Raamatun mukaan Jeesus on niin sanottu välimies Jumalan ja ihmisen välillä. Vartiotorniseura on varastanut tämän roolin ja esittäytyy välimiehenä. Seura opettaa raamatun vastaisesti että järjestöön kuuluminen on pelastuksen ehto.
Raamattu ei tälläisestä asiasta puhu sanaakaan. Raamattu ei tunne Vartiotorniseuraa eikä muitakaan järjestöjä.
Jeesus on välimies, ei vt-seura
5
50
Vastaukset
- uloffi
Hyvä aloitus. Vartiotorniseura mm. opettaa Jeesuksen enkeli Miikaeliksi. Raamatusta ei kuitenkaan mokomaa löydy.
1. Tim. 6:3. Jos joku muuta oppia opettaa eikä pitäydy meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen terveisiin sanoihin eikä siihen oppiin, joka on jumalisuuden mukainen, 4. niin hän on paisunut eikä ymmärrä mitään Jeesus ei käskenyt kaupitella ovilla amerikkalaisen lahkon omaa 1914-oppia.
- ijnijn
itseasiassa vt-seura käskee tekemään aika paljon sellaista - ja tuossa lahkossa tapahtuu paljon sellaista, mitä jeesus ei käskenyt...
pitäs tehdä oikeen lista.
Tuskin Jeesus käski painaa vartsikkaa/hertsykkääkään ja hommata monen miljoonan arvoisia rakennuksia ja painokoneita.
Bisnes mikä bisnes, mitään lisäämättä - yeyrrrrr
ijnijn kirjoitti:
itseasiassa vt-seura käskee tekemään aika paljon sellaista - ja tuossa lahkossa tapahtuu paljon sellaista, mitä jeesus ei käskenyt...
pitäs tehdä oikeen lista.
Tuskin Jeesus käski painaa vartsikkaa/hertsykkääkään ja hommata monen miljoonan arvoisia rakennuksia ja painokoneita.
Bisnes mikä bisnes, mitään lisäämättäoutoa on sekin että uskonnon perustan russelin viimeinen toive oli että kaikki kirjallisuuden painaminen LOPETETAAN. vaan kuinka kävi. seuraaja vain lisäsi painamista.
- oiuer
yeyrrrrr kirjoitti:
outoa on sekin että uskonnon perustan russelin viimeinen toive oli että kaikki kirjallisuuden painaminen LOPETETAAN. vaan kuinka kävi. seuraaja vain lisäsi painamista.
Seuraaja tais olla bisneshenkinen :)
Kyllä sinäkin olisit aikamoinen rahamagneetti, jos möisit paratiisilippuja.
Voisin harkita itsekin lippujen myymistä, kunhan vaan saisin jengin vakuuttumaan..
mitäpä se muuta tarvii...
Kumma että joka lahko tarvii rutosti rahaa tuon "uskon työn edistämiseksi".
Minä olen tälläisilla palstoilla roikkunut n 8 vuotta, enkä ole tarvinnut penniäkään mitään lahjoituksia, kun olen puhunut jotakin jeesuksesta, jumalasta tai mitä raamatussa sanotaan.
mihin seura sitä rahaa tarvii? niihin lehtiin , mitä ei ole ees käsketty tehdä? mihin ylijäävä raha menee?
jehovalle? mitä se rahalla tekee..?
BISNES! sitä se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206036Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233381Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1622781- 292680
- 821704
- 1471582
- 1481541
- 91373
- 121138
- 961118