Moi Oon 12.v kohta 13 .v ja Oon ihastunut mun luokkalaiseen poikaan se saa aina mut nauramaan ja aina kun nään sen se ei oo samanlainen kun muut pojat se ei yritä esittää mitään se ei ikinä ärsyttää muo ja mun kavereita se on söpö mut en kehtaa sanoo et tykkään siitä sillä on myös kaksoisveli mut ei nyt puhuta siitä. Vastatkaa auttakaa :(
Vastaukset 4
- Sano suroaan<3<3 :)
Mee vaan sen luokse ja sano.
Sitten hymyilet sille söpösti ja lähdet pois.
Niin mäkin tein, sanoin ihan suoraan ja nykyään se no mun poikaystävä- me.and.my.life
love96 kirjoitti:
Kiitos paljon vastauksesta
Toi love96 on minä
- me.and.my.life
Mut pelkään et se ei tykkää musta tai mun kaverit nauraa mulle :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651