Mistä joululahjat edullisesti perheelle ja ystäville?

Haussa nettikauppa, josta saisi ostettua kaikki joululahjat kerralla. Toivoisin edullista hintatasoa, sillä kukkaronnyörit ovat tällähetkellä melko tiukassa. Saako jostain "hyvää halvalla"? :)

Kiitos vinkeistä!

18

1865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parhaat diilit...

      Itse olen tykännyt citydiilistä ja grouponista, mutta heillä on tällä hetkellä pitkälti vain "palveluja" myynnissä. Kaverini suositteli minulle sivua www.wwc-deals.com , mikä vaikuttaakin mielenkiintoiselta. Plussana, että postittavat kaikkialle. Mielestäni tutustumisenarvoinen sivu.

    • play shopper
    • laadukasta ostan

      Hyvää ja halvalla on mahdoton saada samassa paketissa!

      • joulunlämmin ajatus

        Näin se vain on! Ja totta vieköön, en kyllä halua ostaa ystävilleni joululahjaa "halvalla"-periaatteella, enkä itse saadakaan sellaista. Hei, kerran vuodessa! Köpötelkää pieniin putiikkeihin ja etsikää taidolla & sydämellä tehtyjä kotimaisia käsitöitä ja designia. Eikä tarvitse mennä kuin Aleksin päähän, Senaatintorin kulmille, mistä löytyy Wanha Bock. Siellä on se hesalaisten kuuluisa Joulusaunakin, joten ostosten lomassa löylyihin ja hehkuviinille!


    • Kirpputorille :-)

      Eräs ystäväni kertoi, että hän on jo monena vuonna ostanut joululahjat kirpputorilta. Ensin olin ihan järkyttynyt, että voiko näinkin tehdä, mutta sitten kuulin parilta muultakin, että hekin ovat ostaneet joskus lahjoja kirppikseltä, kun on ollut tiukkaa esim. opiskeluaikoina. Hmm.. joten siis osa minunkin lahjoista tulee sieltä tänä vuonna. Luojan kiitos, että joku avarsi mun mieltä tällä alueella rahaa jääkin sitten enemmän herkkuihin.

    • Tohvelidatiz

      Ite olen jo tilannut parillekkin kavererilleni empiltä lahjoja :) www.emp.fi

    • Tapio L.
      • salli7

        Itse tilasin kaikki naisystävieni joululahjat 3dwhite.fi :stä. Siellä oli hyviä paketti tarjouksia, joista saan jaettua lahjat hyvin. Ja tuleepahan sellainen lahja josta on iloa joulun jälkeenkin.
        (Uudenvuoden pippalot jo mielessä) ;)


    • verkokaupat out

      verkkokaupan kiinalainen skeida alaarvosinta mitä lahjaksi voi antaa,ennemmin vaikka hyvää joulumieltä,siitä enemmän iloa kun turhasta jätteestä.

    • 13+16

      Itse ostan melkein kaikki lahjat halpakaupoista, mutta myös Keskon ja Arinan liikkeistä. Kärkkäisen olen kiertänyt kaukaa jo vuosia, koska ne rahat, jotka sinne viedään, käytetään antisemitistisen uutisvirran pumppaamiseen. Hyi, yök!

      • Nettiostelija

        Itse ajattelin tänä vuonna kokeilla ensimmäistä kertaa hankkia kaikki joululahjat verkkokaupoista (tähän ainkin pyritään, ei kiinnosta loskassa ja ruuhkautuneissa marketeissa ravata). Satunnaisena nettiostajana tuli plärättyä aika monta kauppaa läpi. Tota kiinakamaakin saa ihan laadukasta jos halvalla haluaa. Kattelin sellatteesta kun Hakusessa.com noita eri kauppoja, oli ihan hyvö valikoima...


    • Laatua

      Nyt kannattaa oikeasti miettiä, ostaako "hyvää halvalla" vai vähemmän ja laatua. Laatu kestää pidempään. Ei kaikille tarvitse ostaa lahjaa, voihan sitä ostaa esim yhdelle perheelle yhteisen lahjan. Kaikille halpa mp3 soitin vai koko perheelle laadukas blenderi? Tai jotain muuta käytännöllistä

      Minä aion yllättää oman ja tuttavaperheeni: www.yhtio.com/lanseeraus
      www.yhtio.com/tuote

    • Ekomamma

      Olet Laatua oikeilla linjoilla! Halvan roskan valmistajia ei kannata tukea. Itse tein tässä eräänä iltana lahjoja miettiessäni ja netistä vaihtoehtoja selaillessani mainion löydön: Elisa-kirja. Siellähän on niitä sähköisiä kirjoja joka lähtöön - hinta on ainakin osittain laihan budjetin pukille aika korkea. Sitten tulin vilkaisseeksi kohtaa Kirjoita itse - ja jopa löytyi! Suvun lapsille ainakin! Siellä oli joku rankannut sellaisen kirjan kuin Lumi-Aura Lehikoinen ja lumeton yö viidellä tähdellä. Luin siitä sen näytepätkän, ja tilasin. Ihan just sain luettua koko jutun loppuun ja hitsi että oli kiva! Hyvin kirjoitettu ja nokkela tarina - ja aihepiiriltäänkin kovin ajankohtainen. Niin ja se hinta! Jonkun verran päälle 4 euroa! Eli ei yhtään liikaa!
      Kiva kartuttaa sähköistä kirjastoa kaatopaikan sijasta!

    • finn5high

      Tehkää hyvä päätös niin kuin meillä.Tänä vuonna kaikki kotimaista.

    • kyläkyllä

      Jep,vain täysi ääliö ostaa nyt ulkolaista krääsää kaatiksen täytteeks.

    • Lahjat ostettuna

      Ei varsinaisesti nettikauppa mutta pullollaan tarjouksia kuitenkin www.tarjousnurkka.net. Sitä kautta itse sain edullisesti tämän vuoden lahjat

    • Lahjatlaakista

      Täältä lähtee iso peukku osoitteeseen https://luxyprice.com/fi
      Tosi paljon erittäin halpoja löytöjä kuten näkyvät mainostavankin. Postit joutuu itse maksamaan, mutta se on pieni miinus kun usein se on silti edullisempaa kuin muualla jossa ns ilmainen toimitus kun hinnat lisätään tuotteisiin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe