Mihin auto huoltoon?

Tietämätön

Olen hiljan muuttanut paikkakunnalle ja auto tarvitsee huoltoa. Mihin kannattaisi viedä?

68

6302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mekaanikon apulainen

      Vie se autosi Ristolle Karviantien varteen. Numeron löydät netistä. Asiantunteva ja reilu remonttimies.

      • Anonyymi

        Niin oli reilu


    • jahuuujii
      • ford focus

        simpasta kokemusta sen verran, että kun kerran vein focukseni jarruremonttiin niin jarruremontin jälkeen ei pelannu oikein. simppa sanoi ettei voi tehdä enää mitään. vein siitä heti focukseni levorannalle ikaalisiin ja vika oli niinkin pieni että ei ollut kytkenyt abs-piuhoja kiinni.että tällaista.kyllä naurettiin makeesti fordilla.


    • Kokemusta on

      Erittäin asiantunteva auto ym. muu konekorjaaja löytyy Parkanon Karttiperältä Hirviperäntien alkupäästä. Seppo Patomäki. Kouluttautunut alalle. Töitä alalla tehnyt jo vuosikymmeniä. Hinta myös asiallinen. Ollut mm. Shell autokorjaajana jne. Nyt tekee töitä omiin nimiinsä. Parkanon yksi suosituimmista.

      • mieleen jäänyt

        Olikohan joskus 80 luvulla fiatilla juupajärvellä parkanossa huoltomiehenä? Sen jälkeen tais mennä shelille.Muistan juupajärven aikoja kun vaihdatin autoon kynttilät eli tulpat ja lähdin starttaamaan niin paukku niin pirusti.Oli sytytystulppajohdot menny väärin eri tulpille :)


      • veroherra1

        kokemusta on.

        kuinkahan nuo yhteiskunnalliset velvoitteet.??


    • asiantuntemuksella

      Minulla kokemusta monesta korjaamosta mm.parkano,ikaalinen,kankaanpää ja olen päätynyt autoani korjauttamaan/huoltamaan Auto-Laihonen parkano. Siellä korjaaja Marko ja Vesa hoitavat homman nopeasti mutta tarkasti. Liike sijaitsee katsastuskonttorin naapurissa samalla puolen tietä. Suosittelen todellakin!

      • Mdodnjfm

        Ei oo makee enää...


      • vag....
        Mdodnjfm kirjoitti:

        Ei oo makee enää...

        Missäs Marko nykyään on?Kukas nyt korjaa minun volkkarin??????Täydelliseenpalveluun tottunut epätietoinen asiakas


    • jarin asiakas

      huollatan itse autoni kihniöllä, sellainen pikku korjaamo.
      vie autoni aamulla huoltoon ja palauttaa illalla kotiini.
      edullinen ja osaava kaveri.
      tiedot googlella

      • asennusta on

        kajuutti.ko ?


      • toy4

        NIIN HUOLLATAN MYÖS MINÄ. HÄN VIE AUTON MUKANAAN JA KORJAA JA ILLALLA AUTO ON TAKAISIN MINULLA....LASKU ON ISTUIMELLA JOS EN OLE KOTONA JA AVAIMET SOVITUSSA PAIKASSA. TERV. NUORI MIES


    • korjaajia

      Ekös siellä kihniöllä ole tuo korkiakosken mikakin ihan pätevä miäs korjaamaan kulkuneuvoja traktorista polkuautoon?

      • hesper

        on kyllä ja pätevä mies onkin osaa varmasti korjata vian .....


    • 17+18

      voin sanoa että laihosella ainakin auto tulee kuntoon ja ihan sopivalla korvauksella. Olen käyttänyt neljä vuotta ja tyytyväinen olen ollut. Tosin ei minulla muista mitään kokemuksia ole.

      • vika löytyi

        Minulla kävi autoni kanssa Laihosella niin, että yksinkertaista vikaa ei löytynyt. Vaikka vika oli automerkin ns. tyyppivika. Autoni myös oli ko.n liikkeen merkkihuoltoliike. Vikaa haettiin toisesta tyyppiviasta, säädeltiin ja säädeltiin mutta kuntoon ei tullut. Vein auton tuonne yllämainittuun, Hirviperän tien korjaamoon ja vika löyty välittömästi.


      • samaa vikaako
        vika löytyi kirjoitti:

        Minulla kävi autoni kanssa Laihosella niin, että yksinkertaista vikaa ei löytynyt. Vaikka vika oli automerkin ns. tyyppivika. Autoni myös oli ko.n liikkeen merkkihuoltoliike. Vikaa haettiin toisesta tyyppiviasta, säädeltiin ja säädeltiin mutta kuntoon ei tullut. Vein auton tuonne yllämainittuun, Hirviperän tien korjaamoon ja vika löyty välittömästi.

        muistatko mikä vika oli?


      • pelottavaa

        Jos Laihosen nettisivut, ison hakemisen jälkeen edes löytyy, ovat siellä myytävät vaihtoautot vielä markka-hintaisina Miten voi luottaa ko. liikkeen toimintaan, huollossa tai myynnissä?
        Kun ei edes nettisivuja saada samalle vuosituhannelle?


    • huoltoja seurannut

      laihonen luotettava korjaamo. ja sielä tosiaankin pistetään auto kuntoon. ja tarvittaessa sinne pääsee katsomaan itekin autonsa huoltoa jos kiinostaa.

      • sopimukset ei pidä

        Laihosella olin etukäteen varmistanut ja sopinut hinnan mitä homma tulee maksamaan. Kun maksun aika tuli oli hinta aivan muuta. Ja mitään muuta ei tehty autoon kuin se mikä oli sovittu ja mistä oli hinta sovittu maksettavaksi. Jäi viimeiseksi kerraksi käyntini tässä liikkeessä.


    • huoltoja unohtanut

      onhan siinä teollisuustiellä yksi uusikin mikä ainakin lehdessä mainosti aloittavansa tarjoamaan huoltojakin.

      • huoltoja tarvitseva

        tarkoitatko rengasliikkeen yhteyteen perustettu korjaamo? Kukahan siellä on huoltomiehenä?


      • huoltoja unohtanut
        huoltoja tarvitseva kirjoitti:

        tarkoitatko rengasliikkeen yhteyteen perustettu korjaamo? Kukahan siellä on huoltomiehenä?

        Karhu, auto-lahtiselta siirtyi takaisin rengasliikkeen nurkkiin.


    • -Kusetettu

      Ei näistä autohuolloista tiedä, mitä ne tekee, tai tekeekö ne mitään.
      Ennen kun autoon tehtiin remonttia, annettiin vaihdetut osat mukaan, tai ainakin näytettiin, miksi ne oli vaihdettu. Nyt ei näe mitä autoon on tehty, muuta kuin laskusta. Eikä voi kuin toivoa, että se pitää paikkansa.

      Itselleni vaihdettiin parkanolaisessa huoltoliikkeessä öljyt ja sovittiin, että laitetaan merkkisuodatin, jollainen on autossa aina ollut. Seuraava huolto tehtiin merkkiliikkeessä, jossa paljastui autoon laitetun yli puolet halvempi harakiri suodatin. Laskutettu oli alkuperäisestä. Kuka tietää, mitä litkua mahtoi olla öljy, jota koneeseen oli laitettu.

      Onko sitten niin, että Parkanon kokoisessakin kylässä on asiakkaita niin paljon, että on aivan sama miten heitä palvellaan. Ei uskoisi.

      • epäilyttäväääää

        ^oliko autosi Lahtisella huollossa?


    • pyytämällä saapi

      minä olen AINA pyytänyt vanhat varaosat mukaan ja on annettu kuitenkin vähän ihmetellen muttei enää kun olen vakihuollattaja ja tietävät että olen tarkka luonteeltani.

    • Kunriko?

      Se hyvä että oikein tarkka ja mukava niin ja komia kunri.

    • .........

      Eli täälläkään ei oo sellasta korjaamoo mihin auton voi viedä ku kuulostaa siltä et kun toinen kehuu niin toinen sitä haukkuu...

    • varmat faktat

      Karttiperältä Patomäen Seppo ja Karviantienvarrelta Risto ovat takuuvarmat faktat ammattinsa osaavat Parkanosta. Muutenkin ystävällisiä ihmisiä.

    • merkkiliike

      Olen aina käyttänyt merkkiliikkeen huoltopalveluita. Siellä osaavat ja koulutetut/päivitetyt asentajat sekä varaosapalvelut.

    • Jakopään hihna

      On se kumma kun joku tykkää toisesta kun taas joku on sitä mieltä et se on paras. Tehdään tää nyt selveksi ja viekää autonne Karviantie 374:ään, Kiviholman Risrolle. Muut osaa kyllä laskuttaa mut tää Risto katsastaakin autonne samalla. Suosittelen

      • jakopääsauki

        jakopään hihnalle....

        vai "katsastaa" taitaa kuitenkin katsastuttaa. risto varmasti tekeekin niin , mutta tuskin ilmaiseksi kuten annat asian ymmärtää.


    • Plus Napa

      niin niin mutta jaji kihniöstä sitten vasta säätääkin.
      Onneksi onneksi jäi tänne kun pojat pyysi.

    • autoileva1

      Tuosta sen verran, että kun kerran kulkuneuvoni päästi jäähdytysnesteet pihalle jäähdyttäjästä ja lupasi hommata käytetyn mutta ehyen jäähdyttäjän mutta olinkin merkannut vanhan syylärin nii eipä ollut vaihtanut. Oli laittanut varmaankin 2 purkkia paikkausnestettä sinne vanhaan ja ruiskuttanut tervasprayta ruuvien kohtaan sekä klemmareihin nk.olis vaihdettu.Eipä se konsti kauaa kestänyt ja ostin uuden jäähdyttäjän ja asennutin sen merkkiliikkeessä.

      • autoileva1

        Ei ristroretro vaihtanu syyläriä.


      • kampikempura
        autoileva1 kirjoitti:

        Ei ristroretro vaihtanu syyläriä.

        autoilevalle1

        kukahan sen syylärin vaihto. ole tarkka sanojesi kanssa, sehän on petos.


      • teeseitse5

        autoileva 1

        kerrohan nyt kuka vaihto sen syylärin, niin päästään kaikki jännityksestä.
        inhoittavaa heittää lokaa jonku niskaan noin yleisesti.


      • arvuuttelija5
        teeseitse5 kirjoitti:

        autoileva 1

        kerrohan nyt kuka vaihto sen syylärin, niin päästään kaikki jännityksestä.
        inhoittavaa heittää lokaa jonku niskaan noin yleisesti.

        Eiköhän se korjaaja itse sen tiedä ja auton korjauttaja.


    • juu9

      JOO O

    • tamperelainen4

      4wheels auttaa varmasti myös muissakin pulmissa kuin renkaisiin tai tuulilaseihin yms. liityen eli sinne ! :) lyödät heidät Viinikasta mäkiviinikadulta ja talon numero tais olla 15 jos oikein muistan ja myös netistä löytyy tietoa :) Itse asun vakituisesti Tampereella ja käyn autoni korjauttamassa aina täällä :)

    • 1 kyselevä asiakas

      SYYLÄRIN VAIHDATTAJALLE.

      osoitat jostain syystä sanasi tiettyä henkilöä kohtaan, tietäen että kerrot valheita.
      tarkoitusperäsi jääköön tulkitsematta, ja siksi omaan arvoonsa.

      kerron pari tosiasiaa, miksi kukaan remppamies ei hanki käytettyjä osia asiakkaalleen, tai ainakin tosi harvoin.

      ensinnäkin käytettynä ostettu varaosa on arvonlisäveroton, mutta kun remppamies
      myy kyseisen osan asennettuna hän joutuukin tilittämään alv,n verottajalle.
      elikkä 100 euron vanhasta osasta joutuu asiakas maksamaankin 124 euroa.

      toiseksi vastuu varaosan sopivuudesta ja toimivuudesta on aina tilaajalla ,asen-
      tajalla, elikkä reklamointi on sen remppamiehen hartioilla.

      siksi harva hommaa asiakkaalleen kakkosluokan, käytettyjä osia, eikä ainakaan
      SYYLÄRIÄ.

      mukavaa kevättä kaikille lukijoille ja kirjoittelijoillekkin.

    • Zzzzzz2

      Hyvät on markkinat ainakin parkanossa kun koko ajan vaan tulee lisää huolto mestoja....

      • Käpykylässä

        Vanha paska autokanta tarttee lähes päivittäistä hoitoa.


    • jou1

      ?

    • autosähköö

      järvenmäki vai järvenpää?? joka huolsi joskus siwan alhaalla oli hyvä korjaaja. tiesi sähkövioistakin paljon. huoltaakohan vielä?kotonaan?vai onko lopettanut kokonaan nuo touhut?

      • Rahat meni/viat ei

        Joo, kun vein auton hänelle, niin vika muuta kuin paheni. Kaikki valot pimeenä!


    • repa8

      Villiä huhua! Parkanoon avataan parin kuukauden sisään uusi korjaamo????

    • Anneli 45

      Minäkin uskallan suositella Risto Kiviholmaa Parkanosta ja Kajuuttia Kihniöstä.Olen joskus huollattanut kummallakin,ja ollut tyytyväinen heihin.

      • tsiisus

        ai "rotalla" ...siis Ristolla...mukava heppu...ainakin nuorempana.


    • kulutuspinta

      risto ja jakoavain on ihana.

    • Exceptionridge

      Hyvä että tulee uusi huolto, niin voi laittaa vanhalla nimellä huoltolaskut pitkään piikkiin.

    • Tyytyväinenasiakas

      Suosittelen myöskin karviantien ristoa. Reilu kaveri ja osaa hommansa. Erittäin halpa myös ja katsastaa autonkin.

    • vitulis

      Kyllä on porukoilla huonot autot. Aina rikki. Voi vittu

    • innoa

      voi v...tu on meijerityöntekiöillä!

    • roumua

      Viekää nyt romunne minne haluatte. Vittuako täällä kyselette. Kait nyt luulis itse tietävän kelle romunsa vie????

    • Tietäm

      Onko Auto-Lahtinen vielä toiminnassa?

      • rahaSTUSTA

        No sinne ei ny ainakaan.


      • Mikääoleilmasta
        rahaSTUSTA kirjoitti:

        No sinne ei ny ainakaan.

        Siähän ny on autoja korjattu iät ja ajat. Ei kai se sen kummenpi paikka oo ku muukkaan.


    • kannattaakäydä

      Kumet OY karvia todella kätevä nuori mies laittoi meidän auton kuntoon nopeasti, parkanossa ja kankaanpäässä ei osattu.

      • hyväkorjaamo

        käteviä poikia on osaavat jarru remontit todella hyvin. nää pojat on tehnyt remontteja pikku pojasta asti.


    • lucas12

      Sampo yttersham korjaa kotonaan pimeästi tuloo hyvää työtä.

    • Anonyymi

      Mihin auto korjattavaksi, onko Lumet Karviassa hyvä Entä kuka Parkanossa on hyvä ja asiallinen hinta?

    • Anonyymi

      Entäs mihin kannattaa auto viedä katsastukseen?

    • Anonyymi

      Voi teitä Taakaleita, kaikkee te pohditte.
      Viekää romunne romutettavaksi, ja ostakaa uusi auto. Niin minä tein, ja teen.

    • Anonyymi

      Risto ehdottomasti paras ja osaa hommansa eikä mene kauaa!

      Ikaalisissa kannattaa katsastaa. Ei parkanoon.

    • Anonyymi

      Ei mee kauaa. Silti samat koslat viikosta toiseen markilla. Näyttää enempi purkaamolta, kuin korjaamolta.

    • Anonyymi

      Suosittelen myöskin Ristoa Karviantien varrelta... halpa ja hyvä, vaikkei usein kuulukkaan samaan lauseeseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe