Tyydytys yleisessä vessassa.

mmm...

Kuinka moni muu masturboi yleisessä vesassa jos himot yllättävät?
Mulla on joskus käynyt niin ja olen vessanpytyllä hieroskellut itseni orgasmiin esim. huoltoaseman tai koulun vessassa. Yritän mahdollisimman hiljaa olla mutta vähän saattaa joskus märkyyteni kuulua tai huulilta päästä äänähdys.

12

9176

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aahh1

      Kaikista kiihottavinta on mielestäni ollut junan vessassa...oli niin äänekäs juna, että sai hieman voihkiakkin.

    • Hymy tulee

      Huotsikalla kun miesten ja naisten vc on vierekkäin on välillä kiihottavaa jos joku kuuntelee kun dildoilen loppuun asti. Sitten kun poistun saa miehiltä leveitä hymyja. Joskus saa iha aitoakin sen jälkeen veskissä seinää vasten.

    • automatkalla

      Ollaan joskus oltu automatkalla minä, mun kaveri ja sen poikaystävä. Olen aina halunnut saada joko kaverini tai molemmat samaan aikaan. Se oli kesän aikaan ja oli kuuma kaiken lisäks. Mulla oli huvin lyhyt mekko päällä, alla läpinäkyvät silkkiset mustat stringit. Kaverilla oli lyhyt toppi (jonka hän otti pois jossain vaiheeassa, koska oli todella kuuma) ja minihame. Himosin häntä oikein kunnolla! Pysähdyttiin sit kahvitauolle huoltsikalle ja kahvien jälkeen menin vessaan mukama pissille. Nostin pikkasen mekkoani ylös, otin stringit pois jotka tuoksuivat märälle pillulle ja rupesin haistamaan ja nuolemaan niitä. Pistin kaksi sormea klitoriksen päälle, rupesin hieromaan! Sitten kuulin kun kaveri tuli myös vessaan ja kuinka hän ottaa stringit pois. Siinä vaiheessa olin niin kiihottunut, että rupesin oikein kunnolla runkkaamaan ja laukesin todella nopeasti! Yritin olla hiljaa, mut en tiedä onnistuiko se täysin. Ja sen jälkeen en laittanut ollenkaan stringejäni jalkaan! Olo niin kiihottava!

      • Joo Joo

        Sitte heräsit hikisenä, pieraisit ja päästit kissan ulos.


    • Näytin

      Joskus tuollaisten yleisten vessojen väliseinissä on jonkun tekemiä reikiä joista voi tiirailla seinän taakse. olen nähnyt kun seinän takana on masturboitu joskus tapahtunut että seinän molemmin puolin tehty sitä samaa ja vuorotellen katseltu reikien kautta toisiamme eli näytetty toisillemme kun käsi "käy" :)

    • uuh1

      varmaan kaikki joskus kokeillu. eipä sitä kukaan huomaa :D

    • Oon kokeillu, on siinä oma jännityksensä :)

      • pikkuorkuttaja

        jo ala-asteikäisenä löysin koulun vessassa runkkaamisen nautinnon. Se piti tapahtua niin äkkiä että en myöhästyisi tunnilta... Laskin vaan housut nilkkoihin, istuin pöntölle ja sormetin kuin viimeistä päivää... Orkku tuli minuutissa ja tosi vahvana... Teki hyvää...


      • Anonyymi
        pikkuorkuttaja kirjoitti:

        jo ala-asteikäisenä löysin koulun vessassa runkkaamisen nautinnon. Se piti tapahtua niin äkkiä että en myöhästyisi tunnilta... Laskin vaan housut nilkkoihin, istuin pöntölle ja sormetin kuin viimeistä päivää... Orkku tuli minuutissa ja tosi vahvana... Teki hyvää...

        Oot ihana


      • Anonyymi
        pikkuorkuttaja kirjoitti:

        jo ala-asteikäisenä löysin koulun vessassa runkkaamisen nautinnon. Se piti tapahtua niin äkkiä että en myöhästyisi tunnilta... Laskin vaan housut nilkkoihin, istuin pöntölle ja sormetin kuin viimeistä päivää... Orkku tuli minuutissa ja tosi vahvana... Teki hyvää...

        yvin usein vessakäynnin yhteydessä sormittelen. Joskus olen varmasti äänähdellyt niin, että se on kuulunut sivullisillekin, mutta se kiihottaa minua vaan entistä enemmän.


    • Tyty420

      Aika usein koulun vessassa. Sanon aina opelle et meen vessaan ja meen sormettamaan sinne. Olen aina niin märkä että kuuluu hirvee lätinä niin yritän olla hiljaa.

    • Anonyymi

      Uskon kyllä, että monet naiset oikeasti "pervoilevat", eikä kaikki naisten kirjoittamat viestit ole miesten haavekirjoitteluja (niinkuin tällä palstalla monet tuntuu kuvittelevan - että eihän naiset koskaan irstaile mistään mukamas), mutta tätä ketjua lukiessa kieltämättä pakko myöntää, että itsellänikin tuli semmoinen olo, että onkohan nämä kaikki ajatukset ihan naisten kirjoittamia.

      Itse kyllä naisena myönnän, että pari kertaa olen koulun vessassa nopeasti ja hiljaa sormettanut, ja yhden kerran työpaikan vessassa. Aika vaikeaa siinä oli kunnolla kiihottua, kun koko ajan jännitti ja oli vähän kiire, mutta tarvittava lopputulos saatiin kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe