Antonio ja Disa tanssivat todella upeasti taas kerran tangon Tähdet meren yllä. Antonio on todella taitava tanssija, joka tanssii keskittyneesti ja määrätietoisesti. Hän osaa todella keskittyä siihen, mitä on tekemässä. Olen useita kertoja katsonut netistä tangon Tähdet meren yllä. Se saa minut aivan hurmostilaan. Tietääkö joku sanoa, kuka esittää kappaleen Tähdet meren yllä? Se on aivan ihana tulkinta ja sopii juuri tälle parille.
Tähdet meren yllä
Antonio on ihana!
2
181
Vastaukset
- Näin on...
Tänään tippuu pois Multala.
- Satumaa se oli
Se oli kylläkin Satumaa tango jonka ne esitti.
Ja mun mielestäni ne oli viimakerran huonoimmat tanssijat mutta Risto Kaskilahti oli jo päätetty pudottaa kun sen naamailmeilyt oli niin ällöttävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 993025
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705- 201704
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61518Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374