Pyydän anteeksi minäkin

hartaasti

Pyydän täällä anteeksi sitä niin itseltäni kuin kaikilta muiltakin, että olen liian ruma elämään tavallisen naisena. Olen niin pahoillani itselleni siitä, ettei minuun voi rakastua.

Antakaa anteeksi miehet/pojat joihin olen joskus ihastunut tai jopa rakastunut elämäni aikana. Mahtaa olla kiusallista/noloa, kun näin ällöttävä nainen on teihin iskenyt silmänsä. Onneksi te sentään kaikki ymmärsitte sen, että ansaitsette kauniin tytön rinnallenne, sellaisen josta voitte olla ylpeitä ja jotka ovat teille tärkeitä.

5

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet ihana

      Moi. Tuskin oikeasti olet ruma ihminen. Sinun pitää vähän kunnioittaa itseäsi. Ei kukaan sinuun ihastu, jos et edes itse tykkää itsestäsi. Se heijastuu auraasi joten miehet ei siksi kiinnostu sinusta. Et ole ruma ihminen. Joku k,pää on vain itsetuntosi nollannut... en tiedä miten, mutta on nähtävästi siinä täydellisesti onnistunut.

      • hartaasti

        Kiitos ihanasta viestistä!


    • sa..

      minä sain kokea sen,että olen oikeasti ruma.erään miehen kanssa viestittelin ja tuntui mukavalta ja fiksulta ihmiseltä.hän lähetti minulle kuvan itsestään ja minä sen jälkeen hänelle omani.no eipä ole miehestä enää kuulunut.pärstäni ei miellyttänyt.eipä hänkään mitenkään hyvän näkönen ollu,aika mitäänsanomaton...

      • hartaasti

        Kun aluksi netin tai tekstiviestien välityksellä tutustutaan toiseen ja ihastutaan milteimpä eikä tiedetä miltä toinen näyttää tai miten käyttäytyy, puhuu yms. Muodostuu miltein aina tietty mielikuva toisen ulkonäöstä, usein hyvinkin epärealistisen "kaunis", ja jos toinen ei olekkaan Täsmälleen samannäköinen kuin miksi on sen kuvitellut, niin siinä pettyy ja pahasti. Mies oli oikeasti vain pelkän seksin perässä alunperinkin, kun ei edes harkinnut tapaamista ja tosissaan tutustumista, että jos nainen olisikin se jonka kanssa alkaa olemaa tosissaan.

        Ansaitset sellaisen miehen joka rakastuu SINUUN alunperin eikä mihinkään mielikuvitushuoraan. Älä anna oikean idiootin pilata sinunkin itsetuntoasi!


      • sa..
        hartaasti kirjoitti:

        Kun aluksi netin tai tekstiviestien välityksellä tutustutaan toiseen ja ihastutaan milteimpä eikä tiedetä miltä toinen näyttää tai miten käyttäytyy, puhuu yms. Muodostuu miltein aina tietty mielikuva toisen ulkonäöstä, usein hyvinkin epärealistisen "kaunis", ja jos toinen ei olekkaan Täsmälleen samannäköinen kuin miksi on sen kuvitellut, niin siinä pettyy ja pahasti. Mies oli oikeasti vain pelkän seksin perässä alunperinkin, kun ei edes harkinnut tapaamista ja tosissaan tutustumista, että jos nainen olisikin se jonka kanssa alkaa olemaa tosissaan.

        Ansaitset sellaisen miehen joka rakastuu SINUUN alunperin eikä mihinkään mielikuvitushuoraan. Älä anna oikean idiootin pilata sinunkin itsetuntoasi!

        niin,ja sitäpaitsi mies olikin vanhempi,kun antoi ymmärtää,joten ei harmita yhtään,että ei olla enää yhteydessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe