jos et usko enkeliin...

enkeleitä - on heitä

Ihmetyttää se että täällä palstoilla on paljon ihmisiä jotka eivät usko enkeleihin tms.. Silti he kommentoivat asioita ja hieman aggressiiviseen sävyyn kommentoivat "jumalaa ei ole/enkelit ovat höpötystä" tms..MIKSI HE YLIPÄÄTÄÄN KÄYVÄT NÄILLÄ SIVUILLA?????

15

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pa zuuu zu

      mm Pazuzu suojeli ihmisiä rutolta ja muilta sairauksilta. Pazuzu on tuulten Jumala.
      Pazuzu on minun enkeli, hän antoi minulle myös selvänäköisyyden.

      • ottoalli

        Voi sinua , mahdatko edes tietää mistä lähteestä tuo selvänäkijän kyky on ?
        Kaiken järjen mukaan sinun pitäisi kauhistua.

        Kokemukseni mukaan Jumala ei anna selvänäkijän kykyä uskosta osattomalle eikä uskoon tulleellekaan , mutta piru antaa.

        Miksi se antaa ? Eksyttääkseen . Sehän esiintyy jumalana. Useat sanovat saaneensa sen jumalalta , mutta heitä huijataan.

        Eipä kannattaisi kurkotella näihin pimeyden kaivoihin. Jos haluat eroon ja vapautua siteistäsi , mene seurakuntiin .


      • Odinisti
        ottoalli kirjoitti:

        Voi sinua , mahdatko edes tietää mistä lähteestä tuo selvänäkijän kyky on ?
        Kaiken järjen mukaan sinun pitäisi kauhistua.

        Kokemukseni mukaan Jumala ei anna selvänäkijän kykyä uskosta osattomalle eikä uskoon tulleellekaan , mutta piru antaa.

        Miksi se antaa ? Eksyttääkseen . Sehän esiintyy jumalana. Useat sanovat saaneensa sen jumalalta , mutta heitä huijataan.

        Eipä kannattaisi kurkotella näihin pimeyden kaivoihin. Jos haluat eroon ja vapautua siteistäsi , mene seurakuntiin .

        Sinä jeesuksen nöyrä palvelija, onko elämäsi kondiksessa?

        Koska on jo todistettu, että Jumalaa ei ole olemassa, mikään ei todista sen olemassaoloa.
        Jumalia on myös Saatana ja Odinkin. Kummankin olemassaolo on todistettu, mutta itse nk "hyvää" jumalaa ei ole, valitettavaa nöyrälle palvelijalle!

        Jos henkilö kirjoitti PAZUZUsta, et taida ihan tietää mikä se on? Piru?

        Lue mooseksen salakirjat.


      • ottoalli
        Odinisti kirjoitti:

        Sinä jeesuksen nöyrä palvelija, onko elämäsi kondiksessa?

        Koska on jo todistettu, että Jumalaa ei ole olemassa, mikään ei todista sen olemassaoloa.
        Jumalia on myös Saatana ja Odinkin. Kummankin olemassaolo on todistettu, mutta itse nk "hyvää" jumalaa ei ole, valitettavaa nöyrälle palvelijalle!

        Jos henkilö kirjoitti PAZUZUsta, et taida ihan tietää mikä se on? Piru?

        Lue mooseksen salakirjat.

        Blasie Pascall on sanonut :

        "Jumala on antanut tarpeeksi valoa niille , jotka haluavat nähdä

        ja tarpeeksi pimeyttä niille jotka eivät tahdo."


    • kehitys vie uskon

      Kouluissa on ihmisiä jotka kertovat lapsille että maapallo ei ole litteä. Jos he itse ovat sitä mieltä, MIKSI HE SIELLÄ VUODESTA TOISEEN KERTOVAT SITÄ SAMAA LAPSILLE?

      Enkeleitä ja jumalia oli sillon kun maapallo oli vielä litteä. Nyt tiedämme paremmin. Ainakin iso osa meistä tietää.

    • Alli-setä

      Tässä kulttuurissamme on saatu uskonto ja uskonasiat näyttämään vastenmieliseltä sekä koetaan uskovainen vähemmän tervejärkisenä, pystymättä itse järkevään keskusteluun aiheesta.
      Viisas kokeilee molempia ja kertoo kokemuksesta, tällä seikalla on mielestäni suurempi painoarvo kuin mutu tiedolla.

      Tämä on hyvä palsta purkaa omaa turhautuneisuutta sekä paljastaa samalla oma tietämättömyys minkä pohjalta on mielipiteensä luonut, voisimmeko sanoa että syy tähän käytökseen on itsekkyys ja tietämättömyys.

    • kehitys vie uskon

      Alli-sedän arvailut menee täysin metsään. Kyllä itsekkin uskoin lapsena enkeleihin ja raamattuun ja kummituksiin. Seurakunnan kokouksissakin tuli käytyä.

      Kokemukseni mukaan se kaikki oli valheellista hömppää.

      Kun olen kasvanut aikuiseksi ja käynyt kouluja, ymmärrän paljon enemmän miten maailma toimii. En enää tarvitse yliluonnollisia selityksiä sellaisille asioille kuten mistä ihminen on tullut tai mitä tapahtuu kuoleman jälkeen. Niille on nimittäin olemassa ihan luonnolliset selitykset jotka pohjautuvat valtavaan määrään todellista todistusaineistoa.

      Koskaan en ole kuitenkaan nähnyt missään ainoatakaan todistetta enkeleistä. Joskus lapsena kysyin papilta enkeleistä ja niiden väitetyistä hierarkioista. Muistan vieläkin mieten kiusaantunut pappi oli selityksissään. Onneksi kasvoin pois siitä touhusta.

    • Kattja

      Enkeleitä, henkioppaita yms. muita on olemassa, esim. moni kirjailija on heistä kirjoittanut (diana cooper, lorna byrne,doreen virtue jne.).
      Meillä kaikilla on suojelusenkeli väh. yksi henkiopas (ja monia monia muita auttajia). Emme ole siis yksin. He odottavat että huomaat heidät ja pyydät heidän apuaan (he eivät voi puuttua meidän vapaaseen tahtoon, joten siksi pyytämällä annatte heille luvan auttaa).

      Itse olen huomannut että kun älyää vain pyytää apua (joko ajatuksen välityksellä tai ääneen) niin johan alkaa tapahtua. Apua voi pyytää pienissäkin asioissa kuten arkisissa asioissa.


      Tämä ei nyt liittynyt oikein aloittajan kommenttiin, mutta haluan että Te tiedätte, että olemme täällä vain väliaikaisesti ja me emme ole yksin.

      Ei se haittaa jos ette usko enkeleihin/jumalaan tai mihinkään, teitä rakastetaan silti. :)))

      • Harry Potter

        Harry Potter on oikeasti olemassa, koska hänestä on kirjoitettu kirjoja.


    • Spiritt

      Jos kellä on enkeleistä kokemus, oli sitten uskovainen tai ei, niin tuskin kokemuksen jälkeen tarvii ihmetellä uskoako vai ei, saati jos kokemuksia on useampia.

    • - Enkeli -

      Näin enkelinä täytyy sanoa, että minua myös ärsyttää sama asia kuin aloittajaa. Me enkelit harvoin vaivaudumme kirjoittamaan keskustelupalstoille, mutta tässä tapauksessa oli aivan pakko tulla komppaamaan aloittajaa.

    • kehitys vie uskon

      Kysymys teille jotka uskotte enkeleihin:

      Onko nimimerkki "-Enkeli-" oikeasti enkeli?

      Jos uskot enkelien olemassaoloon, mutta olet sitä mieltä, että nimimerkin takana on kuitenkin tavallinen ihminen niin voisitko kertoa millä perusteella päädyit kyseiseen käsitykseen?



      Ja selvyyden vuoksi, itse olen 100% varma että kyseisen nimimerkin takana on tavallinen ihminen.

      • ottoalli

        Kyllä se ihan tavallinen kuolevainen on , niinkuin me kaikki , mutta mielipiteensä näyttää olevan täyspäisen, koskapa on häiriintynyt noista kirjoituksista , joista aloittaja kirjoittaa.

        Ei siellä tarvitse olla kuin yksi henkilö , joka suoltaa eri nimmareilla noita häirikkökirjoituksia.

        Käykääpä tuolla mitä kuoleman jälkeen - palstalla. Sinne on ilmestynyt uusi juttu , kuvaus helvetistä. Pikaisesti lukien ihan Raamatullinen.

        Kyllä ihmiselämässä on tosi paljon pelissä.

        Onko meillä varaa ymmärtää elomme täällä väärin, ts. kääntää Jumalalle selkämme ?

        Luukas 16 ; 24-
        ja hän huusi sanoen :Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä.


      • - Enkeli -
        ottoalli kirjoitti:

        Kyllä se ihan tavallinen kuolevainen on , niinkuin me kaikki , mutta mielipiteensä näyttää olevan täyspäisen, koskapa on häiriintynyt noista kirjoituksista , joista aloittaja kirjoittaa.

        Ei siellä tarvitse olla kuin yksi henkilö , joka suoltaa eri nimmareilla noita häirikkökirjoituksia.

        Käykääpä tuolla mitä kuoleman jälkeen - palstalla. Sinne on ilmestynyt uusi juttu , kuvaus helvetistä. Pikaisesti lukien ihan Raamatullinen.

        Kyllä ihmiselämässä on tosi paljon pelissä.

        Onko meillä varaa ymmärtää elomme täällä väärin, ts. kääntää Jumalalle selkämme ?

        Luukas 16 ; 24-
        ja hän huusi sanoen :Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä.

        ottoalli kirjoitti: "Kyllä se ihan tavallinen kuolevainen on , niinkuin me kaikki"

        Miksi sinä et usko minuun?


    • Uskon enkeleihin :)

      Mää uskon enkeleihin ja Haluaisin tavata yhden heistä... Olen saanut höyhenen ja olen tuntenut jonkun koskettavan minua siis silloin ei ole ollut ketään muuta kotona kun minä... Eilen illalla näin pikkuveljeni (1,5v) nauravan ja leikkivän yksin äitini ja isäni huoneessa ja näin kun hän lähti sieltä takaisin häntä seurasi jokin vaalea hahmo :) Ensin ajattelin mitä-? Mutta tajusin melkein heti. Myös pikku veljeni tekee sillain että ottaa peiton laittaa sen naaman eteen ja vetää sen pois. Ja aina sanon siihen kukkuu :) Niin se teki siellä huoneessa niin ja nauroi. Hän katsoi ihan selvästi siihen kohtaan missä valkoinen hahmo oli ! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe