..ehdottomasti paras kotimainen (Hollantilainen formaatti) musiikkiohjelma mitä olen koskaan televisiotuotantona nähnyt..
Hienot artistivalinnat, sukupolvien kuilu sulanut yhdeksi sävelten ja tunteiden virraksi.
Vanhat tutut biisit ovat saaneet ihan uusia merkityksiä uusissa tulkinnoissa. Kovasti toivon näkeväni ja kuulevani seuraavalla tuotantokaudella Hectorin, tuon nuoruuden tunteitteni tulkin.
Tuolla voi käydä ehdottamassa mieleistään artistia: http://www.iltalehti.fi/viihde/2012111616331995_vi.shtml
Kenet haluaisit nähdä ja kuulla ohjelmassa?
Vain elämää.....
2
227
Vastaukset
Tykkäsin eilisestä ohjelmasta, se olikin ensimmäinen keta kun katsoin ko ohjelmaa, nytkin alku jäi poies pressiklubin takia :) Minusta tuo Jonne Aaron on aivan lutunen nuori mies, vaikkei hänen laulamansa Katri-Helenan kappale ihan vastannut omaa musiikkimakuani. Sensijaan Neumann yllätti, miehellähän irtoaa vieläkin vibratot, vaikka hitusen näyttikin ottavan lujille.
Anna Eeriksonia voisi nähdä ja kuulla ensi kaudella. Hyvä laulaja ja olis mukava kuulla muiden tulkitsevan Annan kappaleita.- Pörrääjä
Mun tämän syksyn lemppariohjelma, sääli kun loppuu tänään. Te jotka ette ehtineet mukaan katsomaan, uusintamaratoni nyt viikonloppuna
La24.11.klo 17:00 - Kausi 1, Jakso 1 liv
La24.11.klo 18:30 - Kausi 1, Jakso 2 liv
La24.11.klo 20:00 - Kausi 1, Jakso 3 liv
La24.11.klo 21:30 - Kausi 1, Jakso 4 liv
Su25.11.klo 17:00 - Kausi 1, Jakso 5 liv
Su25.11.klo 17:15 - Kausi 1, Jakso 8 nelonen
Su25.11.klo 18:30 - Kausi 1, Jakso 6 liv
Su25.11.klo 20:00 - Kausi 1, Jakso 7 liv
Su25.11.klo 21:30 - Kausi 1, Jakso 8 liv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550