RS4 nöyryytys onnistuu lähes 1-sarjalaisella.

voittaja tienpäällä

Olen BMW mies ja ylpeä siitä. Hommasin kesällä 135i saksasta ja päivitystä tietenki heti moottorinohjaukseen. Nyt semmoset 365 hp. Kattelin että uusi RS4 nöyrtyy melkeen tuolle munkin autoll. Erot tosi pienet ja vanhempi RS4 sekä varsinkin S4 jää sitten jo relusti jalkoihin.. Mites se nyt näin menikään? http://www.zeperfs.com/duel3486-4190.htm

34

1515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BMW 316i

Mä taas nöyryytin sun isääs mun pitkällä ja paksulla patukalla.

• Isinbajeva

Sinulla on edelleen se Nissan Sunny joten älä viitsi kirjoitella jonninjoutavia kännipäissäsi. Kirjoittele vasta sitten kun sinulla on kokemusta BMW- tai Audi-autoista.

• ....

Kaikki kotona?

• totuus paljastui

Ja palataan asiaan: RS4 ei ole kulkupuoleltaan kummoinen. Ohjelmoitu edellisen kormallin 1-sarjan coupe 135i twinturbo koneella ajanotossa vetelee samoja aikoja. Ihan hyvin kauppakassiltaettä vie Audin myydyimmän mallin tehokkainta reilusti yli 100 000 e versiota jos olisi vähänkin kovempi viritysaste ja putkisto Bmw:ssä.

• gs birotor

Mitä merkitystä tuolla asialla on, kun nuo mallit eivät todellakaan ole kilpailijoita keskenään.

• Se on kuule
        gs birotor kirjoitti:

Mitä merkitystä tuolla asialla on, kun nuo mallit eivät todellakaan ole kilpailijoita keskenään.

tämän palstan poikasille elämän ja kuoleman kysymys.

• AudiA5

Eipäs vaan nöyryytä mun A5 1.8 TFSI:tä.

Ajattele 1.8 litrainen kone ja sillä peli kiihtyy alle 5 sekkaan nollasta sataan. Melkoinen PELI :)))

• S60 R huom: NELIVETO

ja milläköhän v-tun perusteella ei muka nöyryyttäisi? Ensinnäkin uudelleen ohjelmoimalla olen kuullut että tuollaisesta 1.8TFSI saa sen 210-215hp ulos. Eikä A5 ole koskaan saanut nelivetoa 1.8TFSI yhteyteen. Etuvedolla lähes mahdotonta kiihdyttää 6 sek sataseen, vaatii paljon paremman alustan ja tasauspyörästön jne. kuin Audilla. Esim. 350hp Focus RS500 ei testeissä ole mennyt kuin parhaimmilaankin 5,9 sek sataseen. OLET LUUSERI AUDIS KANSSA! OLET MYÖS HIEMAN VAJAA KOSKA OSTELET ETUVETO AUDEJA.

• A3..
        S60 R huom: NELIVETO kirjoitti:

ja milläköhän v-tun perusteella ei muka nöyryyttäisi? Ensinnäkin uudelleen ohjelmoimalla olen kuullut että tuollaisesta 1.8TFSI saa sen 210-215hp ulos. Eikä A5 ole koskaan saanut nelivetoa 1.8TFSI yhteyteen. Etuvedolla lähes mahdotonta kiihdyttää 6 sek sataseen, vaatii paljon paremman alustan ja tasauspyörästön jne. kuin Audilla. Esim. 350hp Focus RS500 ei testeissä ole mennyt kuin parhaimmilaankin 5,9 sek sataseen. OLET LUUSERI AUDIS KANSSA! OLET MYÖS HIEMAN VAJAA KOSKA OSTELET ETUVETO AUDEJA.

1,8 tfsi koneesta kyllä irtoo ohjelmoimalla vähän enemmän kuin 215 heppaa. Turbo käy pieneksi 280hv. Itselläni audissa tällä hetkellä räätälöity ohjelma jolla dynossa mitattu 260hv. autoon vaihdettu ohjelman lisäksi ainoastaan pakoputkisto vapaavirtaussuodatin.

• ....
        S60 R huom: NELIVETO kirjoitti:

Vajaa, annoitkin sille juuri uuden määritelmän... :D

• AudiA5

Kaveri kellotti 1-100 mun audille ja tulos oli ilman suurempaa yrittämistä 4,7 sec. Etuveto kyseessä ja kyllä on melkoinen PELI !!

• Hondamies4me

Mun vanha Honda pieksii monet vm-2006 Civic 1.6 Vti kiihtyvyys HUOM ILMAN TURBOILUA!!! 6.7sek. Siinä jää Bemut ja audit valoihin sutimaan. :D

• hesu.

Oliko yksi kyydissä olleista kuitenkin ainoastaan kokki?

• hesu.

Taas yksi amispojan aivopieru, joka päätyi provona toisen merkin palstalle.

• NmMerkkia

Audit ovat ylättäväan hitaita, jopa suoralla. Mutkaisella tiellä tai radalla ero vielä korostuu.

En usko että kyse on siitä että Audeja ajaa vain ne hiukan hitaammat kuskit.

• R8 V10

Tämä avaus todistaa taas sen, miten heikko itsetunto BMW-Jormilla on. Heillä ei ole muuta elämää kuin se BMW, yksinäisiä reppanoita joille liikenteessä "kyykyttäminen" on elämän tarkoitus. Ihan oikeasti, säälin teitä. Oikeasti nopealla ja hyvällä autolla ei tarvitse mitään todistella.

• hulluttelija93

Kokeilin pari päivää sit frendin Seat Leon Cupra R ja luulen että 99% ei pysy sen perässä et silleen. Ei Audit eikä Bemarit.

• älykkyys kunniaan

BMW todellisten junttien auto, itse en koskisi. Audeilla ajavat talouselämämme vaikuttajat ja älykkäät ihmiset. Älykkäät ihmiset eivät haaskaa aivokapasiteettiaan kyykytyksiin tai edes niistä puhumiseen.Provosoijan elämästä puuttuu yksi tärkeä ainesosa eli suola. Elämänsuolan puuttuessa ei elämänjanokaan yllätä ja täällä provoillessa kuluu vuorokaudet elämän valuessa hukkaan.

• 6series 5 seconds

Ei osaa Audi tehdä moottoreita

• yliohjaava käskyttää

jälleen täytyy nostaa tämä viestiketju esille, kun Bmw-palstalle pesiintynyt joku Audi-provo. 135i maksaa pari vuotta vanhana alle 40k varsinkin Saksassa jo reilusti alle verojenkin kanssa. Tähän 135i ohjelmointi niin ollaan 350-360hp lukemissa vähintään ja uusi RS4 jää jälkeen. RS6 on toki eri auto, mutta tässä vähän nyt taas muistutus siitä, ettei Audi ole nopein eikä paras kaikessa. Ajettavuudeltaan erinomaista autoa Audi ei ole edes RS sarjassa saanut aikaan, vaan ollaan jo vuosien saatossa totuttu näkemään testeissä jne. aliohjaavia pehevaunuja.

• OikeaAudiA5

Se voi olla totta, että RS mallit ovat ainakin aikaisemmin aliohjautuneet.

Tosin sitä en oikein ymmärrä, miten viritettyä Bemaria verrataan Audiin. Ihan yhtälailla se viritetty 1-sarjalainen jättänee M3 Bemarinkin. Toisaalta tämän hetken keleillä ei kauheasti ole iloa, vaikka takavetoisessa autossa olisi 600 hv. Jopa TDI 4-motion Golf menee heittämällä ohi 0-140 km/h kiihdytyksessä.

Uudistunut RS4 Avant muuten jätti ainakin eräässä ratatestissä BMW M3 coupen, joten eipä se Audikaan enää radalla niin huono ole. Bemarilta on tietysti uusi M3 tuloillaan ja se varmasti on RS4 Audia nopeampi. Mutta niin kauan kuin M malleihin ei saa nelivetoa, ei ne monia suomalaista ostajia niin paljoa kiinnosta. Tosin vähän siltä näyttää, että sekin puute on Bemarilta huomattu. Onhan jo "melkein M" malleja nelivetoisina.

• mese mies

paskaa kirjoitat. TOP GEARIssa RS4 hävisi kierroksella BMW 135:lle ja myös MB C sarjan black editionille kuin vanha akka.

• ffffffffffffffffffff

Laittaisitko linki juuri tuohon testiin josta puhut.

Tarkista nyt vaikka myös teho/painosuhde myös niistä.....

• OikeaAudiA6
        ffffffffffffffffffff kirjoitti:

Laittaisitko linki juuri tuohon testiin josta puhut.

Tarkista nyt vaikka myös teho/painosuhde myös niistä.....

Testi oli ruotsalaisen autolehden tekemä. Mukana oli myös Volvo S60 Polestar, joka oli porukan nopein, mutta se nyt ei mikään yllätys ollutkaan. Mese mies, miten ihmeessä puhun paskaa? Radat ovat erilaisia ja eri autot pärjäävät eri radoilla eri tavoin. Oliko uutta?

En väitä, että RS4 olisi Bemaria nopeampi kaikilla radoilla, mutta ei se hidaskaan ole. Tekniikanmaailman ratatestissä uudistunut RS5 oli muuten nopeampi kuin M5 ja M6 BMW:t, vaikka tehoa on Audissa huomattavasti vähemmän.. Siltäkin osin voidaan todeta, että ei Audi hidas ole. Toisaalta ei se myöskään M5 Bemarin kilpailja ole.

Loppujen lopuksi eipä minua kauheasti edes kiinnosta, onko RS malli radalla nopeampi tai hitaampi kuin joku M BMW.

• S3 2.0tfsi ABT

Saa nähdä miten Bemarit ja muut liikahtaa ens kesänä ratapäivillä..

• kevytperäinen

Mitenkäs tuolla kevyellä kinnerillä pärjää talvella?

• Audi vaan jyrää

Hitto mitä idiootteja täällä, just niitä jotka on nähnyt lähinä lehdissä noita autoja. Eikä ole sillä 2000e räkäpalkalla koskaan mahdollista edes ajaa tollasilla kunnon autoilla. Siitä jo tietää että ihminen ei tajua liikenteestä/autoista jne yhtään mitään että alkaa selittää jotain et mun auto jättää sun auton jne..ei hvetti..."tänää aamul naapurin sierra jätti mun auton,,,tohon pihaan,,,kunse lähti tuntii ennen töihin"!liikenteessä väännöllä ja nelivedolla on oikeesti väliä. Aika paljon saa fyrkkaa olla jos on varaa ajella kilpaa tuolla liikenteen seassa muden kanssa..kortti pois tollasilta lapsilta,, tai no tod.näk nää on viel ov:n selässä nää pojat jotka tääl uhoo:)

• AudiPower

Jeps,
      Meikä osti toissa kesänä 333hv S4:n ja MTM Performance paketin jälkeen penkistä 458hv ja vääntöä mukavat 567nm. Ei ainakaan porin lentokentällä lastutetusta 135i:stä tai 420hv M3:sta ollut vastusta.
      Että silleen.....

• Malmöbo och Merca

Olet vitsien vitsi. Muka S4 alla. Mullakin on Ruotsin kilvissä viime viikolla toimitettu Mercedes C63 AMG Black Series Coupe. Sillä jää Audit kuin tikut paskaaan

• Nipsutin

Juupaseipäs..
      Katsotte vaan ahkioidenne teho/paino -suhteen ja onko neliveto > takaveto > etuveto niin ei tartte tulla tänne selittelemään kuinka sairaanhoitajan palkalla on ostettu 4,7 s 0-100 km/h 1,8 T sakasalainen maailman paras ja että se pieksee sen x35i vekottimen. Tai sit toisinpäin. Tai AMG Hyundai.

• 147 hp

Näistäkin kirjoituksista paljastuu minkälaisia vajakkeja bemari ja audikuskit on.

• poliisitäti tulee ja

karmee musta savu perässä ja tumps siihen se meno laantu.MUISTAHAN PENTU ETTÄ AJOTIE EI OLE KILPARATA!

• audikundi

Siis meitsi yrittäny ny löytää infooo goooglelest audi rs 4 käytetyst niinku kokemuksii keskusteluista ja tämmöst bulllshitii löysi?? Onks kateus iskeny? Katotaa ku mä oon homamnnu nykyisen viritety audin tilalle ton rs 4 miltek putkistol et mikä on homma ja kuka kulkee

• Foreeeeeeeeeesteeeeee

Ja sitten tulin minä subaru foresterilla ja kellotin 0-100 3.6 sekuntiin ;) Jäi RS:t ja bemarin paskat kauas taakse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8323
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4644
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4333
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3463
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3440
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2861
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe