Muistan kun katsoin sarjan ensimmäistä kertaa. Puhkesin raivokkaisiin kyyneliin, minä raavas mies, Nickin lääkärivaimon sairastuessa ja kuollessa.
Nickin vaimo kuolee leukemiaan
5
339
Vastaukset
- itkijänainen
Taidankin jättää nyt väliin nyt muutaman jakson. Tulee muistaakseni Onedinin vaimo, joka on Katen täti, hoitamaan tyttöä.
- JJLKJHJKJKJKK
NIINKÖ
- surusilmä:(
Tänääm taas itketty kun Kate kuoli :'( Ja joo tiedän että kyse on vain tvsarjasta, mutta se on sarja johon eläytyy täysillä.
- ihailijaaina
Sydämenasia on paras tv-sarja ikinä. Onneksi sarjoja on jäljellä vielä vaikka kuinka pitkään. Katen kuolema oli itkettävän surullista. Muistaakseni jatkossakin tulee kuoleman tapauksia, mutta eivät riipaise yhtä syvältä.
Nick pääsee kuitenkin elämän syrjään kiinni ja menee muistaakseni uudestaan avioon.
Toivottavasti tämän jälkeen tulee Kyläsairaalan jaksot uusintoina. - meriska1
Oli liian riipaiseva jakso ja en taaskaan pystynyt katsomaan sitä kokonaan:( Epäreilua että juuri vauvan saanut nuori nainen kuolee. Muuten hyvä sarja mutta tuo jakso oli minulle liikaa, Katen poistuminen sarjasta olisi pitänyt tehdä vähemmän dramaattiseksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760