Mikä on osani?

ggfll

Hirveä tilanne...ero vireillä,mieheni tehnyt aviorikoksen ensin minua kohtaan,asui salassa toisen naisen kanssa,sitten itse olen hyvältä tieltä hairahtanut juomaan ja kahteen yhdenyönjuttuun.onko minulla enää mitään mahdollisuutta päästä taivaaseen?

8

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamatusta tuohon

      hyvä opetus saadaan anoen Jeesuksen nimessä ja tietysti kaikkeen muuhunkin.

    • ggfll
      Niin kauvan kun on elämää,on toivoakin tee täyskäännös Jeesuksen puoleen hänellä on valta kaikkeen,synnin ylä puolella.
      Toisin sanoen mene seurakutaan siellä uskovan kassa keskustelet ja rukoilta anteeksu antamusta,joka tunnutaa ja hylkää syntinsä saa armahduksen.

    • jaikal.fi

      No minä tekisin sinulle kysysmyksen:
      Pelastaako Jeesus syntisiä vaiko vanhurskaita?
      Pelastaako Hän niitä ihmisiä jotka ovat tarpeeksi hyviä Hänelle, vai pelastaako Hän niitä epäonnistuneita elämässään hengellisen konkurssin tehneitä ihmisiä joilla ei enää ole mitään omia ansioita pelastukseen? Mitä tuhlaajapoika sanoi isälle: "Enkä ENÄÄ ANSAITSE että minua sinun pojakseksi kutsutaan." Miten isä otti pojan vastaan? "Ja hän nousi ja meni isänsä tykö. Mutta kun hän vielä oli kaukana, näki hänen isänsä hänet ja armahti häntä, juoksi häntä vastaan ja lankesi hänen kaulaansa ja suuteli häntä hellästi" (Luuk15:19-20).

      Keitä siis Jeesus ottaa vastaan Joh 6:37 mukaan?

      Jos ihminen tulee uskoon armosta, pelastuu Jumalan armosta, vaatiiko Jumala sen jälkeen uskovalta täydellistä onnistunutta vaellusta pelastuksen perustaksi? Onko Kristus uskoville pelastuksen perusta, vai uskovan oma onnistunut elämä? Onko Jeesus vain syntisten Vapahtaja? Mitä sanoo Sana? "Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien (1 Tim 4:10). Seuraavassa jakeessa 11 Paavali sanoo: "TÄTÄ KÄSKE JA OPETA." Miksi Paavali käskee opettamaan tätä usksoville? Miksi sitä pitää opettaa että Jeesus Kristus on (myös) uskovien Vapahtaja? www.jaikal.fi

    • Et kai ole alkoholisti, vähän vain ottanut murheeseen ja hakenut lohtua.
      Se on vain inhimillistä, pääset taivaaseen siinä missä muutkin jos sellainen on.

    • +++

      Onni olkoon osasi!

      Pyydä saada keskustella rauhassa miehesi kanssa ja yritä solmia rauhaa ja sopua. Voitte yrittää hakea tukea vaikka seurakunnan perheneuvojalta tilanteeseenne.

      Rukoilkaa yhdessä tai jos ei miehesi rukoile, niin rukoile yksin avioliittosi puolesta ja pyydä, että Jumala voisi antaa teille anteeksi ja korjata tilanteen. Pyydä ja rukoile, että Jumala tarttuisi voimallisella kädellä elämäänne, pyydä myös seurakunnasta esirukousta. Pyydä anteeksi mieheltäsi, se voi murtaa hänetkin ja muuttaa - älä sinä ala syyttämään häntä, vaan anna Jumalan tehdä työtään hänessä.

      Unohtakaa yhden- ja kahdenyön "jutut" ja rukoilkaa, että voisitte jatkaa yhdessä ja unohtaa ja anteeksi antaa kaikki toisillenne. Aloittakaa uusi elämä nyt niin, että Jeesus saa tulla siunaamaan kotianne ja teitä ja teidän avioliittoanne.

      "Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät. Jos Herra ei kaupunkia varjele, niin turhaan vartija valvoo" (Ps.127:1).

    • 234rttg

      Rauhoitu. Ei "taivasta" ole olemassakaan. Sopikaa asianne jos voitte, jos ette, erotkaa, mutta älä mieti ihan joutavia.

    • tottakai...

      Jos teet pyydät anteeksi Jumalalta ja teet parannuksen TOTTAKAI Jumala antaa anteeksi. se on saatanan valhetta etteikö olisi toivoa, missä me oltaisiinkaan ilman armoa :) Jos olet siis jo uskossa niin ei muuta kun parannus ja pyydät Jumalaa auttaa sinua ja ohjaamaan sinun elämäsi taas oikeille raiteilleen. Jos et ole vielä uskossa niin uskoon tulemalla asia ratkeaa, Jeesus kuoli ristillä SINUN syntiesi tähden! Ehkä kannatta tosiaan hakeutua uskovan juttusille seurakuntaan, ja pyytää Jumalaa lähettämään se oikea ihminen sun elämään ohjaaman sinua nyt, kaikki selviää vielä kun jätät asiat ristin juurelle!

    • NIIN MONILLA SAMA...

      Tässä näemme miten Jumala suuressa rakkaudessaan kuitenkin unohtaa helposti meidän tuskamme.HÄPEÄ JUMALA KUN ET AUTTANUT KYSEISTÄ NAISTA JO AIEMMIN...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7185
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4202
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2105
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2029
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1649
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe