Uutta putkeen. Mitä muutoksia joukkueeseen? Muutama tippuu pois tai ei tarvita. Uusia tilalle: Rajahuhta, Alanko,Kotkaslahti, Nuutinen, Sinkkonen, Ranne,Vähkoski,Saari, Rahunen, Niskanen. Vastukset ovat köykäisiä Ruotsi, Venäjä, Saksa. Voi sieltä vielä nostaa Viitasuo, Suokko, Ollikainen,Tanskanen.
Muita?? Ja reppu soi......
EuroHockeyTour Ruotsi joulukuu
3
222
Vastaukset
- huiskiihyvin
Nykyinen sarja järjestelmä naisten MM-kisoissa on sellainen että kisoihin voisi lähettää vaikka koko Kuortaneen joukkueen niin sijoitus olisi minimissään 6!!
- kärki karvaaja
Sitähän ne isokenkäist ajaa takaa, ei mahiksia maajoukkueeseen jos et pelaa kuortaneella.
Kyllä nää tytöt saa mahiksen sit kun niiden aika on, ja se ei ole vielä kahteen vuoteen, peluutetaan vaan laajaa rintamaa ja näitä peljaat kisoihin tänä ja ens vuonna.
sit alataan uusi rpojeksi shotsin jälkeen - hulavannevalkuille
Ei ne suomessa peluuta laajaa rintamaa samat naamat on aina reissusa ja siitä johtuu haluttomuus kentällä ja ei viitsitä tehdä töitä, luusereita ja nuolijoita suurin osa, mahtuu joukkoon fiksujakin mutta eenimmäkseen joo joo tyttöjä aj naisia ettei vain heitetä ringistä ulos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161