Ruotsikko kiintiöministeri Henriksson on ajamassa läpi "seksinostokieltoa". Asiassa on niin paljon orwellilaisuutta ettei äkkinäinen uskoisikaan. Puhutaan "seksityöntekijöistä" ja "uhreista" kun tarkoitetaan huoria. Huorilla on omat etujärjestöt, joita Helsingin Sanomat (kuinkas muuten) käsittelee "Työelämä"-palstalla.
Perimmäinen, absurdi ajatus on sokea miesviha; huora saa myydä reikiään, tai mitä nyt myykin, "seksiä", mutta ostaja on rikollinen! Aivan sama, jos huumediileri saa harjoittaa "ammattiaan", perustaa ammattiosastoja ja olla kunnioitettu yhteiskunnan rakentaja, mutta narkomaani on ainoa rikollinen. Koska huorien asiakkaat perinteisesti ovat miehiä ja huorat naisia, koko prosessi edustaa telaketjufeministista miesvihaa.
Taas yksi esimerkki siitä, miten raivoisat yhden asian ajajat saavat ideansa läpi tässä yhteiskunnassa, kun vain jaksavat - ja he jaksavat! - veivata samaa levyä tarpeeksi kauan! Olkoon idea miten terveen järjen vastainen tahansa.
P.s. En itse osta enkä myy, vaan kritisoin vinksahtaneita ajatusmalleja
Sokeaa miesvihaa
3
<50
Vastaukset
- viisas käyttäjä.
Typerää ostaa seksiä, kun tumputtaa itse esim.Astridin kuvan edessä, niin saa kaikki itselleen.
- GuIag
Aivan !! tätä orwellilaista käsitevääristymää itsekin olen sadatellut ; että huora oli jokin työläinen! Kuinka moni äiti / isä haluaa tyttärestään tällaista "työläistä" ??!
Kun aikoinaan demokratian eteen keksittiin sana kansan-, saatiinkin nokkela nimitys demokratian vastakohdalle. - prostioitu=duunari
Verolle vaan toiminta,ja painetaan menemään!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981