Hei, olen 13v tyttö ja omistan ponin. Eräänä päivänä iso Belgianpaimenkoirani Sampo pääsi tallille näkemättäni ja olin unohtanut ponini karsinan auki. Sampo vaa meni sinne ja rupes panemaan poniani??? Ponini on nyt raskaana eikä koiralla ollut kondomia?? Mitä teen? Abortti ponilleni? Sampolta leikkasin sen jälkeen munan pois ettei se pane muita poneja.
Vastaukset 5
- sdklmndsg
Ois kai parasta jos työntäsit kätes sen ponin pilluu viel ja ottasit sen siittiön pois :)
- minä
Ei jumalauta ihan oikeesti. Menkää nyt leikkimään niillä barbeillanne ja jätttäkää netti vielä pariksi vuodeksi vanhempien käyttöön, ellei teillä vittu ihan oikeasti ole muuta asiaa täällä kun kirjoittaa tollasta paskaa? kasvakaa lapset.
- pillupiipertäjä
vittu, päivän naurut :D
- Ei vittú.. xD
Haha xD en sit yhtää revenny tai mtn..
:Ddd kantsisko ton alottajan noudattaa ton ekan tyypin kommenttii :D
- fggbf
Vittu !! mää aattelin et jollain ois oikeesti jtn ruokintaanliittyvii ongelmii !!!! Saatanan kersa kasva aikuseks !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52880
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik30525Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 72441
- 33425
- 37416