laivalla minäkin

ei uskois,jos ei kok

Just niin.Oli miniristeily turku-tukholma.Tuli veittyä oikein kaksin käsin kaikkea missä alkoholia oli.Satuin hoippumaan tämän leposalongin luo,ja tietysti hurjassa kännissä kaaduin lattialle.Kaikki istujat katsoivat paheksuen minua.Jotta tilanne ei olisi niin haudan vakava,huusin:"TÄMÄ ON MAKAAMO,EIKÄ ISTUMO".Joku huusi:"TURPA KIINNI KIINNI,JUOPPO".Sitten tajusin,että olinkin ainoa joka oli humalassa.Vähänkö sitten hävetti

4

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nolo Sika

      Mikä se miniristeily on? eroaako se paljonkin normaalista risteilystä?

      No anywya, kerroin tuon tapahtuman juuri joku aika sitten, eli taidat VALEHDELLA ei sulle oikeesti noin käynyt.

      No anyway, makasko siellä istumon lattialla/penkeillä joku muu sun lisäks?

      • ei uskoisi,jos ei ko

        Hyvä Nolo Sika.
        Miniristeilyksi kutsuttiin noitä 23 h risteilyjä,joissa oli tuo aikaraja että sai kaikki tuliaiset verovapaasti tuoda tietyn määrän.Enää sitä aikarajaa ei ole.

        Ja anyway,onko sinulla,hyvä Nolo Sika,yksinoikeus risteilyjen istumo/makaamo-juttuihin.Oli ne sitten todellisia,tai mielessä elettyjä,tai vaikka keksittyjäkin?

        Ja mikä parasta,hyvä Nolo sika,jos siellä lattialla/penkillä olisi joku minun seurana,ja mieluusti päällä ollut,olisi hekuman huipentuma jos se olisit ollut sinä.


      • Nolo Sika
        ei uskoisi,jos ei ko kirjoitti:

        Hyvä Nolo Sika.
        Miniristeilyksi kutsuttiin noitä 23 h risteilyjä,joissa oli tuo aikaraja että sai kaikki tuliaiset verovapaasti tuoda tietyn määrän.Enää sitä aikarajaa ei ole.

        Ja anyway,onko sinulla,hyvä Nolo Sika,yksinoikeus risteilyjen istumo/makaamo-juttuihin.Oli ne sitten todellisia,tai mielessä elettyjä,tai vaikka keksittyjäkin?

        Ja mikä parasta,hyvä Nolo sika,jos siellä lattialla/penkillä olisi joku minun seurana,ja mieluusti päällä ollut,olisi hekuman huipentuma jos se olisit ollut sinä.

        No mikä on sitten se tavallinen risteily, siis normaali?

        Mutta kun kerroin tapahtuneesta heti 2 päivää mun jälkeen, taisit siis puhua paskaa


    • j k

      niinkö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe