Muita yli 18v Tuiskua fanittavia?

Natja

Mä en ikinä nuoruudessain oo ihastunu kehenkään julkkikseen. Nyt tapahtui jotain yllättävää, ihastuin Antti Tuiskuun! Ja ihan rovaniemellä kävin häntä melkein moikkaamassa.. olin toisessa baarissa kun hän oli viereisessä. Tuttavani sitten lähetti vähän et vinkvink, Antti istuu mun viereisessä pöydässä. Ja minä jätin kaverit siihen ja juoksin viereiseen baariin (50metriä) kun pääsin paikalle, Antti oli jo lähteny. Minua sapetti ja paljon. Aamulla kuitenkin kuulin, että Antti oli mennyt siihen baariin josta minä olin juosten lähteny. Hän siis varmasti oli kävellyt minua vastaan. Ei v***ta. :D Mutta onnea muille enemmän! Ja viestiä vain, onko kukaan yhtä epätoivoisesti "ihastunut" kuin minä *punastuu*

11

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karjalan Katjusha

Sellasta se on kun lapsuus jää elämättä.
      Aikuisena havahtuu taantuneensa tietylle tasolle,
      ja
      kaikenmaailman Tuiskut tunkeutuu tajuntaan.

Kasva hyvä ihminen!!!!!

"Rakastumisen" ymmärrän, mutta en julkisuuden henkilöön,
      jota ei henkilökohtaisesti tunne.
      Hänen musiikista voi pitää (kuka pitää, itse en)
      mutta
      miten on mahdollista, varsinkin aikuisena kusahtaa tuntemattomaan ??!!!

terv. 11-vuotiaana ollut Jackson fani

• Natja

kaippas tuo lapsuus sitten on jääny elämättä.. mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D

Ja pikku hiljaahan mä tässä kasvan, nyttenkin nuoruus menossa.. :)

Hyvät kesän jatkot teillekin ja Antti Tuiskusta unia :D

• *kaunis&ylpee*

siis IIIIK, voi ku IHANAA...HALA HALI JA PUSI PUSI... voi ANTTI PIKKU KULLANNUPPU oisitpa minun tuleva MIES!! aah... *haaveilee*
      SIIS EI PER***E!!!!!

• Shea

Juu. Onhan sitä ikää jo 18v. Kaverit pudistelee päätään tälle mun vauhkoamiselle mutta ku se on niin ihan, tosi symppis. Aluks kuuntelin vaan herjalla mutta jossain vaiheessa sitten kävi niin että tykästyinkin aika kovasti :D

Tänään on Antin keikka täällä Jyväskylässä mutta eihän köyhällä koululaisella ole sinne varaa menää :( Voi surkeus!

• Minä

ja minusta Antti on hyvä!

• Pee

Olen Antti-fani!! Se on niin symppis stara (vaikkakin aika diiva, mutta annettakoon se anteeksi vielä vähän aikaa), ettei ole toista moista Suomessa nähty. Se on sellainen, joka saattaisi menestyä ulkomailla, jos sille saataisiin Max Martin vääntämään joku hittibiisi. ;) Ja juu, olen 20-vuotias tytteli.

• laxu

Juu, lukeudun näihin täysi-ikäisiin faneihin. Kuudella keikalla on tullut käytyä ja aina yhtä mahtava fiilis =) Meitä täysi-ikäisiä faneja löytyy muuten yllättävän paljon, keikoilta olen saanut monta hyvää ystävää...

• Natja
        laxu kirjoitti:

Juu, lukeudun näihin täysi-ikäisiin faneihin. Kuudella keikalla on tullut käytyä ja aina yhtä mahtava fiilis =) Meitä täysi-ikäisiä faneja löytyy muuten yllättävän paljon, keikoilta olen saanut monta hyvää ystävää...

Sä oot käyny kuudella Tuiskun keikalla?? wow.. ja justiin kehuin tuossa et minä en tosiaan ole käyny viä yhdelläkään¨.. Mitä muuten nuo liput maksaa yleensä, pakko nyt kysyä tietävältä :) Se on me täysi-ikäiset jotka jo kehdataan myöntää olevamme faneja - 11v sisko ei kehtaa kun sen luokkalaiset on niin "muodin perässä kulkevia" eikä Tuisku sovi kuulemma kuvioihin.. Mutta eipäs se silti paljon siskoni menoa haittaa, keikkoja on kiertäny ja ennen muakin jo levyn osti :) Pitää joskus näkyillä keikalla :P

• Jessie

Minä oon "jo" 22-vuotias ja pidän Antin musiikista. Oon nähnyt Antin 2 kertaa livenä, ensin Elämä Lapselle-konsertissa ja reilu kuukausi sen jälkeen Deluxe showssa Helsingin Kulttuuritalolla :) Ja jos se minusta on kiinni, niin tulen jatkossakin käymään keikoilla! :) Antti on loistava esiintyjä ja osaa ottaa yleisönsä, joka yleistä harhaluuloa vastaan EI koostu yksinomaan pikkutytöistä!!
      Ois muuten kiva saada uusia ystäviä yli 18-vuotiaista Antti-faneista... :)

• Natja

Moro Jessie!
        Olen samaa mieltä sun kanssa et ois kiva tutustua muihinkin täysi-ikäisiin Antti faneihin :) Ite kyllä en VIELÄ kertaakaan ole käynyt kuuntelemassa, mutta hän keikkailee aina aivan väärällä suunnalla. Saman ikäinen serkkuni kuin minä kertoi et anakonda (:D) keikkailee Järvenpäässä päin niin silloinviimeistään pitää men kattoon sitä..ja just Antti oli naapuri kaupungissa k-18 baarissa, mutta sinne oli 20km matkaa eikä saatu kyytiäniin vitutti mielettömästi.. siitä vaan kaikki liittymään "olen täysi-ikäinen Tuisku fani" :D :D

• joo

Vaikka täytänkin kohta vasta 17..x) Tulkaa ihmeessä muillekin kuin k18-keikoille, että ihmiset näkee ettei Antin fanikunta koostu vaan niistä pikkutytöistä!;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      157
      2558
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe