JärPS järjestää kiitostilaisuuden äänestäjille Järvenpään torilla tänään klo 10 alkaen. Tule keskustelemaan.
Glögille Järvenpään torille klo 10...13
17
<50
Vastaukset
- Joudutteko...
maksamaan glögit omasta pussista vai onko Soini-säätiö tilaisuuden sponssorina?
- Paljonko on...
... prosentteja siinä glögissä?
Vai onko se ihan alkoholitonta?
En taida tulla jos ei ole teräviä.
Meen pubiin, siellä ne on muutkin perusaateveljet.- Kävin maistamassa
Hyi saatana mitä sotkua!
Kävin maistamassa kirjoitti:
Hyi saatana mitä sotkua!
Makuasioistahan ei voi kiistellä, mutta mikset myös kertonut minulle siellä kojulla makuelämäyksestäsi?
- juoppo persu
risto.jaaskelainen kirjoitti:
Makuasioistahan ei voi kiistellä, mutta mikset myös kertonut minulle siellä kojulla makuelämäyksestäsi?
et taida olla ihan terve kun tarjoat juomaa ilman prosentteja meille persuille. julma juha kävi sentään ennen vaaleja läpi kaikki maamme pubien kusilaarit ja paasasi kaljakorin päältä isä timon ilosanomaa. eilä todellakaan tarjonnut koskaan mitään alkoholitonta
pelkkää glögiä!!! eikö ole yhtään kiljua tarjolla
- Satasen akka?
Kiljua ei ollut, mutta torttua oli ja piparia saivat kaikki halukkaat.
Kuka jakoi torttuaan ja pipariaan?
Kiljua ei ollut, mutta torttua oli ja piparia saivat kaikki halukkaat.
oliko edes puisten jytkytappien vaihtomahdollisuutta
Tilaisuudellamme oli ennakoitua suurempi suosio ja jouduimme täydentämään kahvitermoksia kesken kaiken. Glögi loppui jo 1. tunnin aikana.
- onko sulla
edes ruuttamopoa taikka isä timo gummie barbaraa
- Maksoitkö glögit
itse?
Vastaa eläkä väistele.- olitteko kännissä
Talkooperiaatteella toimittiin. Itse en maksanut tällä kertaa mistään.
kun persumuijat jako piparia
- normi persu
totta kai kun soinisäätiö varastaa kaikki rahat
- Siis....?!
itse maKsoitte! Olette te persut tosi hyvin aivopestyä porukkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202343Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071277- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35671