Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Juokseeko Kuusistossa poro?

petteripunakuono?

Eilen illalla Saaristotien yli juoksi hyvin kookas peura, tai sitten poro.

3

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vallanhimoa seki?

      Karkasi mokoma Zoolandiasta. Oli tullut kinaa karsinavallasta serkkunsa kaa? Outo otus - isot korvat...

    • Naantalisa se

      Hirviä ja kauriita useasti kuvannut naantalilaismies sai linssinsä eteen varsin harvinaisen nisäkkään.
      Naantalilainen Urpo Lehtimäki tiesi jo autoaan pysäköidessään, että kameran edessä poseeraava eläin ei ollut tavallinen hirvi.

      - En kuitenkaan osannut aavistaa, että miten harvinaisesta eläimestä on kyse.

      Hän lähetti pari kännykkäkuvaa metsästäjäystävilleen, jotka varmistivat, että kyseessä ei ollut mikään Suomessa elävä hirvilaji.

      Lehtimäki on nimittäin yksi harvoista ihmisistä, joka on saanut kuvattua davidinhirven luonnossa. Harvinaiseksi saavutuksen tekee se, että davidinhirvi virallisesti kuollut sukupuuttoon.

      Metsästyksen vuoksi Kiinassa sukupuuttoon kuollut hirvilaji päätyi mutustelemaan ruohoa Lietoon hyppäämällä aidan yli. Lehtimäen kuvaama hirvi on nimittäin sunnuntaina Zoolandiasta karkuteille kirmannut uroshirvi.

      - En minä saavutustani siksi pidäkään mitenkään ihmeellisenä bongauksena, koska lasken eläimen tarhatuksi, Lehtimäki toppuuttelee.

      Zoolandian eläintarhan yksi omistajista, Katri Vilo kertoi Ylelle, että neljävuotias hirviuros oli karannut yksinkertaisesti loikkaamalla aitauksen yli.

      Ylen mukaan Zoolandian henkilökunta odottaa hirven palaavan kiltisti kotiinsa.

      - Olemme jättäneet tarhan yhden portin auki ja toivomme, että se palaa takaisin, Katri Vilo sanoo Ylelle.

      Asiasta kertoi ensimmäisenä Turun Sanomat.

      Sanna-Leena Santapakka

      Jaa tämä Facebookissa
      Jaa tämä Twitterissä

      Kommentit

      NRTänään 19:31188

      Kunhan ei jäisi auton alle.
      LainaaIlmoita asiaton viesti
      DuumariTänään 19:39126

      Hyvä mainos hirvimiehille. Nyt ovat kaikki passissa kuka saa

      kyseisen eläimen pään seinälleen...
      LainaaIlmoita asiaton viesti

      Näytä lisää kommentteja (36)
      Kirjoita kommentti


      TEKSTIKOKO: A A A

      Tulosta artikkeli
      Sähköposti

      Kuvat

      daviidinhirvi

      150 tuoreinta

    • joulu-ukki

      Kyllä se petteri oli. itse olin old texasissa kaljalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe