      Äänet luo seksiin uuden maailman, se on viestintäkeino. Myös pienissä asioissa.
      Sun ei tarvi sanoa mitään, sun ei tarvi edes ajatella mitään. Voihkasu kertoo kaiken ja saat aikaa enemmän keskittyä ja rentoutua. Jo halaus voi saada sut ähkäisemään tyytyväisyydestä, saati et joku "oikea" puristaa pyllystäsi ni silmäsi leimahtaa ja naukaiset merkiksi. Vau! Ihana mies puristi pyllyäni, tuntuipa se tuhmalta...

    • -82 nasaretilainen

      mun "ennätys" on aika tarkkaan 2h. Lähdin tavallinen neidon kanssa seksitreffeille.
      Oltiin autossa, järven rannalla. Hän oli päällä ja minä alla ja asentona 69
      ei ollu sovittu että mitä tehtäis, mut ilmeisesti tuo esileikkinä 69 oli onnistunut molemmille, koska se vei lähes kaiken ajan yhteisistä hetkistämme.

      Nuolin häntä "normaalisti" ja hän imutteli minua.
      Ajoittain huomioin et hän unohti imutella ja vaipui nautintoonsa. Ajoittain hän imaisi minua, kuin merkiksi että jatketaan.
      Huomasin kuitenkin et hän sai 69 jopa paljonkin enemmän kuin minä, hän unohteli aika paljon ja kuunteli pitkiä aikoja.

      2h suuseksiä ei pysty feikkaamaan, eli hän oikeasti nautti ja ois ollu siinä varmaan koko päivän, mut itse väsyin, ku kieli väsyy, käytin myös sormia apunani, nenää ja kaikkia keksimiäni keinoja mut parin tunnin jälkeen oli pakko luovuttaa ;)

      Hän tykkäsi kaikesta mitä tein, eikä mun tarvinu osata mitään erityistä.
      eikä hän nähnyt mitä tein, hän vain nautti.

      Huomioin että kun häntä nuoli oikein pitkään ni pillunsa ei maistunut enää miltään, tietenkään. ja jokaisen tuoreen hänestä tihkuvan kosteuden pysyti poimimaan kielellä. Käytinkin ison osa ajasta vain siihen että poimin kosteutta, jota hän hiljaa valui. Hän eritti kosteutta koko tuon 2h. se tuli suoraan kieleeni ja sen pystyi maistamaan, se oli kirpeämpää kuin muu pilllu, ainoa maku. ja erottui selkeäsi.

      Kokemus oli kiva ja jännittävä ja vastaavaa ei ole tapahtunut. Ehkäpä yksi syy oli se että hän tykkäsi siitä juuri sopivasti ja hänellä ei ollut tarvetta "edetä". Itse yhdyntä oli paljon lyhyempi, oltiin jo niin väsyneitä molemmat.

      Jälkeenpäin hän kertoi että sai niin monta orgasmia ettei hänellä ole mitään tietoa et monta tuli mut siis todella monta 10-30 kpl. itse en tiennyt milloin hän sai ja milloin ei, orkut oli ilmeisesti niin pieniä. Välillä hän vaikutti vaivautuneelta jolloin hän ilmeisesti sai ja hieman vääntyili, mut osa orkuista meni multa ihan ohi. Nuolin koko ajan aika samalla tavalla ja se sopi hänelle.
      Hän valui kosteutta koko tuon 2h. Hän joi varmaan litran vettä kun pääsi kotiin. ;)
      Hänen sukunimensä on Lähde. Aika osuvaa, niinkuin oli kaikki muukin. Sen jälkeen emme ole tavanneet mutta moikkaillaan hymyssä suin.

      • Escapist32

        Voi vitsi sä kirjotat kyl tosi hyvin :D ihana tapa kirjottaa, ihanku olis kaunista runoa lukenu


    • tjtjtjfyjgyjg

      Ei oo viel tullut raja vastaan :) En oo mitannut aikaa, mut pisimmillään on varmaan kestänyt n. 20 min ennen kuin nainen on tullut

    • Vastauksena aloitusviestiin: kysymys on vain fyysisestä jaksamisesta. Muuten voin kyllä tehdä sitä (ja hyvin halukkaasti teenkin) niin kauan kuin vain kieli ja niskat kestää.

      Näyttää suurin osa keskusteluun vastanneista miehistä olevan jokseenkin samaa mieltä.

      Homman jalostamiseksi, jos suuseksi muuten sujuu, voi keksiä jotain "sääntöjä", esim. kumpikaan osapuoli ei saa käyttää sormiaan tai muita apukeinoja ennenkuin nainen on saanut ensimmäisen orgasminsa. Ainoastaan mies (tai se nuoleva osapuoli) saa koskea suullaan eli huulillaan ja kielellään naisen pimppiin. Naisen laukeaminen tällä tavoin voi kestää kauemmin mutta sehän voi olla tarkoituskin ;)

    • rottenjoint83

      Itte ainakin rakastan naisen nuolemista. Sen makua ja sitä kun nainen vääntelehtii kiimaisena kieleni tahtiin. Eikä haittaa yhtään jos nainen tulisi muutamankin kerran suuhuni :)

    • tunti on varmaan pisin aika jonka nainen on kehdannut antaa nuolla, kyllähän sitä jaksais mut tekee mieli muutaki välil :P

    • nvjndfkjnvbgf b

      Huonolla tekniikalla sitä nuolemista ei jaksa kauaa. Itsellä meni opetellessa jonkin aikaa ja viime kerralla taisin pari tuntia viettää aikaani kieli tytön pimpassa:) Se repi mut pois koska luuli et mähän kohta kuolen:D Sanoin vaan et en kuole ja jatkoin touhua:)

    • Salaisuuksien kammio

      Mää imen klittaa kanssa, tajusin tuon kiitos hyvän opettajan. Anonyymina voi huudella täällä nii säilyy salaisuuskin. ;) Antohan hän aikansa imeskellä mutta siinä se 10min tms niin jo ruvettiin nyrkkiä vaatimaan...

    • Kivaa se on

      Kyllä se raja tulee jossain siinä 4h jälkeen vastaan. Mietit aivan väärää asiaa, kyllä se jaksaa...

    • Niin kauan kuin nainen haluaa ja aina parempi jos hän haluaa sitä kauan ;)

      Halukas nainen joka todella nauttii nuolemisesta ja tietää että minäkin nautin siitä ja tahdon tehdä sitä pitkään...
      Ujostelematta hän pyytää vain jatkamaan ja jatkamaan... aah :)

    • nautiskelija 69

      voi voi kulta, sitä hommaa jaksan ihan loputtomiin, ihanaa kun nainen jaksaa ettei nyt heti homma lopu kesken ;)

    • tosikuumana

      Mietin tässä samaa, että miten kauan mies jaksaa/haluaa nuolla. Tutustuin aivan ihanaan mieheen, jonka kanssa varmaan kehittyy seksisuhde, On kyllä kerran pantu, joka oli taivaallista. Erinäisistä syistä ei oo vielä päästy harrastamaan seksiä silleen pitemmän kaavan mukaan. Mies kehuskelee pilluani ja odottaa kuulemma kovasti sen nuolemista. Kun ei toista vielä tunne, niin ei yhtään tiedä mitä odottaa ja on vähän suorituspaineita, että mites jos se kestääkin hänen mielestään liian kauan tai jotain?

    • No, minä olen cuninlingus-addikti. Tunti ei ole minulle mikään ongelma. Yleensä käy niin, ettei nainen enää pysty pidättelemään tai on niin kuumana, että haluaa minut sisäänsä. Mutta ei se ihan niinnkään mene, että mitä kauemmin sitä parempi. Naista pitää osaa lukea.

      Osaavan naisen kanssa cuninlingus on vielä ihanaa potenssiin jumalaista. Nainen ei häpeile nautintoaan ja viestittää kiihoituksen asteikon selvästi. Pystyn hallitsemaan naisen nauntintoa aivan rajalla ja vaikka kuinka pitkään.

      (Nytkin minulla on muuten yhdet käytetyt pikkarit taskussa mukana. Olenkohan jotenkin sairaalloisen pervo. Ihan sama, rakastan cuninlingusta yli kaiken.)

    • ei teist selvää saa

      Kello kannattaa riisua näihinkin touhuihin alkaessa.

      "Olenko jotenkin huono tässä?" Emmä ole huono, jos naikkonen ei kerro mitä haluaa. Sitä saa mitä tilaa ja teitä on pirusti erilaisen nautinnon haluajia, mutta vain prosentti osaa kertoa mitä haluaa.

      Se olis vain molemmin puolin hieman helpompaa, kun se "tippaleipäaivo" kertos suoran toiminnan immeiselle, että mistä tykkää/ei tykkää.

      "jonkun aikaa?"
      Jonkun aikaa on pieni aika, jos nainen kertoo mitä haluaa. -Ikuisuus, jos ohjeet on hukassa.

    • samovaari1

      ,,,Aina parempi mitä pidempään.

    • Sihamko

      Oletteko seuranneet millaiset kielen liikkeet on parhaita että nainen saisi orgasmin?
      Jostain syystä mua ei saa tulemaan oikein millään nuolemalla. Kiva jos joku vois niksejä antaa ;)

      • Olen seurannut ja opiskellutkin kielen liikkeitä (vaikkapa Kamasutrasta) eikä todellakaan ole vain yhtä vastausta. Naiset ovat hämmästyttävän erilaisia tässä suhteessa: toinen sietää vain hellää häpykielen koskettelua ja toista saa suorastaan purra niin, että pelottaa

        Minun kokemukseni mukaan olennaista on ensin saada nainen henkisesti oikeaan tilaan. Hänen mielensä pitää saada kiihottumaan ja seuraavaksi aivan olennaista on se, ettei nainen koe olevansa palveluksen kohde vaan, että mies nauttii aidosti ja itsekkäästikin cuninlinguksesta. Naisen pitää pystyä luottamaan siihen, ettei mies lopeta ennen käskyä tai orgasmia. Eikä naisen mielessä saa käydä kertaakaan sellainen, että "tekeeköhän se sitä nyt vastentahtoisesti vain miellyttääkseen minua?"

        Minä koen, että minä olen syntynyt niitä hetkiä varten, jolloin saan mennä sekaisin naisen kukkasesta. Osaan liikuttaa kieltäni monin eri tavoin, mutta mielestäni se ei ole lainkaan olennaista. Olennaista on se, että nainen kokee miehen menevän aidosti sekaisin naisesta. Jos cuninlinguksesta menee sekaisin, niin vaisto kyllä pitää huolen tekniikasta. Tekniikkaa ei pidä miettiä lainkaan. Pitää antautua nautinnolle sadalla.

        Minusta pääsee erilaisia ääniä valloilleen, kun suutelen naisen kukkaa: mylvintää, huohotusta, ahmimmisen nautinnon ääniä. Kastelen kasvoni kokonaan naiseen, kastelen kaulani ja rintakehänikin. Se on helppoa, koska menen aidosti aivan sekaisin. Mikään huume ei tuota samanlaista nautintoa.

        Teknisesti annan vain seuraavat vinkit:
        - Kosketusta kehitetään hellinnästä varmaa ja määrätietoista kohti.
        - Jossain vaiheessa voi asettaa ensin yhden sormen naisen lemmenluolaan
        - Myöhemmin, kun kosketus on kehittynyt jo varsin varmaksi ja määrätietoiseksi, kaksi sormea sisään kämmenpuoli naisen vatsan puolella. Edestakasita liikettä samalla kun suu ahmii. Pientä tunnustelua ja hierontaa "g-pisteen" tuntumasta. (Vaikken itse koko g-pisteeseen uskokaan). Yleensä nainen laukeaa aika pian tämän jälkeen.

        Hankalinta on se, että jos naista ei halua päästää laukeamaan ja joutuu himmailemaan, niin naisen kiihotus voi laskea äkkiä aika paljonkin. Kokemukseni mukaan on parempi rakentaa kiihoitusta i) hitaasti kuin ii) nopeasti ja himmaillen. Kiihotuksen määrän on syytä kasvaa loppuun asti. Jos sitten selvä aalloltatippuminen tapahtuu, kannattaa hetken tehdä jotain muuta, vaikkapa penetroitua.

        Muuten, mielestäni naisessa on toinenkin paikka, joka toimii uskomattoman tehokkaana naisen kiihoittajana: niska.


        Ihanaa kukkasepalvontaa teille kaikille!


    • Eipä!

      Kyllä jaksaa jos mimmi on kiva, kaunis ja suihkunraikas.
      Ensin vaikka ihan perinteisesti nassu haaroihin, sitten nainen voi kääntyä ympäri kontilleen, parasta herkkua ainakin itelle on naisen pylly pystyssä nenän edessä 8)
      Sen jälkeen vielä 69 jossa kummatkin laukee =)

    • kielimies1

      Kyllä minä myös jaksan niin kauan,kunnes toinen haluaa,että jatkan.Kerran minut o n kyllä keskeytetty,mutta daami sanoi,että siitä on pitkä aika,kun häntä on kukaan näin hyvin hoitanut,että meinasi mennä häneltä taju saadessaan orkut.

    • johtaja4

      niin kauan että klitoris tarttuu kieleen kiinni

    • kielimies mansesta

      Jos mies haluaa nuolla oikeasti, niin hän nuolee naisen laukeamiseen asti.

    • Lumiiiiiii

      Oma poikaystäväni nuolee korkeintaan minuutin.. Siis silloin kun vielä annoin hänen tehdä sitä. Kielsin sen koska koen ettei mies halua tehdä sitä.. Kai olen kuvottava :)

    • 200-300 lipaisua

      Tämä viesti on tosi. Kun annan hoitoa, eli nualen muijjaa niin lasken jokaisen lipaisun ja livon kellotaulun mukaan haarukalla klo 9-15 mutta keskittyen klo 11-13 eli klitoriksen alueelle. Yleensä muijja laukeaa 200 lipaisun tietämillä, viimeistään 300 lipaisun kohdalla. Mikäli tehostan toimintaa sormetuksella tuhkaluukkuun tai vibraattorilla saattaa orkku tulla nopeammin. Anuksen lipomunen (jos on kliinisen puhdas ja ilman karstaa) eli klo 17-19 alue nopeuttaa myös laukeamista. Tätä kannattaa tehdä tai pyytää karjua tekemään niin pysyy muijjat tyydytettyinä.

      • Rämänen

        KINNUNEN!!!!!

        :))))))


    • 200-300 lipaisua

      Hysh.... hiljaa Rämänen :-/

    • solmyri

      ite oon parhaillaan nuollu pimppaa yli 30 min

      • laukeais

        tulisi nyt joku nuolemaan


    • Eipä ole pyydetty lopettamaan, aikaahan siinä menee ja naama kastuu mutta mitäs tosta!
      Nuolentapalvelu toimii :P

    • härkönen33

      Sitä tehdään juuri niin kauvan kun kumpikin siitä tykkää/haluaa noin yleensä sopimus asioitahan nuo ovat....itse henk.koht voisin nuolla pitkiäkin aikoja.....niin ja jos jollain siistin miehen nuolenta seuran puutetta satakunnasta(33v) niin eikun meiliä... [email protected]

    • tkuppi1

      Pari-kolme tuntia , riippuu kuinka monta kertaa nainen jaksaa laueta..
      Olen kyllä kielimiehiä henkeen ja vereen , saatan joskus saada orgasmin pelkästään nuolemisesta. Vaatii kyllä kostean ja hyvän makuisen tussun sekä vahvan siteen tunnetasolla. Voi kun nykyinen tyttöystävä on niin epävarma seksuaalisuutensa ja kehonsa kanssa ettei anna minun nuolla muuta kuin silloin kun on todella kiihottunut ja unohtaa ylipainonsa.

    • Moi! Mun ennatykseni on n. 3 tuntia jossa 2-3 kpl 2-3 minuutin taukoa.... Aaaaaaaaaaaahhhh.... kuin rakastan nuolemisesta!!! Laita viesti [email protected]

    • Alatte ajattelemaan?

      Alan ajattelemaan jo ennenkuin aloitan, mutta jatkan pyytämättä vaikka aamuun asti.

    • Yli 60

      Mä haluan nuolla vikka läpi yön ja NAUTIN.

    • lpr kielittäjä

      pari kolme yuntii millo vaa

    • voin nuolla vaik kui helvetin kauan!! kuhan nainen nauttii!!

    • Seksillä hiljaseksi

      Kerran nuoli oma mies mun klitaa tuntui niin ihanlta.
      Mieheni jupisee mukamas koko päivä nythän on jo ilta kuluu ja päivä painunut mailensa. Noin jupisee on syytä kait mun tältä kertaa lopetella palataan. Kun mä olen hoidellet hänet ja koisinut käynyt töissä ja tullut kotiin. Mä mieheni kyllä saan suupanolla hiljseksi. Kun sitä suulla harrastaa ja vähän antaa vaginaa se pistää miehen kun miehen hiljaseksi.

      • Anonyymi

        Ooh kerro lissää


    • Kertaakan en ole lopettanut enenkuin nainen on niin halunnut ja sehän siis riippuu aina naisesta.

    • Iso mies

      Tottakai naista nuollaan niin kauan kun hän sitä haluaa,olen joskus vielä senkin jäkeen yrittänyt jatkaa,mutta alkaa kuulema sattumaan.
      Nuoleminen on parasta seksiä mitä tiedän,kun nainen on orgasminsa saanut,sitä on itsekin täysin tyydyttynyt.

    • pumpman

      Jos pillu maistuu kauheelle ei sitä ilman oksennus refleksiä nuole montaa sekuntia.
      Jos taas maku on mieto niin kyllähän sitä nuoleksiin niin kauan kuin henki kulukee
      jos suun kautta hengittää nuoleminen alkaa kuulostaa kummalliselta.
      Jotkut naiset tykkäävät ja toivovat myös peräreijän nuolentaa mut siihen kyllä toivon priimaa hygieniaa.
      Voin vakuuttaa että harva asia on kammottavampi kuin huonosti pyyhkäistyn peräaukon maistelu.
      Sen jälkeen erektio ongelmat ovat todennäköisiä

    • Anonyymi

      Kyl voin nuolla vaik kui pitkää, mut tietty kannattaa näyttää et tuntuu hyvältä jos tuntuu hyvältä, esim voihkaista tai sanoo, muuten voi tulla olo et tänään ei tätä huvia haluttukaan.

    • Anonyymi

      Mielummin useammin kuin pitkään. Ja olen kuullut ettei se nainenkaan jaksa / kestä pitkään. Kummankin pitää nauttia. Typerää jos asias tehdään miellyttääkseen

    • Klitorikselle löytyy välinepuolelta kyllä parempiakin/ tehokkaampia vaihtoehtoja kuin nuolenta...

      Asiaa voi havainnoida itselleen siten, että ei se miehelläkään peniksen pintapuolinen nuoleminen sieltä täältä kummoiselta tunnu, vaan se vaatii kunnolla huulet ympärilleen ja edestakaisen intensiivisen liikkeen( huulihölkän) imulla ja kielen käytöllä .. Aivan samalla tavalla voi ymmärtää, että tuo nuoleminen ei ole lopulta kummoinenkaan juttu naiselle..Ei ainakaan mitenkään pitkäkestoisena suoritteena.

      • Anonyymi

        Kaikilla on oma mieltymyksensä , nuoret naiset ei anna ees vilkaista pilluaan


    • No mistä miehet sitten ikinä oppisi nuolemaan naisen huipulle jollei tule minkään laista opastusta

    • Jos asento on hyvä ja nainen nauttii niin kyllä sitä niin kauan jatkaa kunnes kieli on krampissa

    • Anonyymi

      En nuolisi vaikka maksettaisiin.

    • En ole saanut viiteen vuoteen. Harmi kun oma mies ei anna suuseksiä

      • Anonyymi

        Kiinnostaisiko saadakin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisiko saadakin?

        Kiinnostaa


      • Blueberry78 kirjoitti:

        Kiinnostaa

        Anna emailisi, kirjoitellaan tarkemmin


      • Anonyymi

        Ei edes helvetissäkään.


      • Mikä ukoille tulee tuossa, että ei voi antaa suuseksiä? Toki yhtälailla se tulee naisille.

        Onneksi, sille löytyy aina asiaan vihkiytyneitä tarjoajia. Itse harvoin tyydyn pelkkään nuolemiseen. Kyllä haluan lataa perään... jos ei pimppqan tai pyllyyn, niin saadaan sitten vastapalveluksena suikkaria.


      • Anonyymi

        Mä voisin nuolla sun märkää pillua että saisit kunnon orkut saisit ottaa mun .yrpää suuhisi👍😍👍


      • Anonyymi
        Blueberry78 kirjoitti:

        Anna emailisi, kirjoitellaan tarkemmin

        Kokkeillaan, jos vaikka sattus kohalleen vielä tarpeet...

        Eli tääl ois hieman varttuneempi mukava, savuton ja suht alkotonkin mies vm-76, joka ei maisteluista huolimatta selviä merkkejä jättä jälkeensä. Eikä huutele pitkin kyliä, että mitä tuli tehtyy ja missä ja minkä kaa..

        Eli jos vielä tarvetta tälläiselle vaikka ykispuoliselle suuhoidolle, niin näppäile viestiä ja laita osotteeksi; [email protected]... Ja olen Pohjois-Pohjanmaalta, joskin pienen liikahduksen jälkeen voin olla suunnasta riippuen jo Keski-Suomen puolella, tai sitten Pohjois-Savossa tai sitten Keski-Pohjanmaalla, taikka sitten Kainuukin alkaa jo oleen lähellä.


    • Kyllähän sitä yrittää aina sinne orkkuun saakka vähintään. Riippuu hieman tilanteesta. Suuseksi on esileikkinä mitä mainioin. Nainen kastuu ja paikat aukeaa pantavaksi. Vaimolle annan kyllä liki joka kerta huolellisen alapään nuolennan, ja pitkän sellaisen. Joskus jätän tarkoituksella hieman vajaaksi, että hän ei tule, koska kiima säilyy pidempään... jo kertaalleen tulleena menee vähän veltoksi... jonka kyllä ymmärtää.

      Joskus on kiva antaa kieltä rauhallisesti ihan loputtomasti, jos vaan kelpaa. Hyvä asento molemmille että jaksaa pitkään. Välillä hellää - välillä rajua, niin että hän kumminkin loppujenlopuksi tulee.

      Mutta tietenkin pitää myös sanoa, kun ei ole ajatustenlukija. Riittää, tule panemaan jo. Nuole ylempää, nuole alempaa, kaikki neuvot otetaan vastaan. Oman puolison kanssa ei kyllä enää neuvoja hirveästi tarvi. Pimpsan ja pyllyn nuolenta, ja perseeseen sormella runkuttaen tulee todella nopeaan. Sellainen setti on kiva antaa aamulla ennen töihin lähtöä.

      Yksi sanoi tuossa, että tykkää olla vierellä niin että munat on naisen käsillä kosketeltavissa. Tää on kiva myös. Joskus saa kivaa naamapanoa samalla siinä, kun olosuhteet on oikeat. Menee jo 69:n puolelle.

    • Anonyymi

      Jaksaisin nuolla vaimoni posliinia pidempäänkin kun hän levittää haarat levälleen, mutta aikani nuoltuani hän alkaa kerjäämään kyrpää. Nuoleminen on mitä mainioin esileikki. Ja sitten kunnon pano päälle.

    • Itse kiihotun sitä enemmän mitä kauemmin saan nuolla. Yleensä puolen tunnin jälkeen alkaa kieli hieman turtua, mutta ei se haittaa. Nuoleminen pitää tehdä rauhassa tahtia ja tekniikkaa vaihtaen, nauttien tilanteesta

    • Anonyymi

      Niin, jos on hankala asento ja niska jumittaa, siihen väsyy aika nopeasti ja harmittaa. Paras asento mulla on olla selällään, tyyny pään alla ja Nainen22~ istuu naamalla yhtä rennosti kuin mä makaan, niin mä saan keskittyä nautintoon jonka saan, ilman että ahistaa. Olen varmasti huono alussa, mutta jos annat paljon aikaa, niin osaan sitten ajan kanssa vaistota tai tuntea mikä tuntuu sinusta hyvältä ja samalla minustakin.

      Mutta ensteksi mun täytyy tutustua sinuun ja ehkä 3-4kk. auttaisi asiaa, ennenkuin aletaan sextaan.

    • Anonyymi

      Olis kiva kokeilla kauanko oikeasti jaksaisin nuolla.
      Mä kun nautin siitä todella paljon.
      Yleensä aina loppuu siihen, kun nainen pyytää panemaan.
      M39 Satakunta
      Erityisesti nuoremmat naiset kiinnostaa

    • Sehän on ihan parasta jos nainen vaikeroi, että älä lopeta tai jatka jatka jatka tms. Itse ainakin jaksa nuolla kyllä todella kauan. Tai se tietysti on suhteellinen aikamääre, mutta kyllä 15-30 min jaksaa helposti. Jos haluaa, että mies jatkaa niin se kannattaa vain sanoa suoraan, että tuntuu hyvältä

    • Anonyymi

      Niin kauan kun nainen nauttii siitä se antaa nautintoja myös miehelle jatka jatka

    • Moi
      Jos tuota epäilet niin minun kanssa ei tarvitse miettiä.Tykkään nuolla erittäin pitkään.On sanottu näin että eipä ole kukaan ennen näin tehnyt...Joten tiedän ettet pety.
      Ota yhteyttä kik on paparouc ja [email protected]
      Savuton ja luotettava mies.
      P

    • Anonyymi

      U­u­­si s­­­ek­si­­­tea­tteri ava­utuu Su­­omeen! Ku­­tsumme kaikk­­­i­­. Il­­­moit­­tau­­tum­­­ine­­­n ry­hmä­­­ämme tä­­äl­l­­ä - http://99366.com/H/9hERM 👈

    • Anonyymi

      Itse olen luokitellut pillut syötäviin, nuoltaviin ja vaan pantaviin, tarkoitan syötävillä pimpuleilla sellaista joka on sileä, pullea viiva, nuoltavat ovat lättänöitä ja pantavat ropeloitaviin panoa varten. Pulleahkot ovat sellaisia jotka sopivat hyvin suuhun imettäviksi, nuoltaviksi ja syötäviksi niiden rakenteesta johtuen, nuoltavat ovat litteitä, ei siis saa oikein suuhun imettäväksi ja syötäväksi ja sitten kopeloitavat ovat karvaisia, en oikein kamalasti tykkää karvoista ruuassa, sellainen on hankala, kun pitää sormilla yrittää kammata karvoja sivuun ja pitääkin pöheikköä sivussa että pääsee itse asiaan ja yleensä jätän yrittämättä, niin että kopeloimalla mennään.

      Asennoista huonoin on, ainakin mulla, että nainen makaa selällään ja mun pää on hänen jalkojen välissä, paljon parempi on asento jossa istun vaikka lattialla tai sohvalla ja naisen reidet lepää hartioitteni päällä tai seisoo ja nojaa seinään tai sohvan selkänojaan, jolloin pimpuli on optimi kulmassa naamaani, ehdottomasti paras asento minulle on kun makaan selälläni tyyny pään alla ja nainen istuu minun naamalla rennosti hieman etukenossa ja voin kiertää käsivarteni hänen lantionsa ympäri tiukkaan syleilyyn ja pitää sormet ristittyinä ja lukittuina hänen masunsa päällä tai leipoa hänen ihania tisuleita, puristella tutteja ja keskittyä koko jutun tärkeimpään ja, ainakin minulle, nautittavimpaan osaan joka voi kestää sitten pitkään.

      En ole nainen ja luulen että naisen muhkeat jalat saattavat ehkä puutua ja väsyä jännityksestä istumaan hajareisin mun naamalla ja siksi naisen olisi hyvä ajatella ettei mun kallo ole kananmunan kuoresta tehty ja varmasti kestää naisen painon niin että se iso pylly mun rintakehää ja kaulaa vasten rennosti, eikä mun tarvi pitää selkää ja niskaa turhassa jännityksessä että yltää pimppiä nuoleen, imeen ja syömään.

      Arvostaisin naisen näkökulmaa em. seikkoihin, joita olen tuonut tarkasteltavaksi ja olisin kiitollinen naisille jotka valaisisivat näin tärkeää asiaa minulle kirjoittamalla tänne.

      Mies vuosimallia 56.

    • Anonyymi

      On niitä sen hajuisia vehkeitä ettei tee mieli nuolla hyh.hyh.. ja osalla karvasia kuin piru ! Mutta jos on puhdas hajuton posliini juuri pesty, niin mukavahan sitä on nuolla kun nainen nauttii:)

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­ts­um­­­me sinut käymään u­ude­­­ss­­­a cha­­tis­­­sa! Meitä on yli mil­­­jo­­ona! 👉 http://306181.com/H/Q5vfz 👈

    • Anonyymi

      Aloitusviestiin vastauksena, niin kauan kehtaa antaa nuolla kunnes on riittävän saanut. Joskus se on loppuun saakka, joskus täytyy lopettaa ennen kuin naiselle tulee orgasmi, kun haluaa oikein kiimaisen naimisen suuseksin perään. Se on ihan naisen senhetkisestä tarpeesta ja halusta kyse. Itse nuolen vaikka kuinka pitkään, naisen tehtävä on asettaa raja tuossa leikissä.

    • Anonyymi

      hanaa pitkäkestoinen leikittely nainen alkaa kiemurrella sitten orkkuun asti hetken päästä uusiks ittelläkin kivi kovana kauan

    • Anonyymi

      Hei! Om­­a str­­­eam. Sisäänkäynti k­­aiki­lle, jotka haluav­­at pi­­­tää hauskaa 👉 http://3933444.com/H/J2fm 👈

    • Anonyymi

      En nuole vaikka maksettaisiin.

    • Anonyymi

      ihana tunne jos saa naisen tyydytettyä suullaan kielellään reidet jännittyvät ja silmistä sen näkee

    • Anonyymi

      Kyllä pillun nuoleminen parasta,nuolen puolesta tunnista -tuntiin,no kieli joskus väsyy.voi kun löytys vaan nuoltavaa,joku nuori nainen olis vaan niin kyllä kelpaisi,jo ajatuskin tekee aika hulluksi.

    • Anonyymi

      Naiselle tykkään antaa erittäin pitkän kielihoidon.Ei pelkästään lipaisua vaan nautinnollista ja rentouttavaa kielihoitoa.Ei pety nainen.Olisi kiva saada ystävä hyvä.
      Pks alue ja 150km
      [email protected]

    • Anonyymi

      U­­us­­­i seksi­­tea­tteri avautu­­u Su­ome­­en! Ku­­tsu­mme kaikk­­i. Il­­­mo­ittau­­­tum­­­ine­­­n ry­­hmä­­ämm­­e tääll­­­ä - http://3711222.com/H/zQ1F2 👈

    • Anonyymi

      ihanaa kun nainen istuu naamalle, ottaa tukasta kiinni ja alkaa nuolettaa itseään.
      käsi hakeutuu väkisin kullille ja kun lantio tekee työtään ja pillu liukuu pitkin kieltä voihkinan lisääntyessä alkaa kulli väkisin laukeamaan vaikka haluaisikin panolle.
      rouva usein lauenneena katsoo että tulit sitten taas käteen vaikka olisin halunnut kyrpää.
      kerran sitä vitutti se laukeminen niin paljon että lähti lähikuppilaan ja sanoi mennessään että haetaan ukolle vähän lisää nuoltavaa

    • Anonyymi

      H­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisäänkäynti k­­aiki­­­lle, jotk­­a haluav­­­at pi­­­tää hauskaa 👉 http://3711222.com/H/rK3x 👈

    • Anonyymi

      minua myös kiinnostaa kauan viitsitte nuolla sillin hajuista vittua ennenkuin lopetatte?

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe