EuroHockeyTour Ruotsi joulukuu

asdfr

Uutta putkeen. Mitä muutoksia joukkueeseen? Muutama tippuu pois tai ei tarvita. Uusia tilalle: Rajahuhta, Alanko,Kotkaslahti, Nuutinen, Sinkkonen, Ranne,Vähkoski,Saari, Rahunen, Niskanen. Vastukset ovat köykäisiä Ruotsi, Venäjä, Saksa. Voi sieltä vielä nostaa Viitasuo, Suokko, Ollikainen,Tanskanen.
Muita?? Ja reppu soi......

3

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huiskiihyvin

Nykyinen sarja järjestelmä naisten MM-kisoissa on sellainen että kisoihin voisi lähettää vaikka koko Kuortaneen joukkueen niin sijoitus olisi minimissään 6!!

• kärki karvaaja

Sitähän ne isokenkäist ajaa takaa, ei mahiksia maajoukkueeseen jos et pelaa kuortaneella.
      Kyllä nää tytöt saa mahiksen sit kun niiden aika on, ja se ei ole vielä kahteen vuoteen, peluutetaan vaan laajaa rintamaa ja näitä peljaat kisoihin tänä ja ens vuonna.
      sit alataan uusi rpojeksi shotsin jälkeen

• hulavannevalkuille

Ei ne suomessa peluuta laajaa rintamaa samat naamat on aina reissusa ja siitä johtuu haluttomuus kentällä ja ei viitsitä tehdä töitä, luusereita ja nuolijoita suurin osa, mahtuu joukkoon fiksujakin mutta eenimmäkseen joo joo tyttöjä aj naisia ettei vain heitetä ringistä ulos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe