Hei,
kuinka paljon pienituloisen (tulot ovat 10 000 euroa/vuosi) kannattaa säästää eläkevakuutukseen, jotta saa maksimaalisen verohyödyn?
Kysyn tätä siksi, kun pankissa eivät tuloja kysyneet. Neuvoivat vaan siirtämään maksimisumman eläkesäästötilille.
Huomasin jälkikäteen, että eihän siitä ole mitään verohyötyä, jos ei ole veroja, mistä vähentää. Miksi pankkitoimihenkilöt eivät kysele asiakkaidensa tuloja kun suosittelevat lisäsummien siirtoa vakuutukseen? Eikö heidän asiantuntijoina pitäisi ajatella asiakasta?
Kuinka paljon eläkevakuutukseen jotta saa maksimi verohyödyn?
4
277
Vastaukset
- 556
myyjä myy ja ostaja ostaa....
- mieti nyt...
Ei heillä ole tarvetta ajatella asiakkaan etua. Pankin etu ratkaisee.
- Haistattaja
"Eikö heidän asiantuntijoina pitäisi ajatella asiakasta?"
Ei, pankin työntekijöinä heidän tehtävänsä on myydä pankin tuotteita asiakkaille.
Eläkevakuutukseen (tai korkeita hallinnointi- ja merkintäpalkkioita periviin rahastoihin) kenenkään ei kannata sijoittaa yhtään mitään. Osta suoraan osakkeita ja/tai ETF:iä niin saat kerättyä itsellesi pääomaa myöhempiä aikoja varten ilman, että pankki lypsää tuottojasi kulujen muodossa. - silkkaa kusetusta
Ei niistä eläkkeistä saa mitään verohyötyjä tavallinen palkansaaja, käy päinvastoin, mitä nyt saa vähän hyötyä, maksat sitten tulevaisuudessa korkeampaa veroa, jos rahoja edes joskus saisit itsellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703