Moi Oon 12.v kohta 13 .v ja Oon ihastunut mun luokkalaiseen poikaan se saa aina mut nauramaan ja aina kun nään sen se ei oo samanlainen kun muut pojat se ei yritä esittää mitään se ei ikinä ärsyttää muo ja mun kavereita se on söpö mut en kehtaa sanoo et tykkään siitä sillä on myös kaksoisveli mut ei nyt puhuta siitä. Vastatkaa auttakaa :(
Vastaukset 4
- Sano suroaan<3<3 :)
Mee vaan sen luokse ja sano.
Sitten hymyilet sille söpösti ja lähdet pois.
Niin mäkin tein, sanoin ihan suoraan ja nykyään se no mun poikaystävä- me.and.my.life
love96 kirjoitti:
Kiitos paljon vastauksesta
Toi love96 on minä
- me.and.my.life
Mut pelkään et se ei tykkää musta tai mun kaverit nauraa mulle :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092290Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???25920- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha564823- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 60581