Kokemuksia kannabiksen käytöstä

BajaBirgitte

Haluaisin jakaa kokemukseni kannabiksesta. Olen jo kauan pähkäillyt muiden ihmisten ensikokemuksia. Tuntuu, että muut budipäät joiden kanssa oleskelen ovat niitä, joille kannabiksen kokeilu ja käyttö on ollut alusta alkaen miellyttävä kokemus. Omani menee näin:

Poltin elämäni ensimmäisen jopon noin vuosi sitten poikaystäväni seurassa eräässä satamassa, ollessani tuolloin 16-vuotias. Kun alkoi kilistä muistini alkoi väliaikaisesti sumentua ja masennuin täysin ja menin paniikkiin. Sitten paikalle ilmestyi toinen minä, hän välkkyi silmissäni vähän väliä, kunnes katosi. Kuulin oman ääneni pääni sisällä, se huusi ja noitui pahoja tekoani, miksi menit polttelemaan? Toinen ääni huusi jatkuvasti että mikset ota lisää ja kolmas rauhoitteli, että hei, kyllä se ohi menee... Onneksi poikaystäväni oli siinä selvänä kanssani. Sitten menimme kauppaan, käyttäydyin aika lailla normaalisti omasta mielestäni mutta jälkeenpäin sain kuulla että olin kuulemma jutellut jollekin miehelle, en muista tästä mitään. Katsoimme myöhemmin elokuvaa, josta en tajunnut yhtään mitään, koko juttu oli ihan hirveän sekava...
Seuraavana aamuna heräsin todella jumittavassa mielentilassa, joka ei mennyt ohi koko päivänä... Omituinen aine tuo kannabis. Olin kuin uusi ihminen ja kokemus oli ehkä elämäni hirvein. Nykyään kuitenkin polttelen joka viikonloppu ja se on mielestäni rentouttavaa ja miellyttävää, ennemmin katselen TV:tä ystävieni seurassa, kun olen umpikännissä jossain baarissa. Tiesin vaan etten pääse tästä kokemuksesta yli, jos en kokeile uudelleen, ja sittenhän se toimi. Kannabis ei ole vaikuttanut minuun mitenkään, olen normaalisti työelämässä ja saan aikaiseksi kaikki tarvitut asiat, kuten kodinhoito jne, vaikka olenkin ns. Narkomaani. Eli jos teillä ei kannabis toimi, älkää antako pahojen kokemuksien pilata elämäänne. En toki ketään uudelleen kokeiluun kannusta tai käyttöön yleensä, mutta minulle se sopii.

Jaa oma kokemuksesi Kannabiksesta.

0

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
        Maailman menoa
        31
        7462
      2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
        Ikävä
        143
        4813
      3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
        Maailman menoa
        75
        4456
      4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
        Maailman menoa
        8
        3532
      5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
        Maailman menoa
        79
        3379
      6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
        Maailman menoa
        45
        3170
      7. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
        Ikävä
        26
        2794
      8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
        Yrittäjyys
        32
        2651
      9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
        Maailman menoa
        29
        2509
      10. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
        Maailman menoa
        88
        2503
      Aihe