Glögille Järvenpään torille klo 10...13

risto.jaaskelainen

JärPS järjestää kiitostilaisuuden äänestäjille Järvenpään torilla tänään klo 10 alkaen. Tule keskustelemaan.

17

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joudutteko...

      maksamaan glögit omasta pussista vai onko Soini-säätiö tilaisuuden sponssorina?

    • Paljonko on...

      ... prosentteja siinä glögissä?
      Vai onko se ihan alkoholitonta?
      En taida tulla jos ei ole teräviä.
      Meen pubiin, siellä ne on muutkin perusaateveljet.

      • Kävin maistamassa

        Hyi saatana mitä sotkua!


      • Kävin maistamassa kirjoitti:

        Hyi saatana mitä sotkua!

        Makuasioistahan ei voi kiistellä, mutta mikset myös kertonut minulle siellä kojulla makuelämäyksestäsi?


      • juoppo persu
        risto.jaaskelainen kirjoitti:

        Makuasioistahan ei voi kiistellä, mutta mikset myös kertonut minulle siellä kojulla makuelämäyksestäsi?

        et taida olla ihan terve kun tarjoat juomaa ilman prosentteja meille persuille. julma juha kävi sentään ennen vaaleja läpi kaikki maamme pubien kusilaarit ja paasasi kaljakorin päältä isä timon ilosanomaa. eilä todellakaan tarjonnut koskaan mitään alkoholitonta


    • pelkkää glögiä!!! eikö ole yhtään kiljua tarjolla

      • Kiljua ei ollut, mutta torttua oli ja piparia saivat kaikki halukkaat.


      • Satasen akka?
        risto.jaaskelainen kirjoitti:

        Kiljua ei ollut, mutta torttua oli ja piparia saivat kaikki halukkaat.

        Kuka jakoi torttuaan ja pipariaan?


      • risto.jaaskelainen kirjoitti:

        Kiljua ei ollut, mutta torttua oli ja piparia saivat kaikki halukkaat.

        oliko edes puisten jytkytappien vaihtomahdollisuutta


    • Tilaisuudellamme oli ennakoitua suurempi suosio ja jouduimme täydentämään kahvitermoksia kesken kaiken. Glögi loppui jo 1. tunnin aikana.

      • onko sulla

        edes ruuttamopoa taikka isä timo gummie barbaraa


    • Maksoitkö glögit

      itse?

      Vastaa eläkä väistele.

      • Talkooperiaatteella toimittiin. Itse en maksanut tällä kertaa mistään.


      • olitteko kännissä
        risto.jaaskelainen kirjoitti:

        Talkooperiaatteella toimittiin. Itse en maksanut tällä kertaa mistään.

        kun persumuijat jako piparia


      • normi persu
        risto.jaaskelainen kirjoitti:

        Talkooperiaatteella toimittiin. Itse en maksanut tällä kertaa mistään.

        totta kai kun soinisäätiö varastaa kaikki rahat


      • Siis....?!
        risto.jaaskelainen kirjoitti:

        Talkooperiaatteella toimittiin. Itse en maksanut tällä kertaa mistään.

        itse maKsoitte! Olette te persut tosi hyvin aivopestyä porukkaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      688
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      649
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      543
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe