Hei, olen 13v tyttö ja omistan ponin. Eräänä päivänä iso Belgianpaimenkoirani Sampo pääsi tallille näkemättäni ja olin unohtanut ponini karsinan auki. Sampo vaa meni sinne ja rupes panemaan poniani??? Ponini on nyt raskaana eikä koiralla ollut kondomia?? Mitä teen? Abortti ponilleni? Sampolta leikkasin sen jälkeen munan pois ettei se pane muita poneja.
Apua! ;0 Mitä teen ponini kanssa? :((
5
157
Vastaukset
- sdklmndsg
Ois kai parasta jos työntäsit kätes sen ponin pilluu viel ja ottasit sen siittiön pois :)
- minä
Ei jumalauta ihan oikeesti. Menkää nyt leikkimään niillä barbeillanne ja jätttäkää netti vielä pariksi vuodeksi vanhempien käyttöön, ellei teillä vittu ihan oikeasti ole muuta asiaa täällä kun kirjoittaa tollasta paskaa? kasvakaa lapset.
- pillupiipertäjä
vittu, päivän naurut :D
- Ei vittú.. xD
Haha xD en sit yhtää revenny tai mtn..
:Ddd kantsisko ton alottajan noudattaa ton ekan tyypin kommenttii :D
- fggbf
Vittu !! mää aattelin et jollain ois oikeesti jtn ruokintaanliittyvii ongelmii !!!! Saatanan kersa kasva aikuseks !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1156737Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243737- 1852526
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2762398Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962071Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001780Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91725Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1281269Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271255- 691224