Tulipa tehtyä pieni työreissu Ruotsiin, ja olin liikkellä siis kuorma-auton kanssa matkassa, ja pihinä ei tietenkään otettu hyttiä (iltalähtö turusta) koska KA-paikka "satunnaiskäyttäjille" maksaa aivan jumalattomasti, ajateltiin et mennään sit auton hyttiin nukkumaan Maarianhaminassa kun autokansi on auki (kopissa sängyt kahdelle) no siinä puolen yön aikaa rupes ramasee oikee kunnolla, ja ajattelin mennä istumasalonkiin lepuuttamaan silmiäni hetkeksi.
No salonki oli aivan täynnä, mutta yhdellä rivillä MAKASI mies vieden neljän ihmisen paikat, tällöin minulla keitti yli, ja huusin niin kovaa kuin suusta lähtee "jumalauta, tämä on istumo, eikä mikään v***** makaamo" johon mies totesi "Turpa kiinni juoppo, tai pääset putkaan" no putkaanhan sitä jouduttiin, ja jäi ruotsin keikkakin tekemättä, eikä tarvinnut kyllä mennä kuormuriakaan enää ajamaan Hemmolle.
Mitä tästä opimme, älä huuda istumasalongissa, ja varaa hytti
Laivalla
87k
2
430
Vastaukset
- no voi
..vattu.sinun,pöhkön,huutoon heräsin.Enkä vienyt kyllä kuin kahden paikan.
- KA kuski myös
"no putkaanhan sitä jouduttiin, ja jäi ruotsin keikkakin tekemättä, eikä tarvinnut kyllä mennä kuormuriakaan enää ajamaan Hemmolle."
Mua hävettää sun puolesta, ilmeisesti olit kuitenkin selvinpäin, koska olit autolla liikkeellä???
Kannattaisi ehkä VÄHÄN harjoitella tota vihan hallintaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit402380Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161426- 481169
- 781087
- 59963
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921