OLEN NUORUUTENI AIKANA SÄÄSTÄNYT ASUNNON, AUTOT JA PALJON VAROJA PAHAN PÄIVÄN VARALLE. KÄVIN TÖISSÄ TALLETIN SÄÄSTÖTILEILLE, OSTIN OSAKKEITA JA PIDIN KIRJANPITOA MENOISTA. NYT VARMAAN JOKU AJATTELEE, ETTÄ MITÄ SITTEN, NÄINHÄN SITÄ TEHTIIN 70 LUVULLA MONI MUUKIN JA VARMAAN NYTKIN.
ONGELMANI ON NYT, ETTÄ MITÄ TEEN NOILLA SÄÄSTÖILLÄNI, JOITA ON KERTYNYT TODELLA PALJON. NYT TAAS VARMAAN AJATELLAAN, ETTÄ NAUTI ELÄMÄSTÄ. MUTTA TÄMÄ ON SE MINUN ONGELMANI, OLEN KOKO ELÄMÄNI AJAN TOTTUNU5T SÄÄSTÄMÄÄN JA LASKEMÄÄN MENONI JA HARRASTAMAAN SIJOITUSTOIMINTAA, JOTKA ON TUOTTANUT KOHTUULLISEN HYVIN. NYT EI ENÄÄN KANNATA SIJOITTAAKAA, KUN EI NIITÄ VAROJA MUKANAANKAAN TÄÄLTÄ SAA.. OLEN LIIKUNTAVAMMAINEN JA TARVITSEN JNKUN VERRAN APUA VIIKOTTAIN NYKYÄÄN, JOTEN ITSE HALUAISIN MUUTTAA ESPANJAAN TAI TURKKIIN, OSTAA SIELTÄ ASUNTO JA LAITAA NYKYINEN ASUNTO VUOKRALLE. MUTTA YKSIN EN PÄRJÄÄ.
OLISI MUKAVA SAADA MUITA IDEOITA......
MITEN JATKAN LOPPU ELÄMÄÄNII?
1
240
Vastaukset
- helmi511
yks päivä menin kauppaan yksin. ostin meikkiä ja menin kassajonoon. punastelin, aloin hikoileen, tärisin ja olin varma, että NYT KUOLEN... maksoin ja juoksin ulos, tajusin, en kuollutkaan. kävelin kotia päin ja hymyilin ku voittaja. en o fyysisesti liikunta rajottautunut, mut henkisesti olen. on paniikki häiriö. lääkkeitä on mul tuputettu, mut enpä oo ottanut. olen vain ottanut askeleita, joita menen välin kuin pieni vauva, toisinaan kuin pika juoksia. En katso peiliin joka aamu ja puhu sinne tsemppaavasti. katson itseeni ja tajuan- kukaan muu ei mun elämääni elä.Kyse on vain siitä, kuinka ITSE uskallat elää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760