Pyydän täällä anteeksi sitä niin itseltäni kuin kaikilta muiltakin, että olen liian ruma elämään tavallisen naisena. Olen niin pahoillani itselleni siitä, ettei minuun voi rakastua.
Antakaa anteeksi miehet/pojat joihin olen joskus ihastunut tai jopa rakastunut elämäni aikana. Mahtaa olla kiusallista/noloa, kun näin ällöttävä nainen on teihin iskenyt silmänsä. Onneksi te sentään kaikki ymmärsitte sen, että ansaitsette kauniin tytön rinnallenne, sellaisen josta voitte olla ylpeitä ja jotka ovat teille tärkeitä.
Pyydän anteeksi minäkin
5
240
Vastaukset
- olet ihana
Moi. Tuskin oikeasti olet ruma ihminen. Sinun pitää vähän kunnioittaa itseäsi. Ei kukaan sinuun ihastu, jos et edes itse tykkää itsestäsi. Se heijastuu auraasi joten miehet ei siksi kiinnostu sinusta. Et ole ruma ihminen. Joku k,pää on vain itsetuntosi nollannut... en tiedä miten, mutta on nähtävästi siinä täydellisesti onnistunut.
- hartaasti
Kiitos ihanasta viestistä!
- sa..
minä sain kokea sen,että olen oikeasti ruma.erään miehen kanssa viestittelin ja tuntui mukavalta ja fiksulta ihmiseltä.hän lähetti minulle kuvan itsestään ja minä sen jälkeen hänelle omani.no eipä ole miehestä enää kuulunut.pärstäni ei miellyttänyt.eipä hänkään mitenkään hyvän näkönen ollu,aika mitäänsanomaton...
- hartaasti
Kun aluksi netin tai tekstiviestien välityksellä tutustutaan toiseen ja ihastutaan milteimpä eikä tiedetä miltä toinen näyttää tai miten käyttäytyy, puhuu yms. Muodostuu miltein aina tietty mielikuva toisen ulkonäöstä, usein hyvinkin epärealistisen "kaunis", ja jos toinen ei olekkaan Täsmälleen samannäköinen kuin miksi on sen kuvitellut, niin siinä pettyy ja pahasti. Mies oli oikeasti vain pelkän seksin perässä alunperinkin, kun ei edes harkinnut tapaamista ja tosissaan tutustumista, että jos nainen olisikin se jonka kanssa alkaa olemaa tosissaan.
Ansaitset sellaisen miehen joka rakastuu SINUUN alunperin eikä mihinkään mielikuvitushuoraan. Älä anna oikean idiootin pilata sinunkin itsetuntoasi! - sa..
hartaasti kirjoitti:
Kun aluksi netin tai tekstiviestien välityksellä tutustutaan toiseen ja ihastutaan milteimpä eikä tiedetä miltä toinen näyttää tai miten käyttäytyy, puhuu yms. Muodostuu miltein aina tietty mielikuva toisen ulkonäöstä, usein hyvinkin epärealistisen "kaunis", ja jos toinen ei olekkaan Täsmälleen samannäköinen kuin miksi on sen kuvitellut, niin siinä pettyy ja pahasti. Mies oli oikeasti vain pelkän seksin perässä alunperinkin, kun ei edes harkinnut tapaamista ja tosissaan tutustumista, että jos nainen olisikin se jonka kanssa alkaa olemaa tosissaan.
Ansaitset sellaisen miehen joka rakastuu SINUUN alunperin eikä mihinkään mielikuvitushuoraan. Älä anna oikean idiootin pilata sinunkin itsetuntoasi!niin,ja sitäpaitsi mies olikin vanhempi,kun antoi ymmärtää,joten ei harmita yhtään,että ei olla enää yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497