Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lotrin ns. jatko-osista...

tinuviel

En tiedä muiden mielipiteitä, mutta itse olen sitä mieltä ettei sormuksen ritareiden jatko-osaa tulisi tehdä, se latistaisi koko trilogian... Eikä sitä ilmeisesti ole tulossakaan.. Mutta.. Jos hobitista tehtäisiin elokuva, tai sillmarrilionista tms.. Ne joko toimisivat tai ei.. Ne joko menestyvät,tai ovat kaikkien kriitikoiden haukuttavana. Aika uskaliasta lähteä tekemään sellaisia elokuvia, TSH-trilogian jälkeen.. Eikä moiset TSH projektit onnistu muilta kuin Peter Jacsonilta. Vaikka Peter onkin joissain yhteykissä maininnutkin, että hobitti-kirjan filmaus ei olisi hullumpi ajatus.. Jotenkin minusta tuntuu että ne jää tekemättä.. Tai sitten ne todellakin ilmestyvät vuosien päästä.. Ei sitä tiedä.. Toiset ehkä toivovat elokuvia, toiset eivät.. Itse pelkään, että esim.hobitista ei kiinnostuttaisi, ja Peteristä ajateltaisiin että:"Herralla taisi nousta k*si päähän, kun aloitti uhkarohkeasti tekemään elokuvaa.." Jaa.. Enpä tiedä.. Toisaalta, noh.. Tämä oli muutenkin jo liian pitkä kommentti, eli en enää kommentoi tätä... ;) Muita mielipiteitä?

7

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOTR

      mun mielipide asiasta on kans se,ettei jatko osia kannata tehdä.jos hobitti oltais tehty,se olis pitäny tehdä ennen tsh-trilogiaa..tapahtumathan tapahtuivat ennen sormuksen sotaa,vai?eikä tsh4 tarvitsisi tehdä,toivotaan ettei kukaan alkais sitä yrittämään..kuten jo monet on sanonu,siinä menis koko elokuvan hohto..

    • Kurre

      En usko että mistään löytyy rahaa muiden Tolkien-kirjojen filmatisointiin. Toisaalta, sekä Hobitti että Silmarillion ovat niin erilaisia luonteeltaan, että käsikirjoitusten tekeminen olisi vielä vaikeampaa kuin TSH:sta.

    • Ashe

      Mun mielestä on enemmän kuin todennäklistä että Hobitti tullaan tekemään. TSH-trilogia tuottaa mukavasti voittoja ja suurin osa TSH-katsojista katsoisi varmasti myös Hobitin. Dollarinkuvat silmissä Hollywood studiot ainakin suostuvat. Hobitti on myös helpompi saada elokuva muotoon kuin TSH.

      Bilbon valinta onkin se kinkkinen paikka sillä ulkonäöllisesti hänen tulisi muistuttaa piirteiltään TSH:n Bilboa...mutta en usko sen olevan kovinkaan suuri ongelma.

      Itse ainakin odotan innolla :)

    • Riksa

      Mua jäi LOTR-trilogiassa harmittamaan se miten vähän siinä oli kääpiöitä.Siis Rivendeliin tulon jälkeen Frodo jutteli jonkun kääpiö-ruhtinaan kanssa kirjassa ja muutenkin kirjassa oli juttua kääpiöistä paljon enemmän kuin elokuvassa.

      Taas vastaavasti leffoissa ei tuntunut olevan mitään muuta kuin ihmisiä,haltioita ja sählääviä hobitteja.(mistä ne haltiat tuli Helmin Syvänteeseen?!)
      Tuntuu vaan että leffoissa jäi yksi keski-maan rotu kokonaan käsittelemättä.(Kääpiöt)
      Olisin niin mieluusti halunnut nähdä lisää kääpiöiden maita ja kaupunkeja.

      Joten todennäköistä on että monia muitakin faneja jäi harmittamaan nämä epäkohdat jonka perusteella voisin sanoa että Hobitti-sinne ja takaisin-kirjasta tulee ennemmin tai myöhemmin elokuva.

      Mielipiteitä kiitos!

      • Vikke

        Ne haltiat tulivat Lothlorienista(en osaa kirjoittaa) Helmin syvänteen sotaan!!


      • Pikkumyy

        Niin. siinähän oli vaan se gimli.
        Ois voinu olla oikeestikkin enemmän niitä lääpiöitä. Sitäpaitsi jos ne kaikki ois ees
        vähän samantapasii kui Gimli niin kyllä niistä
        tykättäis :D


    • Emmitäti

      Mun mielestä ainakin ois hyvöä jos tulis viel joku LOTR leffa, mut siin kyllä pitäis olla samat näyttelijät....
      En oo varma mut Hobitti kirjasta kai tehään
      leffa. Mut en mee vannomaan. ^^
      toivottavasti tulee. Ku siinähän on kaikkee
      ku bilbo menee sinne klonkun luo ja ne arvotukset. (:
      juu. mutta jokanen saa olla omaa mieltä ihan rauhassa. ^^D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe