Seuraako kukaan virkamies("jokaon*oisto) perheen sisäistä rahaliikennettä.
Rahansiirrot perheen sisällä
8
873
Vastaukset
- 1+23
ootko vainoharhanen hörhö..
- pankkisalaisuus
Ei seuraa, ellet ole supon tms. tarkkailussa :D
Jos olet kuitenkin kuolemassa kohta, niin suuret tilinsiirrot tulee selvitettäviksi perunkirjoituksessa.
Muistaakseni 4000 e asti voi lahjoittaa rahoja ilman perintöveroa.
Tarkista vero.fi sivuilta.- seuraa tai ei
Jos olet ulosotossa, uo seuraa tiliä ainakin ajoittain. Jo rahansiirrot ovat määriltään merkittäviä, pankin rahanpesusysteemit voivat hälyttää ja pankki voi tehdä ilmoituksen KRP:n rahanpesukeskukselle. Muuten tilisiirtojasi ei systemaattisesti seurailla. Mutta jälkikäteen esim. perunkirjoituksessa voivatkaikki ja epäilyttävätkin siirrot tulla ilmi, kuten edellä on todettu.
- oaodofog
Jos vaikka isä aaro antaa rahaa työttömänä olevalle tyttäreleen siirille ja tämä vielä hakee toimeentulotukea, jonka liitteenä on kaikki tiliotteet ja se tilisiirto on huomattavan iso.... vaikka 100e, nii kyllä siitä on annettava selvyys.
Mut siis jos Arto ja Siiri ovat töissä ja rahaa kulkee, nii ei niitäö kukaa seuraa. Jos Arto yllättäen kupsahtaa ja hänellä on ollut varallisuutta ja viimeaikoina isoja siirtoja ja monta perillistä, nii sillo se kiinnostaa... tai jos Artolla on velkaa ja hän kupsahaa ja isot tilisiirrot, nii sillon se kiinnostaa.....
Vastaus on se, että joo ja ei... se riippuu mistä se roikkuu- juuri niin
Täydennyksenä nimimerkin "seuraa tai ei" kommenttiin ja yllä olevaan vastaukseen liittyen.Tosi on, että jos rahojen siirtäjä tai saaja on sossuavun tarpeessa, niin tiliotteet pitää sossulle esittää ja aika pitkältä ajalta taaksepäinkin.
- ?????
>huomattavan iso.... vaikka 100e,
Huomattavan iso?...missä maailmassa te oikein elätte?
- Mitä tästä opimme?
Rahojen oikea paikka ei ole pankissa (ainakaan tilillä, tallelokerossa kyllä).
Kyllä se 'sukanvarsi' on parempi, sitä ei kontrolloi kukaan ulkopuolinen. - että näin
Pesänosakkaille ei kyllä kuulu vainajan ennen kuolemaansa tekemät tilisiirrot paskanvertaa. jokainen oikeustoimikelpoinen saa siirtää rahansa vaikka ukko-mustalaiselle halutessaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006