Moi Oon 12.v kohta 13 .v ja Oon ihastunut mun luokkalaiseen poikaan se saa aina mut nauramaan ja aina kun nään sen se ei oo samanlainen kun muut pojat se ei yritä esittää mitään se ei ikinä ärsyttää muo ja mun kavereita se on söpö mut en kehtaa sanoo et tykkään siitä sillä on myös kaksoisveli mut ei nyt puhuta siitä. Vastatkaa auttakaa :(
ensirakkaus
me.and.my.life
4
134
Vastaukset
- Sano suroaan<3<3 :)
Mee vaan sen luokse ja sano.
Sitten hymyilet sille söpösti ja lähdet pois.
Niin mäkin tein, sanoin ihan suoraan ja nykyään se no mun poikaystävä- me.and.my.life
love96 kirjoitti:
Kiitos paljon vastauksesta
Toi love96 on minä
- me.and.my.life
Mut pelkään et se ei tykkää musta tai mun kaverit nauraa mulle :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222698- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199