no, niin tässä mennään. lääkärissä käyty kuukauden odottelun jälkeen. lähete neuropsykologille tulossa (odotusaika väh.kuukausi) oppimiskykytestejä ja neuvontaa varten. että päästään terapiaan.
olen pettynyt.
tähän ikään mennessä olen jo oppinut tekemään kaiken tarvittavan, muuttamaan elämäntapojani, ruokavaliota, välttämään häiriöitä.
yli neljäkymppisenä olen hyvin tietoinen että ainoa mikä voi auttaa enää on tarkkaavaisuushäiriön poistaminen lääkkeillä. muuten pitää jättää taas yksi homma kesken ja tyytyä elämään sosiaalipummina.
voi kristuksen vittu - kieltäkää ne saatanan paskaterapianne.
miten niitä adhd-lääkkeitä saa?
1
164
Vastaukset
- 7+10
Lääkkeitä saa, siis reseptin, ADHD-asioihin perehtyneeltä lääkäriltä (neurologi tai psykiatri). Varmimmin ADHD-liiton suosittelemalta erikoislääkäriltä. Pyydä/vaadi/rukoile tuolta nyt käyttämältäsi lekurilta reseptiä. Käypä hoito-suosituksia on käsittääkseni viime vuosina ajanmukaistettu niin, että aikuiselle tulee tarvittava lääkitys antaa. Ilmeisesti rämmit julkisen terveydenhuollon sektoria läpi? Olisin suositellut yksityisiä. Missä päin Suomea olet? Jatka urheasti ainakin diagnoosin saantiin asti. Kun se on kourassa, saat joko tältä tai joltakulta toiselta lääkäriltä reseptin, jotta voit hoitaa työsi. Hyvää itsenäisyyspäivää ja joulunodotusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033863
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482751- 1142569
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392078Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311850Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et261658- 271572
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?751405- 221368
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81311