Hei, voisitko sinä katsoa mitä minun tulevaisuuteeni kuuluu?Yksineläjänä tahtoisin tietää, että josko olisi mahdollisuus rakkauteen?Olisin valmis suhteeseen monen , monen vuoden jälkeen, sillä uskon, että kaikki miehet eivät voi olla samanlaisia kuin ne jotka ovat rakkauteni saaneet ja käyttäneet sitä väärin.Uskon vielä rakkauteen.Mutta mitä näet ?
tuntijasi
4
68
Vastaukset
Hei
olet erittäin sympaattinen!
no ainakin näen elämässäsi paljon väriä ja ihmisiä. et sinä mikään erakkokaan ole. heitä on kaikenikäisiä, sinä pidät niin lapsista, kuin vanhuksistakin.
olet koti-ihminen. ja olet kokenut karvaita pettymyksiä, sinun luottamustasi on käytetty väärin. tietenkään kaikki miehet eivät ole samanlaisia, aivan samalla tavalla kuin naisiakin on joka lähtöön.
näen pitkiä pyykkinaruja. ja paljon pyykkiä, voiko se liittyä sinun elämääsi?
oletko diskoillut nuorena ja lähtikö hyvä ystäväsi ruotsiin? sinun kotiisi tulee kyllä mies, kovasti miettivä ja hiljainen mies. hänellä on sijoituksia, joista hän ei paljon puhele. mutta ne ovat järkeviä sijoituksia pitkälle aikajaksolle. niistä saa hyvät korot.
näen miehen, jolla on jo harmaata hiuksissaan. joskus hänellä on viiksetkin, mutta hän ei osaa päättä sopivatko ne hänelle, vaiko ei. sinä voit auttaa siinä asiassa! voi kun tuollaiset huolet ovat pieniä....
ja te menette yhdessä kreikkaan lomalle.
voit auttaa häntä myös pukeutumisessa, hän tarvitsee makutuomaria. ei se rahasta ole kiinni, vaan hän tarvitsee naisen apua näissä asioissa.
siinä on sinulle hyvä ja kiltti mies, hän pelaa myös shakkia.
t. Keskiyö- minä ja sinä
Kysyisin vielä jos voisit nähdä, että tunnenko minä hänet entuudestaan, onko hänellä mahdollisesti lapsia ?Vai onko hän minulle tuntematon , uusi ihminen?
Pyykkinaruille en osaa sanoa selitystä, mutta ystävättäreni lähti kyllä Ruotsiin ja sinne jäi.
- minä ja sinä
kiitos vastauksestasi, jään odottelemaan.
- minä ja sinä
Vieläkö voisit katsoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3514658Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3492756- 742407
- 842013
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4541791MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311539Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2211367Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku261349"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341272- 661203