Nyt on pakko myöntää, että edellisen Kepuhallituksen kuntauudistus on ehkä sittenkin tehokkaampi kuin tämän hallituksen.
Lehtomäki näyttäisi olevan aikaansaavampi emäntä kuin Kokoomuksen Henna Virkkunen.
Lehtömäki keksi panna väellä ja voimalla täytäntöön Kepulandian mummojen ja pappojen kiusaksi paskalain. Ajateltiin, että se viimeistään karkoittaa syrjäseutujen vanhusväestön taajamien hoitolaitoksiin, missä viemäröinnistä ei tarvitse itse kantaa huolta.
Toinen merkittävä kepuväen ajama uudistus oli ympäristövalvonnan vähentäminen. Tällä konstilla Kepulandiasta saadaan tehtyä vähin eri teollisuuden kaatopaikka. Itämatkailua varten jätekasoista ehkä ajateltiin tehtävän laskettelurinteitä. Kun väestön elinmahdollisuudet tuhotaan, kuntauudistus tehostuu ja väki muuttaa aluekeskuksiin saasteita ja Kepua pakoon.
Kepun kuntauudistus
1
<50
Vastaukset
Nykyinen hallitushan ei ole purkanut paskalakia. Se räjähtää uudelleen julkisuuteen vuoden 2015 eduskuntavaalien alla, koska kesä 2015 on käytännössä takaraja, jolloin vanhat jätevesijärjestelmät on uusittava.
Kohu tulee olemaan kahden vuoden takaista suurempi, koska kunnat, joiden vastuulla lain toteuttaminen ja valvonta on, eivät tule tekemään mitään. Miksikö? Siksi, että kuntauudistus leijuu ilmassa. Yhteenliitettäväksi suunnitellut naapurikunnat, joilla on erilaiset näkemykset siitä, tuleeko asukkaiden liittyä kunnalliseen jätevesiverkostoon tai hankkia itse talouskohtaiset puhdistamot, eivät tiedä mitä tehdä, kun toteutussäännöt ovat keskenään ristiriidassa.
Ville Niinistö tulee hikoilemaan paskalakinsa kanssa vielä enemmän kuin Talvivaaran takia.
Syrjäseutujen asukkaat eivät tämän takia muuta mihinkään, koska uuden talon rakentaminen on vielä kalliimpaa kuin jätevesilain toteuttaminen. Ja pitäähän viemäriin liittyä uudessakin talossa.
Niinistö selvittäköön toimikunnallaan ongelmat niissä ely-keskuksissa, joiden ympäristövalvonta on leväperäistä, niin edellisen hallituksen aikana syntyneet puutteet tulee korvattua. Jos tarvitaan lisää virkamiehiä tai ympäristöpuolelle elinkeino- ja liikennepuolelta erillisiä hallintorakennuksia, pyytäköön enemmän rahaa Jutta Urpilaiselta.
P.S. Jätemaakasoista tehdyt laskettelurinteet ovat mukavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402