http://saulid.blogspot.fi/2012/11/johan-backman-on-noitavainon-kohteena.html?spref=fb
Bäckmanista...
5
260
Vastaukset
Bäckman on omilla lausumillaan jotka ovat varsin kaukana objektivisuudesta aiheuttanut ongelmansa. Häneltä realiteetti on häipynyt jonnekin mistä sitä enää tuskin löytyy.
Yhden tai kahden haastattelun julkaiseminen ei todista mitään jos niitä pitäisi olla toista sataa. Niistä muistikuvista joita haastatelluiksi väitetyillä on, voi jopa epäillä "haastattelujen" olleen keskusteluja ilman toisen osapuolen aavistustakaan keskustelua käytettävän väitöskirjan aineistoksi.- Koroljov
"Bäckman on omilla lausumillaan jotka ovat varsin kaukana objektivisuudesta aiheuttanut ongelmansa."
Ei se vielä mitään, mutta Bäckman on onnistunut aiheuttamaan ongelmia myös Suomelle, Venäjälle ja suomalais-venäläisille suhteille. Verkkomedian Janus Putkonen toimi taktisesti tyhmästi, kun antoi venäläisille Bäckmania puolustelevan lausunnon. Venäläisille annettiin (taas) harhaanjohtavaa tietoa Suomen tilanteesta ja Verkkomedia puolestaan menetti uskottavuuttaan suomalaiisten silmissä - mikä on huono asia, koska Verkkomedia on liki pitäen ainoa suomenkielinen uutiskanava, joka tarjoaa länsimaiden propagandasta riippumatonta informaatiota ja analyysia.
- lässytykseen kylläst
karvanaamalle
KUN SUOMEN ELITTI ei pidä paapuri maaha yhteyksiä kunnossa syntyy soppa
katsokoon Elitti peiliin huutakoot itslleen että teimme väärin.Kyllä käydään valkoisessa talossa viikottain joku kuulemassa neuvoja ja ohjeita. tässä on
suuri ristiriita- Koroljov
"KUN SUOMEN ELITTI ei pidä paapuri maaha yhteyksiä kunnossa syntyy soppa"
Kerta ei olisi ensimmäinen. Luottamuksen puute Suomen ja Venäjän keisarivallan välillä johti nk. sortokausiin. Luottamuksen puute Suomen ja Neuvostoliiton välillä johti talvisodan onnettomuuteen. Mihin nykyinen luottamuksen puute Suomen ja Venäjän välillä tulee johtamaan? Tuskin sentään sotaan, mutta ei myöskään mihinkään hyvään Suomen kannalta. - Noh noh
Mitä ihmeen "yhteyksien kunnossapitoa" muka puuttuu? Ongelma lienee siinä, että Venäjä on oma tapauksensa. Eihän Ruotsin ja Norjankaan kanssa tarvita mitään erityistoimia "yhteyksien kunnossapitoon". Olisiko aivan mahdoton ajatus, että Suomen ja Venäjän suhteet olisivat samanlaiset kuin suhteemme muihin naapureihimme eli Ruotsiin, Norjaan ja Viroon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482