Hei!
Laitehallinta ilmoittaa keltaisella kysymysmerkillä tuntemattomasta laitteesta 2kpl.
En vaan keksi, että mitähän laitteita ne sitten ovat... Mikään ajurilevy ei tunnu niille kelpaavan, joten ne sitten jäävätkin tuntemattomaksi. Kaikki käytössä olevat laitteet toimivat moitteetta joten tämä on aikamoinen arvoitus. Ja tämä tilanne aina silloinkin, kun olen käyttöjärjestelmän, joka WIN XP PRO asentanut uudestaan, eli korttipaikat ovat tyhjinä, jne...
Nyt siis kysyisinkin teiltä, onko sellaista keinoa olemassa, jolla onnistuisi selvittämään, mihinpäin konetta nuo kysymysmerkit mahtavat viitata?
Keltainen kysymysmerkki - tuntematon laite
9
956
Vastaukset
- Pertsa
Jotenkin sun vain on selvitettävä, mista laitteista on kysymys. Käy läpi Xp pro:n laitehallinnassa ne laitteet jotka tunnet ja jotka toimivat. Mitä jää jäljelle, niille tarvitset ajurit. Jos et muuta keksi, klikkaa ?-merkin kohdalla hiiren oikealla painikkeella ja valitse Ominaisuudet: mitä Xp kertoo ko. laitteesta. Vaikea uskoa ettet tiedä, mitä laitteita koneessasi on.
- tumpelo
Jos sitä klikkaa hiiren oikealla napilla ja valitsee "Properties" niin eikö siinä näy jotain tietoja laitevalmistajasta? Luultavasti jotakin emolle integroitua jota XP ei tunnista.
- tumpelo
Pertsa tuossa kerkesi kertoa saman tarinan ;-)
- Kiki
Elikkäs koneessasi voi olla usb 2,0 mutta käyttiksesi ei tue sitä (vaatti esim XP:ssä usein SP1: tms) mutta USB-liitynnät toimii mainiosti usb 1:n tavoin eli tuo ei "haittaa" sinäsä mitään...
Tai sitten laite voi olla joku biosin kello tai biosin lisäväylä...- Kiki
Luin juttusi uudelleen ja kun kyseessä on XP niin siitä ilmeisesti puuttuu joku päivitys TMS mikä vanhassa oli ja siksi USB2,0 ei toimi...
- AnJa
Kiki kirjoitti:
Luin juttusi uudelleen ja kun kyseessä on XP niin siitä ilmeisesti puuttuu joku päivitys TMS mikä vanhassa oli ja siksi USB2,0 ei toimi...
DVB
- Jurri
Kun mulla oli kysymysmerkkejä laitehallinnassa niin se oli sen merkki, että olin unohtanut asentaa CD-levyltä ohjaimet. Olin asentanut käyttiksen uudestaan ja ohjaimet olivat asentamatta. Siinä syy kysymysmerkkeihin.
- XNap
piirisarjan ajurin asentamalla saattaa laitehallinta viisastua kertomaan tarkemmin mitä laitteita ovat.
- Petu
Kyllähän kysymysmerkillisen laitteen ominaisuuksista tämä puuttuva tieto sitten löytyikin, kun vaan "tarpeeksi" tarkasti niitä tietoja lukee. Syy olikin omasta huolimattomuudesta. Kysymysmerkit olivat jotain näytönohjaimeen liittyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181