http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=230250
Epäjumalan palvontaa.. Hmmm...
Tätäkö on krstillisyys?
3
190
Vastaukset 3
Turhaa, tylsää ja jonninjoutavaa ilmansaastutustahan nuo F1-ajot kyllä onkin.
Mutta eiköhän poliisi voisi pidättää koko baptistiseurakunnan rauhanhäirinnästä, marttyyrinkruunukin siinä kirkastuisi.- Ateistipa
Jo pelkästään kiihottamisesta kansanryhmää vastaan heidät voitaisiin pidättää ainakin Suomen lain mukaan.
- tepi
Täyshullujahan nuo Phelpsit ovat. Inhottaa että ne kasvattavat lapsensakin samanlaisiksi. Ihmettelen mistä sillä muutaman kymmenen ihmisen porukalla on niin paljon rahaa, että ajelevat uusilla autoilla, asuvat isoissa taloissa ja kuitenkin näyttää siltä, että niiden aika menee täysin näiden mielenosoitusten järjestämiseen.
Theroux teki noista hulluista parikin dokkaria ja kyllä minua ainakin kylmäsi niiden touhut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941066Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3281060- 102905
- 82807
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45661
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39660