En tiedä muiden mielipiteitä, mutta itse olen sitä mieltä ettei sormuksen ritareiden jatko-osaa tulisi tehdä, se latistaisi koko trilogian... Eikä sitä ilmeisesti ole tulossakaan.. Mutta.. Jos hobitista tehtäisiin elokuva, tai sillmarrilionista tms.. Ne joko toimisivat tai ei.. Ne joko menestyvät,tai ovat kaikkien kriitikoiden haukuttavana. Aika uskaliasta lähteä tekemään sellaisia elokuvia, TSH-trilogian jälkeen.. Eikä moiset TSH projektit onnistu muilta kuin Peter Jacsonilta. Vaikka Peter onkin joissain yhteykissä maininnutkin, että hobitti-kirjan filmaus ei olisi hullumpi ajatus.. Jotenkin minusta tuntuu että ne jää tekemättä.. Tai sitten ne todellakin ilmestyvät vuosien päästä.. Ei sitä tiedä.. Toiset ehkä toivovat elokuvia, toiset eivät.. Itse pelkään, että esim.hobitista ei kiinnostuttaisi, ja Peteristä ajateltaisiin että:"Herralla taisi nousta k*si päähän, kun aloitti uhkarohkeasti tekemään elokuvaa.." Jaa.. Enpä tiedä.. Toisaalta, noh.. Tämä oli muutenkin jo liian pitkä kommentti, eli en enää kommentoi tätä... ;) Muita mielipiteitä?
Lotrin ns. jatko-osista...
7
616
Vastaukset
- LOTR
mun mielipide asiasta on kans se,ettei jatko osia kannata tehdä.jos hobitti oltais tehty,se olis pitäny tehdä ennen tsh-trilogiaa..tapahtumathan tapahtuivat ennen sormuksen sotaa,vai?eikä tsh4 tarvitsisi tehdä,toivotaan ettei kukaan alkais sitä yrittämään..kuten jo monet on sanonu,siinä menis koko elokuvan hohto..
- Kurre
En usko että mistään löytyy rahaa muiden Tolkien-kirjojen filmatisointiin. Toisaalta, sekä Hobitti että Silmarillion ovat niin erilaisia luonteeltaan, että käsikirjoitusten tekeminen olisi vielä vaikeampaa kuin TSH:sta.
- Ashe
Mun mielestä on enemmän kuin todennäklistä että Hobitti tullaan tekemään. TSH-trilogia tuottaa mukavasti voittoja ja suurin osa TSH-katsojista katsoisi varmasti myös Hobitin. Dollarinkuvat silmissä Hollywood studiot ainakin suostuvat. Hobitti on myös helpompi saada elokuva muotoon kuin TSH.
Bilbon valinta onkin se kinkkinen paikka sillä ulkonäöllisesti hänen tulisi muistuttaa piirteiltään TSH:n Bilboa...mutta en usko sen olevan kovinkaan suuri ongelma.
Itse ainakin odotan innolla :) - Riksa
Mua jäi LOTR-trilogiassa harmittamaan se miten vähän siinä oli kääpiöitä.Siis Rivendeliin tulon jälkeen Frodo jutteli jonkun kääpiö-ruhtinaan kanssa kirjassa ja muutenkin kirjassa oli juttua kääpiöistä paljon enemmän kuin elokuvassa.
Taas vastaavasti leffoissa ei tuntunut olevan mitään muuta kuin ihmisiä,haltioita ja sählääviä hobitteja.(mistä ne haltiat tuli Helmin Syvänteeseen?!)
Tuntuu vaan että leffoissa jäi yksi keski-maan rotu kokonaan käsittelemättä.(Kääpiöt)
Olisin niin mieluusti halunnut nähdä lisää kääpiöiden maita ja kaupunkeja.
Joten todennäköistä on että monia muitakin faneja jäi harmittamaan nämä epäkohdat jonka perusteella voisin sanoa että Hobitti-sinne ja takaisin-kirjasta tulee ennemmin tai myöhemmin elokuva.
Mielipiteitä kiitos!- Vikke
Ne haltiat tulivat Lothlorienista(en osaa kirjoittaa) Helmin syvänteen sotaan!!
- Pikkumyy
Niin. siinähän oli vaan se gimli.
Ois voinu olla oikeestikkin enemmän niitä lääpiöitä. Sitäpaitsi jos ne kaikki ois ees
vähän samantapasii kui Gimli niin kyllä niistä
tykättäis :D
- Emmitäti
Mun mielestä ainakin ois hyvöä jos tulis viel joku LOTR leffa, mut siin kyllä pitäis olla samat näyttelijät....
En oo varma mut Hobitti kirjasta kai tehään
leffa. Mut en mee vannomaan. ^^
toivottavasti tulee. Ku siinähän on kaikkee
ku bilbo menee sinne klonkun luo ja ne arvotukset. (:
juu. mutta jokanen saa olla omaa mieltä ihan rauhassa. ^^D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946